ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها - DriverPack Solution 15.9

Rating: 5 - 74 votes

دانلود نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها

DriverPack Solution 15.9

 

 

نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها - DriverPack Solution 15.9

 

 

نسخه جدید نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها DriverPack Solution منتشر شد! (15.9)

 

کاربرانی که از ویندوز 10 مایکروسافت استفاده میکنند ممکن است با بعضی از درایور های سخت افزار های خود به مشکل برخورد کرده باشند و ویندوز سخت افزار سیستم آنها را شناسایی نکند. با استفاده از نرم افزار DriverPack Solution میتوانید درایور سخت افزار هایی که توسط ویندوز شناسایی نشده اند را به راحتی و با یک کلیک نصب کنید.

 

نرم افزار درایور پک سولوشن قادر به نصب درایور سخت افزارها در ویندوزهای XP, 7, 8, 8.1, 10 میباشد.

 

درایور چیست؟

درایور نرم افزاری است که به عنوان رابط بین سخت افزار و سیستم عامل قرار گرفته و امکان کارکرد قطعات به بهترین شکل را فراهم میکند. معمولا به همراه هر سخت افزاری، یک CD حاوی درایور آن نیز ارائه میشود که کاربر باید بعد از نصب ویندوز، آن را نصب کند تا سخت افزار در بهترین حالت کار کند.

 

اگر چه ویندوز بسیاری از سخت افزار ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به درایور نصب میکند، ولی برای اینکه هر قطعه ای بتواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد بهتر است تا با درایور مخصوص خود نصب شود. و چه بهتر که همیشه از جدیدترین نسخه درایور ها استفاده شود تا سیستم حداکثر کارایی را داشته باشد.

 

اما پیدا کردن تمام درایورهای جدید شاید برای برخی کاربران مشکل باشد. به همین دلیل در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار که Driver Pack Solution نام دارد، تمام سخت افزارهای کامپیوتر یا لپتاپ شما را به صورت اتوماتیک شناسایی و نصب میکند.

 

اگر مشخصات دقیق سخت افزار کامپیوتر یا لپتاپ خود را نمیدانید، و یا میخواهید جدیدترین درایورها را به صورت یکجا داشته باشید، این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها - DriverPack Solution 15.9

 

 

نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها - DriverPack Solution 15.9

 

 

نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها - DriverPack Solution 15.9

 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار DriverPack Solution:

- دارا بودن درایور اکثر سخت افزار های موجود در بازار

- محیط کاربری ساده

- سرعت بالا در شناسایی سخت افزار ها

- سهولت در نصب درایور سخت افزار

- نصب نرم افزار های مورد نیاز به همراه درایور در صورت نیاز

- نصب اتوماتیک سخت افزار در ویندوزهای XP, 7, 8, 8.1, 10

 

مهمترین تغییرات نسخه 15.9 :

- پشتیبانی از ویندوز 10

- اضافه شدن درایور های بیشتر

- رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

 

 

طرز کار نرم افزار DriverPack Solution :

وقتی نرم افزار را اجرا میکنید، به صورت اتوماتیک شروع به بررسی سخت افزارهای سیستم و درایورهای نصب شده آنها میکند.

 

سپس لیستی از سخت افزارها و قابلیت نصب یا به روز رسانی (آپدیت) درایور آنها را نمایش میدهد. اگر سخت افزاری به درستی نصب نشده باشد و یا آپدیت درایور آن موجود باشد، در این لیست قرار خواهد گرفت.

 

سپس کاربر میتواند هر کدام از موارد موجود در لیست را انتخاب کند تا درایور آن نصب و یا آپدیت شود.

 

این نرم افزار قادر است بسیاری از مشکلات سخت افزاری که باعث عدم کارایی صحیح سیستم میشود را به صورت اتوماتیک برطرف کند.

(مثل مشکلات رایج کارت گرافیک که در هنگام اجرای بازی های کامپیوتری مشاهده میشود)

 

این نرم افزار نیازی به اینترنت ندارد و همه درایورها را به صورت آفلاین نصب میکند. به همین دلیل برای نصب درایور در سیستم هایی که به اینترنت متصل نیستند هم بسیار مفید است.

 

 

نسخه جدید نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها، DriverPack Solution 15.9 را دانلود کنید:

 

دانلود نرم افزار DriverPack Solution 15.9 (حجم 6.6 گیگابایت)

 

تاریخ انتشار: 94/06/30

 

سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز  10 ، XP، 7، 8.1

 

تست شده توسط سرزمین دانلود (اطلاعات بیشتر)

 

سایر نسخه های این نرم افزار

 

سایر درایور ها

 

 

راهنمای نصب:

1. فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.

