ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده - Easy Recovery 10

دانلود نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده

Easy Recovery 10

 

 

 

 

برای کاربرانی که حداقل 15 سال از آشنایی شان با کامپیوتر میگذرد، نرم افزار Easy Recovery یک نوستالژی است. زمانی که نرم افزارهای زیادی برای بازیابی فایل های پاک شده وجود نداشتند و Easy Recovery اولین و آخرین امید آنها بود. و انصافا هم خیلی وقت ها مشکلات ما را حل میکرد.

 

اگر یک ویروس، یک اشتباه، یا یک کاربر نابلد باعث شده است تا اطلاعات و فایل های مهم شما پاک شود، هنوز هم امیدی برای بازیابی آنها هست. نرم افزار Easy Recovery امکانات خوبی برای بازیابی اطلاعات دارد.

 

فرقی نمیکند اطلاعات شما از چه نوعی باشد. عکس، موسیقی، فیلم، اسناد اداری، یا هر فرمت دیگری. این نرم افزار میتواند سطح درایو های کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع اطلاعات پاک شده ای که امکان بازیابی دارد را برگرداند.

 

این نرم افزار قادر به بازیابی اطلاعات از هارد دیسک، کارت حافظه، فلش مموری، هارد اکسترنال و همچنین دوربین دیجیتال و موبایل میباشد.

 

نسخه جدید نرم افزار Easy Recovery Pro با ظاهری تازه و همان قدرت همیشگی، به تازگی منتشر شده است و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.



 

 

نرم افزارهای بازیابی اطلاعات دقیقا چه کار میکنند؟

وقتی فایلی از روی حافظه پاک میشود، معمولا فقط در جدول فایل ها (File System) اسم آن حذف میگردد و فضایی که اشغال کرده بود به عنوان فضای آزاد توسط سیستم عامل شناخته میشود. از نظر تئوری تا وقتی که سطح آن قسمت از حافظه توسط فایل جدیدی جایگزین نشود، اطلاعات قابل برگشت است.

 

کاری که نرم افزارهای بازیابی اطلاعات انجام میدهند این است که سطح حافظه را بدون توجه به جدول فایل ها جستجو میکنند. و اطلاعات قابل برگشت را شناسایی کرده و بازیابی میکنند.

 

با قدرتی که نرم افزار EasyRecovery دارد، فرقی نمیکند که اطلاعات چطور پاک شده باشند. حذف از سطل بازیافت (Recycle Bin) ، حذف با Shift+Del ، فرمت دیسک، و ... برای این نرم افزار فرقی ندارد. چون تمام سطح دیسک را برای بازیابی فایل های مهم شما جستجو میکند.

 

همچنین اگر اطلاعات کامل تری در مورد ماهیت فایل های حذف شده داشته باشید (مثلا عکس، فیلم، و ...) میتوانید جستجوی نرم افزار را دقیق تر کنید.

 

 

ورژن جدید نرم افزار EasyRecovery Pro (ورژن 10) دارای ظاهری جدید است. و در کنار این ظاهر جدید امکانات خوبی نیز به آن اضافه شده است. این نسخه را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود با حجم 11.8 مگابایت
 


راهنمای نصب و فعال سازی:

1. فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2. برنامه را نصب کنید. اما آن را اجرا نکنید و اگر اجرا شده است از آن خارج شوید.
3. وارد فولدر Cracked File شوید. محتویات این فولدر را در محل نصب برنامه کپی کرده و جایگزین فایل موجود کنید. (Replace)
4. برنامه را اجرا کنید.


محل نصب برنامه: فولدر محل نصب برنامه ها در درایو ویندوز و داخل فولدر Program Files قرار دارد.

همچنین با این روش میتوانید محل نصب برنامه را پیدا کنید:

ویندوز XP : روی Shortcut برنامه در منوی استارت کلیک راست کرده و روی گزینه Properties کلیک کنید. سپس گزینه Find Target را بزنید.

ویندوز 7 : روی Shortcut برنامه در منوی استارت کلیک راست کرده و Open file location را بزنید.

ویندوز 8 : روی کاشی برنامه در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و گزینه Open file location را بزنید. در پنجره ای که باز میشود روی Shortcut برنامه کلیک راست کرده و گزینه Open file location را بزنید.

ویندوز 10 : روی Shortcut برنامه در منوی استارت کلیک راست کرده و Open file location را بزنید. در پنجره ای که باز میشود روی Shortcut برنامه کلیک راست کرده و گزینه Open file location را بزنید.


