ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



دانلود نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (اندروید)

Viber 3.1 Android

 

 

 

 

توجه: لینک دانلود به درخواست کارگروه بررسی محتوای اینترنت حذف گردید.

 

اگر امکان اتصال به اینترنت با موبایل خود را دارید، میتوانید از نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS به صورت رایگان استفاده کنید.

 

این نرم افزار به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند. به این ترتیب شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای با دیگران تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

برای استفاده از نرم افزار وایبر برای مکالمه تلفنی و یا ارسال SMS، باید موبایل شما به اینترنت متصل باشد. همچنین باید مخاطب شما نیز از طریق موبایل به اینترنت متصل بوده و نرم افزار وایبر را بر روی گوشی خود داشته باشد. در واقع شما میتوانید با هر کاربر دیگری که نرم افزار وایبر را روی گوشی خود دارد به صورت رایگان تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

نرم افزار وایبر در واقع نوعی برنامه پیغام رسان (مسنجر) است. با این تفاوت که امکان تماس تلفنی و ارسال پیامک به صورت پیش فرض در آن شبیه سازی شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد.

 

(نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است بر روی موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب است)



 

تنها چیزی که علاوه بر این نرم افزار احتیاج دارید، اتصال به اینترنت است. (توسط 3G ، GPRS ، و یا WiFi)

برخلاف مسنجر ها، برای برقراری تماس تلفنی یا ارسال پیامک با این نرم افزار احتیاج به هیچ شناسه یا پسوردی ندارید و فقط کافی است شماره شخص مورد نظر را وارد کنید.

 

وایبر چطور کار میکند؟

روش کار نرم افزار وایبر بسیار جالب است. وقتی شما این نرم افزار را نصب میکنید، باید شماره موبایل خود را نیز در آن وارد کنید. سپس به محض اینکه برای اولین بار به اینترنت متصل شوید و برنامه را اجرا کنید، این نرم افزار شماره موبایل شما را در دیتابیس آنلاین خود ثبت میکند. به این ترتیب شماره موبایل همه افرادی که وایبر را بر روی گوشی خود دارند در بانک اطلاعاتی این نرم افزار ذخیره میشود. در واقع شماره موبایل به عنوان نام کاربری اختصاصی برای شناسایی کاربران وایبر مورد استفاده قرار میگیرد. از این پس هر مخاطبی که وایبر را اجرا کند و قصد تماس با یک شماره خاص را داشته باشد، اگر آن شماره در لیست کاربران وایبر باشد به راحتی و بدون نیاز به هیچ شناسه خاصی امکان برقراری تماس تلفنی و یا ارسال پیام را فراهم میکند.

 

یکی دیگر از امکانات جالب این برنامه این است که لیست مخاطبان شما (دفترچه تلفن) را چک میکند و اگر هر کدام از آنها سرویس وایبر را داشته باشند به شما اطلاع میدهد که میتوانید با آنها بدون هزینه و با استفاده از وایبر تماس بگیرید. همچنین یک پیغام خودکار برای همه مخاطبین شما ارسال میکند مبنی بر اینکه شما اکنون وایبر دارید!

 

توجه: لینک دانلود به درخواست کارگروه بررسی محتوای اینترنت حذف گردید.

 


( 8 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (8)

  1. میلاد

    سلام. اگه من وایبر رو با کامپیوتر فعال کرده باشم الان غیر فعالش کنم تو گوشی که فروختم غیر فعال میشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    خیر. باید حتما توسط موبایل غیر فعال کنید.

  1. میلاد

    سلام. من وایبر رو با یه گوشی فعال کردم، الان گوشیمو فروختم. اگه یکی سیمکارت بزاره تو گوشی میتونه با وایبر من کار کنه؟

     

    سرزمین دانلود:

    اگر قبل از فروش گوشی نرم افزار وایبر را حذف یا Deactive نکرده باشید، به محض قرار دادن سیم کارت و اتصال به اینترنت میتواند به اکانت وایبر شما دسترسی داشته باشد.

    پیشنهاد میکنیم با همان شماره خود و روی یک گوشی دیگر وایبر را فعال کنید و سپس آن را Deactive کنید. در این صورت اکانت شما از همه جا غیر فعال خواهد شد.

    سپس میتوانید دوباره آن را روی گوشی جدید خود فعال کنید.