2. با اجرای فایل DriverPackSolution ، برنامه را اجرا کنید.


کلمات کلیدی :
دانلود درایور دانلود برنامه نصب خودکار درایور دانلود نرم افزار نصب خودکار درایور دانلود برنامه نصب درایورها دانلود برنامه نصب سخت افزار دانلود مجموعه درایور های کامپیوتر دانلود سی دی درایور لپ تاپ دانلود نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها دانلود نرم افزار آپدیت خودکار درایورها دانلود نرم افزار آپدیت درایور دانلود نرم افزار آپدیت درایورهای سیستم دانلود نرم افزار آپدیت درایورهای لپ تاپ دانلود نرم افزار نصب درایور دانلود نرم افزار جستجوی درایور دانلود نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها دانلود درایور کارت گرافیک دانلود نرم افزار آپدیت درایور کارت گرافیک دانلود نرم افزار نصب کارت گرافیک دانلود درایور لپ تاپ دانلود نرم افزار آپدیت کارت گرافیک دانلود درایور nVidia دانلود درایور AMD دانلود درایور لپ تاپ ایسوس دانلود درایور لپ تاپ سونی دانلود درایور لپ تاپ لنوو دانلود درایور لپ تاپ دل دانلود درایور لپ تاپ اچ پی دانلود درایور کارت شبکه دانلود درایور کارت صدا دانلود درایور پرینتر دانلود درایور مودم دانلود درایور وایرلس دانلود درایور بلوتوث دانلود درایور های ویندوز XP دانلود درایور های ویندوز 7 دانلود درایور های ویندوز 8 دانلود درایور های ویندوز 10 دانلود نرم افزار پک سولوشن دانلود درایور پک دانلود درایور پک سولوشن دانلود نرم افزار درایور پک سولوشن دانلود DriverPack Solution دانلود نرم افزار DriverPack Solution دانلود درایور پک 2015

دسته بندی : دانلود > :: بخش نرم افزار های ویندوز :: > ویندوز : درایور PC و لپتاپ
( 19 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (19)

  1. محمد

    سلام خدمت همه شما. میخواستم بدونم این برنامه درایور های ویندوز 10 نسخه 2020 رو نصب میکنه؟ خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی ممنون میشم🙏

     

    سرزمین دانلود:

    از نسخه جدید این نرم افزار استفاده کنید:

    دانلود DriverPack Solution

  1. وریا

    سلام خسته نباشین. خواستم بدونم آیا درایور network adapters رو داره یا خیر؟ ممنون میشم زود جواب بدین

     

    سرزمین دانلود:

    بله. Network Adapter همان کارت شبکه (معمولی و وایرلس) است.

  1. MOREZA-PAX

    سلام خسته نباشید. ببخشید من این درایور ها رو زدم نصب بشه ولی کنار هر درایور ضربدر قرمز انداخت انگار نمیشناسه. لطفا راهنمایی کنین ویندوز 10 دارم لب تابم ایسوس A555L هست مدلش. الان چیکار کنم ممنون راهنمایی کنین

     

    سرزمین دانلود:

    یعنی هیچ کدام از سخت افزارهای شما را شناسایی نکرده است؟

    لطفا اسکرین شات بگیرید و ارسال کنید تا بررسی شود.

  1. Arash

    با درود و خسته نباشید... این جور که متوجه شدم این نرم افزار اگه یه درایوری را پیدا نکنه یا نداشته باشه به اینترنت وصل نمیشه... و فقط این درایورهایی را در خودش داره یا بعضی از نرم افزار هایی که ویندوز نیاز داره مثه نت فروم ورک یا فلش پلیر و سیلور لایت و امثالهم را در وجودش داره یا نه... و سوال آخر اگه ما فقط ویندوز را نصب کنیم آیا این نرم افزار میتونه تمامی دارایورهای مادربود و کارت گرافیک و وبکم و بلوتوث و امثالهم ( بلوتوث و.. واسه لبتاب) را شناسایی کنه... در ضمن ممنون میشم یه نرم افزار کم حجم بهم معرفی کنید که نه تنها درایورها را شناسایی و آپدیت کنه بلکه تمامی نرم افزارهایی که ورژن جدیدش اومده را تشخیص و آپدیت کنه .. بی نهایت سپاسگذارم که جواب این بنده را بدین... با سپاس از سایت خوبتون

     

    سرزمین دانلود:

    این نرم افزار تقریبا نصب اکثر سخت افزارهای قدیمی و جدید را دارد. با این حال ممکن است یک سخت افزار را نتواند نصب کند. در این مورد با توجه به اینکه هزاران مدل سخت افزار وجود دارد نمیتوان به صورت قطعی گفت همه سخت افزارها نصب میشوند. ولی همه خدمات کامپیوتری ها از این نرم افزار برای نصب سخت افزار سیستم های مشتریان استفاده میکنند.