سایر نرم افزارهای بازیابی اطلاعات

 

 

مقاله مرتبط:

آموزش بازیابی اطلاعات توسط نرم افزار Easy Recovery Pro


کلمات کلیدی :
دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده مموری موبایل دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده از موبایل نرم افزار بازگرداندن اطلاعات پاک شده دانلود نرم افزار بازگردانی اطلاعات نرم افزار بازگرداندن اطلاعات فلش نرم افزار ریکاوری نرم افزار ریکاوری قوی دانلود نرم افزار ریکاوری عکس نرم افزار بازیابی عکس نرم افزار بازیابی فایلهای پاک شده دانلود نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده نرم افزار بازیابی فایل نرم افزار قدرتمند ریکاوری نرم افزار Recovery بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات نرم افزار بازیابی نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل نرم افزار بازیابی عکس از دوربین دیجیتال نرم افزار بازیابی فایل از فلش مموری نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال نرم افزار بازیابی USB نرم افزار حذف فایل های محرمانه دانلود EasyRecovery

دسته بندی : دانلود > :: بخش نرم افزار های امنیتی :: > امنیت : بازیابی و پشتیبانی اطلاعات
( 109 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (109)

  1. حامد

    سلام. من اطلاعاتی روی درایو c داشتم (محل نصب ویندوز) . ویندوزم را عوض کردم یعنی درایو را چندین بار فرمت کردم. حالا ویندوز جدید نصب کردم آیا میتوانم اطلاعاتم را که اکثرا پوشه rar بودن را برگردانم؟ حجم شان هم حدود 300 مگ بود

     

    سرزمین دانلود:

    شانس زیادی برای بازگردانی این اطلاعات وجود ندارد. چون در درایو C بوده و ویندوز هم دوباره نصب کرده اید. خود ویندوز به صورت مداوم اطلاعات زیادی را روی درایو C اضافه و حذف میکند و همین باعث میشود شانس زیادی برای بازگردانی اطلاعاتی که قبلا روی درایو C بوده وجود نداشته باشد.

  1. Masoud

    با سلام، من یه هارد 300 گیگ لبتاب دارم که با استفاده از باکس تبدیل به اکسترنال کردم که توش پر از عکس و فیلم شخصی و موزیکها و فیلمهای مورد علاقم بوده. متأسفانه پسرخالم وصل گوشیش کرده و پیغام فرمت اومده اونم فرمت کرده. از اون روز هیچ فایلی تو هارد کپی نکردم. من با بیشتر برنامه های ریکاوری امتحان کردم که اولیش Rstudio بود که بعد از 2 روز ریکاوری به جایی نرسید و بعدم چندتا دیگه برنامه که هیچکدوم کارساز نبود. اما Recoua فایلهارو برگردوند که متأسفانه فقط بعضی از عکسها و موزیکها سالم بودن و مابقی فایلها پخش نمیشدن، من همه عکسهای شخصیم برگشت اما موزیکها بیشترشون نام و نشون نداشت و فیلمها هم همه خراب بودن. من هر برنامه ای که تست کردم یا هیچی استخراج نکرد یا مثل اکتیو ریکاوری همه فایلهارو اورد اما همه خراب بودن، و تنها عکسهام برگشت. نرم افزاری هست که فیلمها و موزیکهارو با اسم و فولدر و آرشیو بندی برگردونه؟ چون بالای هزار تا فیلم و اهنگ بی نام و نشون به کار نمیاد و دانلود کنم راحتترم، اما اگه برنامه یا روشی هست که کامل و سالم برگردونه معرفی کنید. اگه هم نیست دیگه زحمت بیهوده نکشم.

     

    سرزمین دانلود:

    با توجه به مراحلی که انجام داده اید و از نرم افزارهای مختلف نیز استفاده کرده اید، به نظر میرسد شانس دیگری برای بازیابی اطلاعات مدنظر شما وجود ندارد.

  1. ملودی

    با سلام و خسته نباشید . من چند روز پیش ندونستم و فیلمای عقدم رو با یه فیلم ترکیه ای رو از لب تابم پاک کردم. بعد ندونسته بدون اینکه نگاه کنم همه رو انتخاب کردم و درجا پاک کردم. ازتون خواهش میکنم منو راهنمایی کنین و بگین چطوری میتونم دوباره فیلمای عقدم رو داشته باشم. ممنونم از شما بزرگواران.

     

    سرزمین دانلود:

    از نرم افزارهای مختلف بازیابی اطلاعات که در سایت منتشر شده است برای بازگردانی فایل استفاده کنید. اگر روش کار با این نرم افزارها را نمیدانید، از مقالات آموزشی که در سایت وجود دارد کمک بگیرید.