  1. سحر

    سلام و خسته نباشید... مشکل من اینه که دو هفته ایی میشه که عکس پروفایلم برای دوستانم قایل رویت نیست. با اینکه من خودم عکسمو تو پروفایلم میتونم ببینم ولی برای بقیه قایل رویت نیست؟ اگه ممکنه کمکم کنید ممنون میشم


    سرزمین دانلود :
    این مشکل مربوط به اختلال در اتصال به وایبر است. چون عکس پروفایل ابتدا روی سرورهای Viber قرار میگیرد و از آنجا برای دیگران قابل مشاهده است. یک بار عکس را حذف کنید و دوباره قرار دهید.
  1. محمود

    سلام. امکان ارسال پیامک گروهی به مخاطبین وایبر وجود دارد؟ در صورت جواب منفی چگونه میشود به تعداد زیادی پیامک رایگان ارسال کرد؟


    سرزمین دانلود :
    به صورت عادی امکان ارسال پیام به صورت گروهی وجود ندارد. اما میتوانید در وایبر یک گروه (Group) از لیست مخاطبان مورد نظر خود ایجاد کنید. سپس هر پیامی که به این گروه ارسال کنید برای همه اعضا ارسال خواهد شد.
  1. هستی

    آیا عکس یا فیلم هایی که با وایبر برای یه مخاطب فرستاده میشه امکان این هست که بقیه هم اونا رو دریافت کنن؟


    سرزمین دانلود :
    خیر چنین امکانی وجود ندارد.
  1. سبا

    سلام. خواستم بدونم پیام ها و تماس های صوتی که توسط وایبر ارسال و دریافت میشه اگه حذفشون کنیم امکان بازیابی هست؟ و یک سوال دیگه، چجوری متوجه بشیم که مخاطب در حال حاضر آنلاین هست؟ با تشکر


    سرزمین دانلود :
    خیر. امکان بازیابی تماس ها و پیام های حذف شده در وایبر وجود ندارد. وضعیت آنلاین بودن مخاطب نیز در کنار اسم ایشان در برنامه وایبر نوشته میشود. مگر اینکه کاربر این قابلیت (Show Online Status) را در تنظیمات وایبر غیرفعال کرده باشد.
  1. محمد

    برای وصل کردن وایبر به گوشی و اینترنت چه باید بکنیم؟


    سرزمین دانلود :
    نرم افزار دانلود شده را روی موبایل خود نصب کنید. سپس در حالی که به اینترنت وصل هستید (از طریق GPRS یا WiFi) برنامه را اجرا کنید. بعد از وارد کردن شماره موبایل تان، کد فعال سازی برای شما SMS میشود. (البته ممکن است نرم افزار خودش شماره موبایل شما را بخواند و نیازی به وارد کردن دستی آن نباشد) کد فعال سازی را در برنامه وایبر وارد کنید تا حساب شما فعال شود.
    در مورد نحوه اتصال موبایل به اینترنت مقالات زیادی در سایت در سایت وجود دارد. از کادر جستجوی بالای سایت کمک بگیرید.
  1. نسیبه

    سلام تبلت من مدل a3000 lenovo است. میشه راهنمایی کنید چطور وای فای تبلتم رو فعال کنم؟ وقتی وای فای روشنه دستگاهای اطراف رو شناسایی میکنه ولی خودم نمیتونم از وای فای استفاده کنم. و آیا برای وارد شدن نیاز به مودم دارم یا نه؟ ممنون.


    سرزمین دانلود :
    اگر منظور شما این است که با کمک WiFi تبلت وارد اینترنت شوید حتما باید به یک مودم بیسیم WiFi که در شعاع حدود 50 متری شما قرار دارد متصل شوید. یعنی باید در منزل یا محل کارتان مودم WiFi که به اینترنت متصل است داشته باشید و با موبایل تان به آن وصل شوید و از اینترنت استفاده کنید.
    برای این کار ابتدا مطمئن شوید که مودم تان به اینترنت وصل است و WiFi آن نیز روشن است. همچنین یک اسم و پسورد مناسب برای کانکشن وای فای خود انتخاب کنید. سپس WiFi موبایل تان را روشن کنید و به مودم وصل شوید.
    مطالعه مقاله آموزش استفاده از WiFi در گوشی های اندرویدی هم میتواند برای شما مفید باشد.




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------