ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد - Active File Recovery Pro 14

Rating: 5 - 43 votes

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد

Active File Recovery Pro 14

 

 

نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد - Active File Recovery Pro 14

 

 

حتما برای شما هم پیش آمده است که به صورت ناخواسته فایلی را از روی کامپیوتر خود پاک کرده باشید. و یا با ورود ویروسی به سیستم بعضی از فایل های مهم شما از دست رفته باشد و نگران از دست دادن آن ها باشید.

 

با استفاده از نرم افزار Active File Recovery میتوانید فایل های از دست رفته خود را بازیابی کنید.

 

نرم افزار Active File Recovery یکی از قدرتمندترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات میباشد که دارای ویژگی های بسیاری است. یکی از نکات مثبت این نرم افزار جستجو با نام اصلی فایل میباشد که کمک زیادی به تسریع روند جستجو میکند.

 

شما توسط این نرم افزار میتوانید فایل هایی که ابتدا به سطل آشغال ویندوز رفته و از آنجا حذف شده اند یا مستقیما حذف شده اند بازیابی کنید.

 

حتی اگر درایو خود را فرمت کرده اید نیز میتوانید با نرم افزار Active File Recovery فایل های موجود در آن را بازگردانید. این نرم افزار دارای فیلتر های مخصوصی است که به تفکیک نوع فایل میتوانید جستجو را محدود کرده و سریعتر به نتیجه برسید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط برنامه و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.



نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد - Active File Recovery Pro 14

 

 

نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد - Active File Recovery Pro 14

 

 

نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد - Active File Recovery Pro 14

 

 

نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد - Active File Recovery Pro 14

 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Active File Recovery:

- پشتیبانی از انواع سیستم فایل ها

- پشتیبانی از انواع هارددیسک ها

- پشتیبانی از فلش دیسک ها

- استفاده از حالت معمولی و پیشرفته برای جست وجو فایل های پاک شده

- بازیابی فایل ها به واسطه نام اصلی

- پشتیبانی از تمامی فرمت های حذف شده، مخفی شده، رمزگزاری یا فشرده شده

- سرعت بالا در اسکن دیسک

- امکان بازیابی اطلاعات فرمت شده

 

مهمترین تغییرات نسخه Pro 14 :

- افزایش سرعت جستجو

- بهبود رابط کاربری

- رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

 

 

نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد، Active File Recovery Pro 14 را دانلود کنید:

 

دانلود Active File Recovery Pro 14 (حجم 25.7 مگابایت)

(شامل اطلاعات لازم برای فعال سازی نرم افزار + راهنمای نصب به زبان فارسی)

سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز XP، 7، 8.1

سایر نسخه های نرم افزار


( 13 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (13)

  1. masood

    سلام .من یه هارد 4 ترا فیلم و سریال داشتم الان پوشه سریالهام که حدود 2 ترا بوده گمشده ولی حجمش هست پوشه مخفی هم چیزی نبود.الان بهترین برنامه برای ریکاوری که احتمال برگشت فیلمها رو داشته باشه چی هست؟

     

    سرزمین دانلود:

    میتوانید از همین نرم افزار و یا نرم افزار Easy Recovery استفاده کنید.

  1. ملکی

    سلام وقت شما بخیر. فیلمهای هارد نصب شده روی دی وی آر دوربین مدار بسته بنده فرمت شده. نرم افزاری هست که به کامپیوتر متصل کنم و ریکاوریش کنم؟

  1. بهنام

    سلام. اقا اگه میشه زود جواب بدین. من اشتباهی هاردمو زدم فرمت بشه حدود ده الی بیست ثانیه بعد کنسل کردم الانم پارتیشن های هارد حذف شده و هارد باز نمیشه فکر کنم احتمالش باشه که دیتا هنوز حذف نشده. من الان باید چیکار کنم؟ لطفا زود جواب بدین ممنون :(

     

    سرزمین دانلود:

    نرم افزارهای حرفه ای بازیابی اطلاعات معمولا گزینه ای برای Repair یا Recovery پارتیشن دارند. یعنی بدون فرمت کردن، پارتیشن ها را به حالت قبل برمیگردانند و سپس میتوانید آن را برای بازیابی اطلاعات اسکن کنید. بستگی به اینکه دقیقا چه مشکلی برای پارتیشن ها پیش آمده باشد، باید نرم افزارهای مختلف بازیابی را تست کنید.

  1. علی

    سلام و وقت بخیر. هنگام نصب مجدد ویندوز روی سیستمم به اشتباه تمام اطلاعات درایوها رو فرمت کردم. آیا در این وضعیتی که پیش اومده هم امکان بازیابی اطلاعات هست؟ متشکرم

     

    سرزمین دانلود:

    اگر فایل های جدیدی روی درایوها کپی نکرده باشید احتمال بازیابی اطلاعات وجود دارد.

  1. تو

    این برنامه قابلیت ریکاوری هارد یه ترابایتی رو داره؟ من تقریبا 100 گیگ از 1024 گیگش رو پر کرده بودم متاسفانه به دلیل فعال کردن ناخواسته bitlocker مجبور به فرمت هارد شدم. این برنامه کار میکنه؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله کار میکند. ولی اگر اطلاعات شما با بیت لاکر قفل بوده و سپس هارد را فرمت کرده باشید، شانسی برای بازیابی نخواهید داشت. چون اطلاعات کدگذاری شده بودند.

