ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت

موبایل : بازی آیفون

تازه های این بخش :



دانلود بازی مکس پین برای موبایل (آیفون و آیپد) - Max Payne Mobile 1.0 iOS

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

این مطلب، قطعا باعث حسرت کاربرانی خواهد شد که iPhone یا iPad ندارند ! (مثل خود من)

بازی زیبای Max Payne برای آیفون و آیپد !

 

امکان ندارد شما یک بازی خور باشید و مکس پین را نشناسید. مکس پین به جرات یکی از بهترین بازی های اکشن و تیراندازی بوده که تا به امروز تولید شده است. جدا از گرافیک و جلوه های ویژه فوق العاده مکس پین (که تقلیدهای زیادی هم از آن شد) ، داستان بازی بی نظیر و میخکوب کننده است.



بازی پاکت پونگ (برای آیفون) - Pocket Pong: Beer Pong 2.1.0 iOS

دانلود بازی پاکت پونگ (برای آیفون)
Pocket Pong: Beer Pong 2.1.0 iOS
 

 

بازی پاکت پونگ (برای آیفون) - Pocket Pong: Beer Pong 2.1.0 iOS

 


از دیگر بازی های "ورزشی و آرکید" برای آیفون که می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم، "Pocket Pong" می‌باشد.

در این بازی شما در حضور دوستان‌ خود باید مهارت هدف‌گیری‌تان را به نمایش بگذارید. توپ را در دست گرفته و سعی کنید آن را به درون لیوان‌های کاغذی بیندازید!

مسابقات جهانی و محلی برگزار شده و بازیکنانی به صورت تصادفی به عنوان رقیب شما انتخاب خواهند شد. در چالش‌های مختلف شرکت کرده و سطح خود را بالا خواهید برد.

برای پیروزی در مسابقات، ابتدا حالت تمرینی این بازی را اجرا کرده و پس از تسلط کامل روی پرتاب، می‌توانید مسابقات شرکت کنید.

همچنین بیش از 30 نوع آیتم سفارشی در این بازی وجود دارد. توجه داشته باشید که ترکیب قرارگیری لیوان‌ها نیز در هر مرحله متفاوت از قبل خواهد بود.

با مراجعه کردن به ادامه مطلب می‌توانید این بازی را دانلود نموده و تصاویری را هم از محیط بازی مشاهده نمایید.



بازی دختر سلطنتی (برای آیفون) - Jade Dynasty Mobile 1.99.15 iOS

دانلود بازی دختر سلطنتی (برای آیفون)
Jade Dynasty Mobile 1.99.15 iOS
 

 

بازی دختر سلطنتی (برای آیفون) - Jade Dynasty Mobile 1.99.15 iOS

 


در این مطلب از سرزمین دانلود می‌خواهیم شما را با یک بازی "اکشن و نقش آفرینی" برای سیستم‌عامل iOS آشنا کنیم که امیدواریم از اجرای آن لذت ببرید.

نام این بازی زیبا "Jade Dynasty Mobile" بوده و شما در محیطی سه بعدی و با گرافیکی عالی به ایفای نقش یک پرنسس سلطنتی خواهید پرداخت.

دودمان سلطنتی خود را حفظ کرده و در کنار دوستان خود برای خنثی‌سازی حیله و طلسم دشمنان خود مبارزه کنید. در جنگ‌های آنلاین و تک به تک شرکت کرده و از انواع اقلام سفارشی برای پیروزی استفاده نمایید.

این بازی به صورت قبلیه‌ای بوده و باید قبیله تحت فرمان خود را برای رویداد‌های ویژه آماده کنید. جنگجویان افسانه‌ای، شمشیرزن‌های خشمگین، آیتم‌های ماوراء طبیعی، شفادهنده‌های جادویی و... از دیگر ویژگی‌های این بازی است.

اگر می‌خواهید تصاویری را از محیط بازی مشاهده کرده و آن را دانلود نمایید، به ادامه مطلب مراجعه کنید. در ادامه مطلب می‌توانید به نسخه مود بازی نیز دسترسی پیدا کنید.



بازی فوران گشتاور (برای آیفون) - Torque Burnout 2.0.7 iOS

دانلود بازی فوران گشتاور (برای آیفون)
Torque Burnout 2.0.7 iOS
 

 

بازی فوران گشتاور (برای آیفون) - Torque Burnout 2.0.7 iOS

 


در این مطلب از سرزمین دانلود می‌خواهیم شما را با یک بازی "ماشین‌سواری" برای سیستم‌عامل iOS آشنا کنیم که امیدواریم از اجرای آن لذت ببرید.

نام این بازی زیبا "Torque Burnout" می‌باشد. در این بازی باید بی‌رحمانه ماشین سواری کرده و از تمامی قدرت موتور ماشین خود استفاده کنید.

مهارت خود را در رانندگی نشان داده و گشتاور موتور ماشین را به حداکثر توان خود برسانید. ماشین‌های زیادی در این بازی وجود دارد که می‌توانید تجربه رانندگی با تمامی آن‌ها را کسب کنید.

کنترلر‌های لمسی به کمک شما خواهند آمد تا بتوانید ماشین را در جاده هدایت کرده و به لایی کشیدن بپردازید. طوری دریفت بکشید که از لاستیک‌هایتان دود بلند شده و آن را شعله‌ور کند! گرافیک این بازی شما را به وجد خواهد آورد.

اگر می‌خواهید تصاویری را از محیط بازی مشاهده کرده و آن را دانلود نمایید، به ادامه مطلب مراجعه کنید.



بازی مزرعه‌داری هی دی (برای آیفون) - Hay Day 1.39.934 iOS

دانلود بازی مزرعه‌داری هی دی (برای آیفون)
Hay Day 1.39.934iOS
 

 

بازی مزرعه‌داری هی دی (برای آیفون) - Hay Day 1.39.93 iOS

 


"Hay Day" یک بازی کم حجم برای سیستم‌عامل آیفون در سبک بازی‌های "مدیریتی و مزرعه‌داری" می‌باشد.

احتمالاً شما نیز نام این بازی شنیده‌اید. محض اطلاع باید اعلام کنیم که این بازی برای سیستم‌عامل‌های مختلف عرضه شده و تاکنون میلیون‌ها بار توسط کاربران دنیا دانلود و نصب شده است.

با اجرای این بازی، تبدیل به یکی از مزرعه‌داران بزرگ دنیا شده و خود را با انواع کار‌های کشاورزی سرگرم کنید. اگر هوش اقتصادی دارید، محصولات خود را آماده کرده و با خرید و فروش آن‌ها، پول و درآمد کسب کنید!

این بازی برای سیستم‌عامل آی‌او‌اس نیز به صورت رایگان عرضه شده است. داد و ستد، ارتباط با سایر بازیکنان، تعامل و ارسال پیام به دیگران، ارسال سفارشات با کامیون، ساخت و مدیریت روستا و ارتقا دادن آن، از جمله ویژگی‌های این بازی زیبا می‌باشد.

در ادامه مطلب می‌توانید تصاویری را از محیط بازی مشاهده نموده و ضمن مشاهده سایر ویژگی‌های این بازی، در صورت تمایل اقدام به دانلود و نصب آن نمایید.

سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------