ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



نسخه نهایی ویندوز 8.1 با فعال ساز دائمی

Rating: 5 - 167 votes

نسخه نهایی ویندوز 8.1 با فعال ساز دائمی

 

 

 

 

آپدیت 94/2/27 : (لینک اصلاح شد)

بعد از انتشار نسخه ویندوز 8 توسط مایکروسافت، کاربران بسیاری از این ویندوز جدید ناراضی بودند و شرکت با سیل عظیمی از نارضایتی ها روبرو شد.

 

از این رو مایکروسافت دست به تغییرات اساسی در ویندوز 8 زد و اصلاحیه های زیادی را در آن ایجاد کرد به طوری که دیگر یک ویندوز جدید محسوب میشد.

 

بعد از شکستی که مایکروسافت در ویندوز ویستا داشت نمیخواست تا شاهد شکست دیگری این بار در ویندوز 8 باشد. از این رو سریعا دست به تغییرات اساسی زد، از این تغییرات میتوان به حذف صفحه مترو در استارت ویندوز اشاره کرد. که کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیما وارد محیط آشنا و دوست داشتنی دسکتاپ میشوند.

 

از دیگر تغییرات، بازگشت دکمه استارت (البته با کارایی متفاوت) در ویندوز بود. که با این دکمه به صفحه جدید مترو هدایت میشوید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این سیستم عامل و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



 

 

 

 

 

 

مهم ترین ویژگی های ویندوز 8.1:

- شامل دو نسخه 32 و 64 بیتی

- حاوی تمام آپدیت های 2014 ویندوز 8.1

- بدون نیاز به سریال در حین نصب

- امکان فعال سازی و آپدیت آنلاین

- نسخه اورجینال ویندوز 8.1 مایکروسافت بدون کوچکترین تغییر یا دستکاری

- شامل تمام نسخه های نت فریمورک از جمله نسخه 3.5 و 4.5

 

حداقل سخت افزار مورد نیاز برای نصب ویندوز 8.1 :
پردازنده : 1 گیگاهرتز (توصیه شده: 2 گیگاهرتز)
رم : 1 گیگابایت (توصیه شده: 2 گیگابایت)
کارت گرافیک : 256 مگابایت
فضای هارد دیسک : 20 گیگابایت

 

 

نسخه جدید و نهایی ویندوز 8.1 با فعال ساز دائمی را دانلود کنید:

 

دانلود نسخه 32 بیتی ویندوز 8.1 (حجم 2.5 گیگابایت)

 

دانلود نسخه 64 بیتی ویندوز 8.1 (حجم 3.2 گیگابایت)

 

دانلود فعال ساز ویندوز 8.1 (حجم 50 مگابایت)

 

تاریخ انتشار: 94/02/27 (اصلاح لینک 1819 DMCA گوگل)

 

تست شده توسط سرزمین دانلود (اطلاعات بیشتر)

 

سایر نسخه های ویندوز 8.1

 

سایر نسخه های ویندوز

 

 

نکات مهم:

1. ویندوز را از طریق بوت DVD یا فلش مموری نصب کنید. راهنمای لازم در محتوای دانلود شده موجود است.

(در مرحله اول نصب میتوانید انتخاب کنید که کدام نگارش نصب شود، Pro یا Enterprise)

 

2. اگر به اینترنت متصل باشید، در آخرین مرحله نصب باید اطلاعات اکانت مایکروسافت خود را وارد کنید. اگر این اکانت را ندارید میتوانید مودم خود را خاموش کنید و سپس گزینه Create a local account را بزنید و یک نام کاربری عادی در ویندوز ایجاد کنید.


( 46 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (46)

  1. جواد

    سلام. من روی کامپیوترم قبلا ویندوز 7 داشتم که بدون مشکل بود. اما وقتی ویندوز 8.1 روش نصب کردم صفحه کلیدش هی قفل می کنه. ممکنه ویندوز براش سنگین باشه؟ البته cpu اش ضعیفه.