    ضمنا فلش پلیر و دات نت فریم ورک در این نرم افزار وجود ندارد ولی میتوانید آنها را جداگانه دانلود کنید.

    برای اطلاع از آخرین نسخه نرم افزارها هم میتوانید از نرم افزار Software Informer استفاده کنید.

  1. hasnad

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما و ممنون از سایت خوبتون. من میخواستم ویندوز سیستم خودم رو عوض کنم اما سخت افزاراش یه مقدار قدیمی هست. آیا نیاز به دانلود آخرین ورژن این نرم افزار هست (شاید داریور های نسخه پایین تر در این ورژن حذف شده باشد) یا با دانلود ورژن های قدیمی این نرم افزار هم مشکل من حل میشود. ممنون میشم اگر پاسخ بدید.

     

    سرزمین دانلود:

    معمولا در این نرم افزار هیچ درایور قدیمی حذف نمیشود. و فقط درایورهای جدید اضافه میشوند. به همین دلیل هم حجم نسخه های جدید ببیشتر از نسخه های قبلی است.

    در هر صورت پیشنهاد میکنیم جدیدترین نسخه درایورپک سولوشن را دانلود و استفاده کنید. حتی اگر سیستم شما قدیمی باشد.

  1. namas

    سلام خسته نباشید. من ویندوز کامپیوترم 8.1 هست. بعد کارت گرافیک رو که نصب میکنم لحظه ای که به فینیش می رسه کامپیوتر ریست میشه و تمام آیکون های روی صفحه میره و یک طرف صفحه سیاه میشه. حالا جالب اینجاست قسمت فینیش کارت گرافیک زیر صفحه ست. بعد هر چی میزنی روش بالا نمیاد. میخواستم ببینم مشکلش چیه و لطف کنین راهنماییم کنید. مچکرم

     

    سرزمین دانلود:

    نرم افزار درایور پک سولوشن معمولا چند نسخه درایور برای هر کارت گرافیک پیشنهاد میکند. اگر یکی از درایورها با کارت گرافیک شما سازگاری نداشت از درایور دیگری استفاده کنید.

  1. hovcth

    سلام و خسته نباشید به دوستان گلم. میخواستم ببینم که این درایور پک سولوشن مشکلاتی مثل نصب کارت گرافیک و یا مادربرد یا کارت صدا رو حل میکنه؟ لطفا جواب بدین

     

    سرزمین دانلود:

    بله.

  1. saman

    با سلام و خسته نباشید. خواستم بدونم درایور پک تمام درایور های مورد نیاز این کامپیوتر رو حل میکنه؟

    Windows 8.1 enterprise CPU E5200 @2.50GHz

    System type:32-bit operating, ×64-based processor

    لطف کنین جواب بدین

     

    سرزمین دانلود:

    بله.

  1. علی

    ببخشید یه سوال دیگه. این نرم افزار رو میشه مثلا 6 ماه یا یک سال بعد هم استفاده کرد؟ منظورم اینه وقتی ورژن های جدید هر درایور میاد ، این نرم افزار امکان اپدیت و دانلود ورژن جدید رو از شرکت اصلی داره؟ ممنون میشم پاسخ بدید چون میخوام سفارش بدم بیارن برام. ممنون

     

    سرزمین دانلود:

    این نرم افزار همه درایورها را در خودش دارد و چیزی دانلود نمیکند. بنابر این در صورتی که درایور جدیدی برای یکی از سخت افزارها منتشر شود این نسخه آن را نخواهد داشت. و احتمالا در نسخه بعدی درایورپک قرار میگیرد.

    البته درایورهای سخت افزارها معمولا بعد از انتشار هر نسخه جدید از ویندوز به روز میشوند. و الان که ویندوز 10 منتشر شده و به زودی نیز ویندوز جدیدی منتشر نخواهد شد همین نسخه میتواند تا سالها قابل استفاده باشد.

