ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



نرم افزار حذف برنامه های نصب شده - Wise Program Uninstaller 1.5

Rating: 5 - 31 votes

دانلود نرم افزار حذف برنامه های نصب شده

Wise Program Uninstaller 1.5

 

 

 

 

برنامه های به درد نخوری در ویندوز خود دارید که به این راحتی ها Uninstall نمیشوند؟ از یک ابزار حرفه ای برای حذف برنامه های نصب شده استفاده کنید!

 

بسیاری از نرم افزارها بعد از نصب یک میانبر برای حذف (Uninstall) نیز ایجاد میکنند که به وسیله آن میتوان به راحتی نرم افزار مورد نظر را از سیستم حذف کرد. همچنین از طریق کنترل پنل امکان حذف برنامه ها و بازی های نصب شده وجود دارد.

 

اما اگر آشنایی کافی به روال حذف نرم افزارها ندارید، یا اگر برنامه ای در ویندوز شما نصب شده و به این راحتی ها حذف نمیشود، ما یک پیشنهاد مناسب برای شما داریم!

 

نرم افزار Wise Program Uninstaller متخصص حذف برنامه ها از ویندوز است. این نرم افزار میتواند ویندوز شما را اسکن کرده و همه برنامه ها، بازی ها، پلاگین ها، و Addon های نصب شده را پیدا کند. برخی از آنها را حتما خودتان نصب کرده اید برخی هم ممکن است بی اجازه نصب شده باشند. (مثل برخی از تولبار ها)

 

نرم افزار Wise Program Uninstaller از دو روش حذف ایمن (Safe Uninstall) و حذف زوری! (Forced Uninstall) برای حذف برنامه ها استفاده میکند. گزینه دوم برای برنامه هایی به کار میرود که در حافظه مستقر شده و به صورت عادی حذف نمیشوند. (مثل برخی از آنتی ویروس ها که برای حذف حتما باید زور بالای سرشان باشد!)

 

نسخه جدید این نرم افزار کاربردی را در ادامه مطلب دانلود کنید و از شر برنامه های مزاحم خلاص شوید!



 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Wise Program Uninstaller :

- حذف برنامه ها و بازی های نصب شده در سیستم

- پاک سازی حافظه از برنامه های مستقر در آن، و سپس حذف راحت برنامه ها

- حذف تمام آثار به جا مانده از یک نرم افزار، و پاکسازی سیستم

- حذف پلاگین ها و تولبارهایی که بدون اطلاع کاربر نصب شده اند

- محیط کاربری بسیار ساده

- قابل نصب در ویندوزهای XP, 7, 8

 

 

نسخه جدید نرم افزار حذف برنامه های نصب شده، Wise Program Uninstaller 1.5 را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود با حجم 1.9 مگابایت


( 2 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (2)

  1. نیلوفر حسینی

    سلام مجدد. ممنون از راهنماییتون. اما من این راه رو هم امتحان کردم.. چندتا تا از برنامه هاش پاک شد اما تعداد زیادی از اون ها به هیچ وجه پاک نمیشن. راهی به غیر از عوض کردن ویندوز ندارم؟ خودم که بلد نیستم. قبلا چند جای معتبر هم که دادم یا بازم ویندوزم مشکل پیدا کرده یا یکی از درایو هامو پروندن. چیکار کنم آخه من؟

     

    سرزمین دانلود:

    اگر مشکل در حال حاضر فقط پاک نشدن فایل های آنتی ویروس قبلی است، با توجه به اینکه راه های مختلف را امتحان کرده اید فعلا کاری به آنها نداشته باشید و به جای آن سعی کنید با امتحان آنتی ویروس های مختلف ببینید کدام یک از آنها نصب میشوند.

    در مورد نصب ویندوز هم پیشنهاد میکنیم از اطلاعات مهم خود روی DVD یا فلش مموری بکاپ بگیرید و خودتان اقدام به نصب ویندوز کنید. نصب ویندوز تنها چند مرحله ساده دارد و با چند بار آزمایش و خطا میتوانید از این به بعد خودتان ویندوز نصب کنید.

    برای این کار ابتدا یک DVD بوت و نصب ویندوز تهیه کنید و دست به کار شوید. مقالات مختلفی در مورد آموزش نصب ویندوز در سایت وجود دارد که میتواند به شما کمک کند.

     

    همچنین تمام نسخه های ویندوز و آنتی ویروس های جدید را نیز میتوانید از سرزمین دانلود دریافت کنید.

  1. نیلوفر حسینی

    با سلام و خسته نباشید. ممنون از سایت خوبتون. آنتی ویروس نود 32 رو سیستم من نصبه که بعد از 30 روز Expired و تمام گزینه هاش غیر فعال شد و امکان آپدیت کردن و ... نیست. موقع uninstall پنجره windows installer باز میشه که میگه پکیج eav_nt64_eno.msi رو نصب کن. منم eav_nt64_ENU رو دانلود کردم اما در حین نصب میگه ورژن قبلی نمیتونه Remove بشه. منم از سایت خود eset برنامه های eset_av_remover . ESETUninstaller گرفتم اجرا کردم فایده نداشت.

    تو یکی از سایتای دیگه گفته بود Windows-KB890830-x64-V5.18 رونصب و اجرا کن که بازم نشد. چند روش دستی هم برای پاک کردنش امتحان کردم. ویندوزمم 8 هستش. مثلا از قسمت apps توی setting خواستم uninstall کنم که بازم پنجری windows installer باز شد و...

    در نهایت سایت شما رو پیدا کردم و با توجه به توضیحاتی که داده بودید Wise Program Uninstaller 1.5 رو نصب و اجرا کردم و تو لیستی که باز شد نود 32 نبود که بتونم حذفش کنم. خواهش میکنم کمکم کنید. لپ تاپم داره میترکه از ویروس

     

    سرزمین دانلود:

    با توجه به استفاده از راه های مختلف برای حذف این نرم افزار، به احتمال زیاد اطلاعات مربوط به آن از رجیستری ویندوز حذف شده اند و به همین دلیل هم Wise Program Uninstaller نمیتواند آن را برای حذف شناسایی کند.

    در حال حاضر پیشنهاد ما این است که تمام فولدرهای مربوط به ESSET و Nod32 را از درایو ویندوز و بخش Program Files به صورت دستی پاک کنید.

    البته ممکن است در هنگام پاک کردن با خطا برای حذف برخی از آنها مواجه شوید. اما با چند بار حذف و ریستارت کردن ویندوز میتوانید آنها را به طور کامل حذف کنید.

     

    بعد از این کار، یک آنتی ویروس جدید و رایگان نصب کنید. برای دانلود به بخش آنتی ویروس سایت سرزمین دانلود مراجعه کنید و یا از کادر جستجوی بالای سایت کمک بگیرید.





نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------