     

    سرزمین دانلود:

    بله احتمالا به همین دلیل است. چون ویندوز 8.1 منابع بیشتری نسبت به ویندوز 7 مصرف میکند.

    ضمنا برای افزایش سرعت ویندوز میتوانید آنتی ویروس نصب نکنید (چون ویندوز 8.1 خودش سیستم امنیتی دارد)

  1. سپیده

    با سلام سیستم من ویندوز 7 32 بیت هستش. میخوام همین ویندوز رو نصب کنم؛ پوشه های E.D.G پر از نرم افزار و عکس ایناس. حین نصب ویندوز باید چیکار کنم تا محتویات این پوشه ها دست نخورده باقی بمونه؟ لطفا جواب بدین کامنتارو خوندم ولی به جوابم نرسیدم

     

    سرزمین دانلود:

    ویندوز را در درایو C نصب کنید. محتویات سایر درایوها دست نخورده باقی میماند.

  1. امیر

    با سلام و خسته نباشید من ویندوزم سون. می خوام به هشت و یک ارتقا بدم. کامپیوترم قدیمیه مدلش ولی ارتقا دادم به جز cpu cpu intel مدل دقیقشو نمیدونم ولی تقریبا یک و هشت مگاهرتزه رمش چهاره گرافیکش دو بود. می تونه ویندوز 64 خوب اجرا کنه یا نه؟ ویندوز هشت و یک رو ممنون لطفا پاسخ دهید

     

    سرزمین دانلود:

    برای نصب ویندوز 64 بیتی باید حتما پردازنده یا همان CPU سیستم شما 64 بیتی (x64) باشد. میتوانید از نرم افزارهای تست CPU برای بررسی اینکه پردازنده سیستم شما 64 بیتی است یا خیر استفاده کنید.

  1. ali

    سلام و خسته نباشید. ببخشید برای رایت ویندوز روی USB در قسمت اموزش گفتید که برای رایت ویندوز روی USB از برنامه RUFUS استفاده کنید. من هم تمام مراحل رفتم فقط قسمت انتخاب ISO IMAGE من وقتی می خواهم انتخاب کنم فایل ISO IMAGE من با فرمت RAR هستش. آیا باید استخراجش کنم یا نه؟ میشه بیشتر توضیح بدید.

     

    سرزمین دانلود:

    فایل RAR را استخراج کنید. فایل ISO در داخل محتویات آن است.

  1. سعید

    سلام و خسته نباشید. من از ویندوز 7 استفاده می کنم ولی موقع اجرای برنامه ها مشکل stop working رو دارم. برای حلش هم کارایی انجام دادم ولی درست نشد. میخواستم بدونم با نصب ویندوز 8.1 مشکلم برظرف میشه یا نه؟ و اینکه با سخت افزار پایین هم کار میکنه یا نه اون قدر پایین نیست و اون قدر هم بالا نیست سخت افزارم. و اینکه ویندوز 10 اجرا نشد سخت افزار از نسل DDR هستش ممنون

  1. محد

    با سلام خدمت شما. ایا میتوان هر دو نسخه 32 و 64 را در یک دی وی دی رایت نمود و در زمان نصب نسخه مورد نظر را انتخاب نمود؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله. البته باید از یک DVD9 یا فلش مموری استفاده کنید. چون حجم هر دو نسخه 32 و 64 بیتی باهم بیشتر از یک DVD معمولی است.