  1. علی

    سلام خسته نباشید. من امکان دانلود ندارم. میخواستم بدونم این که یک نرم افزار است چطور توی دوتا دی وی دی است؟ اگر بخرم مشکلی از این بابت در استفاده از این مجموعه نیست؟ ممنون

     

    سرزمین دانلود:

    اگر این نرم افزار را از فروشگاه سایت خریداری کنید محصول در دو حلقه DVD به دست شما میرسد. DVD شماره 1 و 2 در ادامه هم نصب میشوند و در نهایت یک نرم افزار خواهد بود.

  1. سینا

    سلام. با تشکر از سایت خوبتون. میخواستم بدونم درایور پرینتر های مختلف هم در این نرم افزار قرار دارد؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله. این نرم افزار درایور اکثر پرینترها را دارد. البته برخی از پرینترهای قدیمی در ویندوز های جدید به هیچ عنوان کار نمیکنند. بنابر این ابتدا به سایت سازنده پرینتر خود مراجعه کنید و ببینید آیا پرینتر شما در ویندوزتان قابل استفاده هست یا خیر. و سپس درایور آن را دانلود کنید.

  1. محمد مهدی

    سلام. این نرم افزار درایورهای مادربرد گیگابایت را نصب میکند؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله.

  1. نسرین

    با سلام. آیکون صدا از نوار task bar خودبخود ناپدید شده، خواستم بدونم آیا این نرم افزار میتونه کمک کنه مشکلم حل بشه؟ آیکون power و action center هم همین مشکل رو دارند که فعلا تونستم برگردونمشون

     

    سرزمین دانلود:

    در کنترل پنل عبارت Notification Area را جستجو کنید و وارد تنظیمات آن شوید.

    سپس در مقابل Volume گزینه Show icon and notifications را انتخاب کنید.

  1. ARIA

    سلام. من ویندوز 10 نصب کردم ولی سرعتش خیلی پایینه و همش هنگ میکنه و فیلم های FULL HD رو کند اجرا میکنه. این ورژن از درایور پک رو نصب کنم مشکل حل میشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    اگر این مشکلات مربوط به درایور کارت گرافیک شما باشد قطعا این نرم افزار میتواند مشکل را با آپدیت کردن کارت گرافیک برطرف کند.

  1. fri

    سلام. ببخشید من نسخه قبلیشو دارم چطور آپدیت کنم؟

     

    سرزمین دانلود:

    این نرم افزار قابل آپدیت نیست. باید نسخه جدید را دانلود کنید.

  1. سلام

    سلام. من دارم دنبال درایور کارت شبکه وایرلس با مدل wl-8713 planet برای ویندوز 7 میگردم. اگه درایور پک سولوشن را نصب کنم این سخت افزار شناسایی و نصب میشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    طبق اعلام تیم پشتیبانی این نرم افزار، درایورپک سولوشن قادر است انواع کارت شبکه را در تمام نسخه های ویندوز نصب کند. اما در مورد این مدل خاص ما نمیتوانیم نظر قطعی بدهیم چون امکان تست نداریم.

  1. سعید

    بعضی ها اعتقاد دارند این نرم افزار فقط هم پوشانی می کنه و در واقع مثل درایور اصلی نصب نمی شود. با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    متوجه منظور شما نشدیم. ولی در تست های ما به راحتی درایورهای مورد نیاز سیستم را در ویندوزهای مختلف نصب کرد.

  1. عادل

    با سلام و عرض ادب خدمت هموطنان و یاران همیشگی ما در عرصه های تکنولوژی. ببخشید یه سوال داشتم از خدمتتون. من سی دی درایورهای لپ تاپم رو گم کردم. آیا با دانلود این نرم افزار مشکل درایورهای لپ تاپ من حل می شود؟ لپ تاپ بنده dell مدل inspiron 1300 می باشد. با تشکر از کمک و راهنمایی شما.

     

    سرزمین دانلود:

    بله این نرم افزار میتواند تقریبا تمام سخت افزارهای لپتاپ های مختلف را نصب کند.

  1. mohsen

    سلام. آخرین نسخه این نرم افزار همین هست جدیدتر از این نیومده؟ من بیشتر برای لپ تاپ میخوام، برای سخت افزار هایی مثل بلوتوث، وای فای و وبکم خوب پشتیبانی میکنه؟ در حال دانلود هستم ممنون میشم زود جواب بدهید. سپاس فراوان.

     

    سرزمین دانلود:

    بله در حال حاضر این آخرین نسخه نرم افزار است که تقریبا دو هفته پیش منتشر شده است. و اکثر سخت افزارها را به صورت اتوماتیک نصب میکند.





نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------