  1. سانیا

    سلام و خسته نباشید. من یه هارد دیسک یک ترا وسترن دیجیتال my passport ultra دارم. دیشب زده بودم به لپتاپ دوستم، چند فیلم براش ریختم ولی حین فیلم ریختن توی هاردم یکدفعه ارور داد که هارد موجود نیست. بعد وصلش کردم به کامپیوتر خودم ولی نشون نمیده و میگه باید فرمت شه که بشه از هارد استفاده کرد. سیستمش ویروس هم نداشت هاردم هم تا به حال ضربه نخورده و همیشه داخل کیف محافظ بوده و اینکه الان به تلویزیون زدم اطلاعاتمو نشون میداد. مشکل از کجاست؟ توی کامپیوتر نمیخونه اطلاعات زیادی ازجمله فیلم و اهنگ و عکسهای شخصی داشتم. میشه کمکم کنید که دقیقا چیکار کنم که جواب بده؟ خیلی ممنونم..

     

    سرزمین دانلود:

    در مورد تعمیر این مشکل و خطاهای مشابه برای فلش مموری و هارد اکسترنال چندین مقاله آموزشی در سایت وجود دارد. از کادر جستجوی بالای سایت کمک بگیرید.

  1. حسین

    عرض سلام و خسته نباشید. من یک هارد اکسترنال دارم که کلی فیلم و عکس خانوادگی روش داشتم ولی متاسفانه نمیدونم چرا دیگه هیچ کدام قابل پخش و یا کپی نیست. چند جا بردم برای ریکاوری گفتن بد سکتور شدید گرفته و احتمالا هارد زمین خورده برای همین امکان بازگشت اطلاعات نیست. خواهشمندم اگر راهی برای بازگشت اطلاعات وجود دارد راهنمایی بفرمایید. ضمنا اگه اهمیت داره هارد یک ترا هست که حدود نیمی از آن با این اطلاعات که گفتم پر شده تشکر فراوان

     

    سرزمین دانلود:

    از نرم افزارهایی که مخصوص کپی گرفتن از فایل های خراب هستند استفاده کنید. (چندین نرم افزار با این قابلیت در سایت منتشر شده است. از کادر جستجوی بالای سایت کمک بگیرید)

  1. آرزو

    ممنون از نرم افزار عالیتون. خیلی کمک کرد.

  1. رضا عزیزی

    با سلام و عرض خسته نباشید. من با نرم افزار active partition recovery (البته نسخه ی تحت بوت) اقدام به اسکن هارد دیسک خود کرده و نرم افزار پس از گذشت حدود سه ساعت، پنجاه پارتیشن پیدا کرد و من نیز پارتیشن مورد نظر را ریکاوری کردم. (البته یک بکآپ نیز از نتیجه اسکن برای تلاش های بعدی در فلش گرفته ام). پس از اتمام کار ریکاوری و باز کردن پارتیشن ریکاوری شده متوجه شدم که هیچ کدام از فایل ها و پوشه هایی که در نتیجه ی اسکن آمده بود ریکاوری نشده بودند. گفتنی است که وضعیت پارتیشن را "بسیار خوب" مشخص کرده بود و مشکلی نداشت. آن فایل ها بسیار برای من مهم اند. لطفا راهنمایی بفرمایید. با سپاس فراوان.

  1. علی

    سلام. من فایل های فرمت شده رو ریکاوری کردم. اما الان اونا اسم هاشون عوض شده.. اکثرا اجرا نمیشن فیلم ها .. فولدر ها هم کلا عوض شده و طبق فرمت فایل ها هست. لطفا کمک کنید

  1. anahita

    با سلام. من همه ی اطلاعات هاردم پاک شده. میشه راهنمایی کنین چجوری برگردونمش

     

    سرزمین دانلود:

    باید از یک نرم افزار بازیابی اطلاعات استفاده کنید:

    آموزش بازیابی اطلاعات

  1. داود

    سلام. چند سال قبل با دوربین هندی کم خود که بصورت هارد دیسکی فیلمبرداری میکند 2 یا 3 ساعت فیلمبرداری کردم. اما بصورت اتفاقی فیلم ها را فرمت کردم از آن به بعد دوباره فیلم های جدیدی که حجم آنها تقریبا 30 گیگ است گرفتم. اما دیگر به هیچ عنوان فرمت نکردم. حالا با توجه به مطالب فوق امکان برگشت فیلم های قبلی وجود دارد؟ ضمنا از بعضی از برنامه های recovery tools که در بازار هستند مانند flash video converter و ... استفاده کرده ام اما نتیجه ای نگرفته ام. از نمایندگی سونی که تعمیر کار دوربین بودند سوال کردم مرا ناامید نمودند و گفتند بعد از اولین فرمت شدن اصلا نباید فیلمبرداری میکردی برای همین دیگر فایده ای ندارد. حالا از شما میخواستم راهنمایی بگیرم و اینکه آیا امکانش هست یا نه؟ تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    از نظر فنی، تا وقتی که محل قرار گیری اطلاعات قبلی روی دیسک با اطلاعات جدید جایگزین نشده باشد امکان بازیابی آنها وجود دارد.

    هارد دیسک را مثل یک جدول 100 خانه ای تصور کنید که هر فایل در یک خانه به صورت تصادفی ذخیره شده است. وقتی فایلی پاک میشود یا هارد فرمت میشود، اطلاعات هنوز در خانه ها هستند ولی در جدول FAT آنها را به عنوان فضای خالی در نظر میگیرد که میتوان اطلاعات جدیدی در آنها ذخیره کرد. حالا اگر خانه ای که اطلاعات قبلی در آن بوده با اطلاعات جدید پر شود، امکان بازیابی وجود نخواهد داشت.

     

    اگر حافظه دوربین شما خیلی بیشتر از 30 گیگ است، ممکن است هنوز برخی از اطلاعات قبلی قابل بازگشت باشند. اما اگر حافظه آن در همین حدود است شانسی وجود نخواهد داشت.

  1. amir jamali

    دمتون گرم با این همه نرم افزار های خوب و کاربردی که تو سایت قرار میدین. واقعا ممنونم





نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------