     

    برای ساخت بوت چندگانه، از نرم افزارهای این بخش کمک بگیرید:

    دانلود نرم افزار ساخت بوت چندگانه

     

    مقالات زیر هم میتواند به شما کمک کند:

    آموزش ساخت بوت چندگانه فلش مموری

    آموزش ساخت CD و DVD مولتی بوت (بوت چندگانه) با استفاده از EasyBoot

  1. سیامک

    سلام. ببخشید من درجایی خوندم که لپ تاپ ها برخلاف کامپیوترهای رومیزی یا همان پی سی، هرکدام برای یک نوع خاصی از ویندوز طراحی شده سخت افزارشون. یعنی مثلا لپ تاپی که در قسمت پشتش نوشته شده ویندوز 8، این لپ تاب بهترین کارآیی اش زمانی هست که روی آن ویندوز 8 نصب شده باشه. در صورتیکه روی همین لپ تاپ مثلا ویندوز 10 نصب بشه، عمر قطعاتش بشدت کمتر میشه و دیگه اون راندمان اصلی اش را نخواهد داشت. آیا این قضیه صحت داره؟ و یک سوأل دیگر اینکه، اگر بفرض ، این حرف درست باشه و شما تأییدش میکنید، آیا لپ تاپی که پشتش ویندوز 8 زده علامتش رو، مابخوایم روی آن ویندوز 8.1 نصب کنیم، آیا این دونسخه باهم یکی هستند؟ یا باید همان 8 رو نصب کنیم؟ آخه میگن ویندوز 8 خیلی مشکل داره و 8.1 اش خوبه؟ خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید.

     

    سرزمین دانلود:

    اینکه یک لپتاپ فقط با نسخه خاصی از ویندوز سازگاری داشته باشد به هیچ عنوان صحیح نیست. وقتی یک لپتاپ جدید ساخته میشود، تولید کننده آن اعلام میکند که این لپتاپ با فلان نسخه از ویندوز سازگاری دارد، و معمولا هم جدیدترین نسخه ویندوز اعلام میشود. یعنی خریدار بداند که این لپتاپ با جدیدترین ویندوز ها هم سازگار است. ولی تقریبا در همه موارد، ویندوزهای قدیمی تر و جدیدتر هم روی آن لپتاپ قابل نصب است.

    البته اگر لپتاپ یا حتی PC شما خیلی جدید باشد نباید انتظار داشته باشید که مثلا با ویندوز 95 یا XP درست کار کند. یا اگر خیلی قدیمی باشد نباید انتظار داشته باشید با ویندوز 10 سازگار داشته باشد. این موضوع به دلیل تغییر در ساختار سخت افزارها و درایورها است و فرقی نمیکند سیستم شما لپتاپ باشد یا PC . یعنی اگر روی PC خودتان هم یک کارت گرافیک جدید داشته باشید، به احتمال زیاد با ویندوز XP سازگاری نخواهد داشت.

  1. ali

    من از یه سایتی نسخه پرو رو دانلود کردم و دیدم که ویندوز مشکل داره و احتمال میدم که ویندوز رو دستکاری کردن. چون بد از نصب ویندوز بعد از چند روز بالا نیومده همش هنگ میکرد و پیغام خطا میداد . این نسخه نسخه اول ویندوز هستش ؟

     

    سرزمین دانلود:

    این نسخه اولین نسخه منتشر شده از ویندوز 8.1 است که قابل آپدیت هم میباشد. البته نسخه های جدیدتر هم در سایت منتشر شده است: دانلود ویندوز 8.1

    همه ویندوزهای منتشر شده در سرزمین دانلود نسخه های اصلی و بدون دستکاری هستند و با خیال راحت میتوانید دانلود و نصب کنید.

  1. محسن

    سلام. ویندوز 8.1 رو میخواهم نصب کنم. درایورها را در چه مرحله ای باید نصب کرد (dell n5110)

     

    سرزمین دانلود:

    درایورها را باید بعد از پایان نصب ویندوز نصب کنید.

  1. علی

    سلام. نسخه اخر ویندوز 8.1 رو از سایت خود میکروسافت دانلود کردم نمیدونم چرا هیچ اکتیواتوری نمیتونه فعالش کنه. میشه اکتیوار رو به صورت جدا قرار بدید دانلود کنم یا هم نحوه فعال سازی جدیدی بدید کار کنه با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    آموزش فعال سازی ویندوز

  1. امیر

    سلام من این ویندوز رو نصب کردم. از تمام بازی ها حتی کانتر استریک 1.6 افت فریم میگیره.. در صورتی که وقتی روی ویندوز 8 بود بازی سنگین مثل Gta v را بصورت اولترا با 60 فریم اجرا میکرد. بنظر شما مشکل از ویندوز هست یا سیستم من پشتیبانی نمی کند, سیستم من اینه : RAM Kingston hyperx fury 8GB 1866mhz VGA Gagabyte HD 5870 1gb Gddr5 CPU Amd phenom II x2 b55 Hdd 500gb singte دقیقا به من بگید دوباره چه نسخه ای از وین 8 رو دان کنم که پشتیبانی کنه؟

     

    سرزمین دانلود:

    ابن مشکل ارتباطی به نسخه ویندوز ندارد. مشکل این است که درایور کارت گرافیک شما در ویندوز جدیدتان به درستی نصب نشده است. درایور کارت گرافیک خود را آپدیت کنید و یا درایور سازگار با ویندوزتان را دانلود و نصب کنید.

  1. محمدصادق

    با عرض سلام. وقتی که کامپیوتر را روشن میکنم مینویسه

    boot from CD/DVD DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER

    راه حل این مشکل چیست؟

     

    سرزمین دانلود:

    سیستم را توسط DVD بوتیبل ویندوز بوت کنید و اقدام به نصب ویندوز کنید. در این مورد مقالات آموزشی زیادی در سایت وجود دارد. از کادر جستجوی بالای سایت کمک بگیرید.

  1. کوروش

    سلام. من ویندوز 7دارم. چند تا سوال دارم. اگه ویندوز 8 رو نصب کنم برنامه هایی که توی درایو های C.D.E.F هست پاک میشه؟ اگه بخوام ویندوز قبلی رو پاک کنم برنامه ها و عکس ها هم پاک میشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    اگر میخواهید ویندوز خود را ارتقا دهید (یعنی نرم افزارهای نصب شده هم باقی بمانند) از محیط ویندوز فعلی خود فایل Setup ویندوز جدید را اجرا کنید تا ویندوز شما به ویندوز 8 ارتقا پیدا کند.

    اما پیشنهاد ما این است ابتدا از اطلاعات مهمی که در درایو C دارید یک کپی در درایو دیگری بگیرید. سپس سیستم را توسط DVD یا فلش مموری بوت کنید و درایو C را فرمت کنید و ویندوز جدید را نصب کنید.

    به این ترتیب اطلاعات موجود در سایر درایوها (مثل D و E) دست نخورده باقی میماند.

  1. Reza

    سلام. من از یه دی وی دی ویندوز رو نصب کردم (از سایت شما نه) ولی با فایل فعال سازی خود دی وی دی فعال نمیشه. میتونم از نرم افزار شما استفاده کنم یا نمیشه؟ گفتم شاید نرم افزار شما فقط برای همون ویندوزه که قرار دارید. اگه میشه لطفا بگید. ممنون از زحمات شما.

     

    سرزمین دانلود:

    اگر نسخه ویندوز اصلی و بدون دستکاری باشد میتوانید از همین فعال ساز استفاده کنید.

  1. معصومه

    سلام. من ویندوزم 7 هست و میخوام به 8.1 تغییر بدم. این برنامه رو دانلود کردم... فقط منظور رو از بوت نمی دونم توی راهنما هم قرار ندادین لطفا بیشتر توضیح بدید.. برای من که جای سی دی کامپیوترم مشکل داره چیکار باید واسه بوت بکنم؟ ایا اصلا بوت مهمه؟

     

    سرزمین دانلود:

    ویندوزی که دانلود کرده اید به صورت فایل ISO است. که باید آن را روی DVD یا فلش مموری رایت کنید تا قابل استفاده باشد:

    آموزش رایت ویندوز ISO روی DVD

    آموزش رایت ویندوز ISO روی فلش مموری

     

    سپس دو روش برای نصب ویندوز خواهید داشت:

    - اجرای فایل Setup از محیط ویندوز فعلی

    - بوت کردن کامپیوتر با DVD یا فلش مموری و نصب ویندوز

    که روش دوم پیشنهاد میشود.

     

    این مقالات میتواند به شما کمک کند:

    آموزش تنظیمات بایوس برای بوت از روی DVD

    آموزش تنظیمات بایوس برای بوت از فلش مموری USB

  1. مهدی

    سلام میخواستم این ویندوزو نصب کنم چندتا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید.

    1- ازکجا بفهمم باید کدوم نسخه رو دانلود کنم 32 بیتی یا 64؟

    2- من ویندوز 7 دارم میخوام یه بکاپ از اطلاعاتم بگیرم و وارد این سیستم کنم و میخوام ویندوز 7 کاملا از بین بره آیا این امکان پذیره؟

    3- برای اتصال اینترنتی من مشکلی بوجود میاد؟ مثلا وصل نشدن کامپیوتر به شبکه و..

    با تشکر ازشما

     

    سرزمین دانلود:

    - اگر پردازنده (CPU) کامپیوترتان 64 بیتی است میتوانید نسخه 64 بیتی را نصب کنید.

    - اگر منظورتان فایل ها است (مثل فیلم و موسیقی و برنامه و بازی های نصب نشده) نیازی به بکاپ نیست. کافیست آنها را در درایوی غیر از درایو C ذخیره کنید. چون فقط درایو C فرمت خواهد شد. ولی اگر منظورتان برنامه های نصب شده است، امکان بکاپ گیری وجود ندارد، و تنها راه نگه داشتن آنها این است که ویندوز فعلی خود را به ویندوز جدید ارتقا دهید. که آن هم توصیه نمیشود.

    - اگر درایورهای سیستم را به درستی نصب کنید مشکلی نخواهید داشت.

  1. مهدی

    سلام. من اطلاعات زیادی درباره ی ویندوز ندارم.چند وقتیه لپ تابم پیام میده باید restart یا refresh کنید. مشکل چیه؟ ویروسی شده سیستمم؟ یا باید ویندوز جدید نصب کنم؟ لطفا راهنماییم کنید در ضمن ویندوزم هم 8 هست.

     

    سرزمین دانلود:

    ویندوز شما دچار مشکل نرم افزاری شده است. ممکن است دلیل آن ویروس، نصب یک برنامه معیوب، حذف اشتباهی فایل های سیستم، یا موارد دیگر باشد.

    پیشنهاد میکنیم مجددا ویندوز نصب کنید.

  1. Ali

    سلام. ببخشید این ویندوز رو می تونم به فلش منتقل کنم و بعد نصبش کنم. ایا نصب میشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله. روش این کار قبلا در مقاله های مختلف در سایت آموزش داده شده است. از کادر جستجوی بالای سایت کمک بگیرید.

  1. احمد

    سلام. تو یو اس پی میشه رایت کرد؟ با چه برنامه ای؟ چند گیگ باشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    این مقاله را مطالعه کنید:

    آموزش نصب ویندوز از روی فلش مموری

  1. ali

    سلام ببخشید یه سوال داشتم. لطفا جوابم رو بدید. من ویندوز xp دارم و میخوام این ویندوز رو در کنارش نصب کنم. این ویندوزم به کامپیوترم میخوره. من چطور باید این ویندوز رو در کنار اون ویندوزم (xp) نصب کنم؟

     

    سرزمین دانلود:

    کامپیوتر را توسط DVD ویندوز بوت کنید. سپس در قسمتی که باید درایو مورد نظر برای نصب ویندوز را انتخاب کنید، درایوی غیر از درایو ویندوز XP فعلی انتخاب کنید.

    (مثلا اگر ویندوز XP در درایو C است، ویندوز جدید را در درایو D نصب کنید)

    بعد از پایان نصب، منوی بوت دوگانه ایجاد خواهد شد.

نمایش همه کامنت ها (46)




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------