  1. sasan

    سلام. من هارد پی اس فور با فرمت ntfs اشتباهی با خود پی اس فور فرمتش کردم 25 تا بازی پاک شده. میخواستم بدونم میشه ریکاوریش کرد با نرم افزار یا خیر. ممنون میشم جواب بدید

     

    سرزمین دانلود:

    بله امکان بازیابی وجود دارد.

  1. علی کاکولکی

    با سلام. همه فایلهای نوشتاری و عکس هامو از روی هارد اکسترنال بازیابی کردم. ولی فیلم هامو نتونستم. دوبار اسکن را نیز انجام دادم. لطفا" راهنمایی کنین

     

    سرزمین دانلود:

    سایر نرم افزارهای بازیابی اطلاعات را آزمایش کنید.

  1. Ramin

    سلام خسته نباشید. یه سوال. فرقی نمیکنه که مثلا فیلمهای پاک شده با چه فرمتی باشه؟ همه رو مثل قبل برمیگردونه؟

     

    سرزمین دانلود:

    فرمت فایل ها تاثیری بر احتمال بازیابی آنها ندارد.

  1. داریوش

    کارتون حرف نداره. نرم افزار بیست 👈20👉

  1. toofan

    سلام. من فایلهای سیو یه بازی کامپیوتری به اسم The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition پاک کردم .خواهشا جوابمو بدید که چیکار کنم. سیو ها در داکیومنت پوشه ای به نام skyrim بود. اون سیوا برام مهمن یجورایی. خواهشا کمک کنید. همچنین تعداد سیو ها ده دوازده تایی میشد با حجم خیلی کم. جوابمو بدید ممنون میشم

     

    سرزمین دانلود:

    از یک نرم افزار بازیابی اطلاعات برای اسکن درایو C و پیدا کردن و بازیابی این فایل ها استفاده کنید.

  1. فرزاد

    سلام خسته نباشین. من فایلهامو پیدا کردم... ولی چطوری ذخیرشون کنم؟ روی سیو میزنم نمیشه. ممنون میشم بگین

     

    سرزمین دانلود:

    ابتدا دقت کنید که حتما نرم افزار را طبق روشی که در صفحه دانلود نرم افزار درج شده است فعال سازی کرده باشید.

    همچنین میتوانید از این مقاله کمک بگیرید:

    آموزش بازیابی اطلاعات توسط نرم افزار Easy Recovery Pro

  1. پرستو

    سلام. اشتباهی فولدر بزرگی به حجم 30 گیگابایت روپاک کردم و میخوام برش گردونم. اما بیشتر نرم افزارهای ریکاوری به صورت دسته بندی فایل ها اون حجم رو برمی گردونن. یعنی آهنگ ها باهم فیلم ها باهم پاورپوینت ها باهم. نرم افزاری روسراغ ندارین که فولدر رو به همون صورت که پاک شده برگردونه؟

     

    سرزمین دانلود:

    هیچ نرم افزار ریکاوری نمیتواند فولدرها را با همان ترتیب بازیابی کند. چون اساس کار این نرم افزارها بازیابی فایل است و توانایی تشخیص دسته بندی فولدرها را ندارند.

  1. KaSrA

    سلام واقعا دمتون گرم خیلی بهم کمک کرد. اگه این برنامه نبود 60 گیگ رو دوباره باید دانلود میکردم. کارتون حرف نداره

  1. تراب شکریان

    سلام سوالی داشتم. آیا دوربین فیلمبرداری دیجیتالی که حافظه داخلی داره را میشه ریکاوری کرد؟ متشکرم

     

    سرزمین دانلود:

    بله. امکان بازیابی اطلاعات از هر نوع وسیله ذخیره سازی اطلاعات وجود دارد.

  1. amirpasha

    سلام. من حدود 70 گیگ فایل پاک شده داشتم که پریروز پاک شده بود. خیلی از فایل ها ریکاوری نشدن خیلی ها هم اجرا نمی شن. حجم لبتاپم هم انقدر زیاد هست که مطمئنم چیزی جایگزینشون نشده. اگر جواب بدید که باید چیکار کرد ممنون می شم

     

    سرزمین دانلود:

    سایر نرم افزارهای بازیابی اطلاعات را آزمایش کنید. اگر باز هم اطلاعات شما برنگردد راه دیگری وجود ندارد.

  1. هاشم

    سلام. من چند گیگ عکس رو از کامپیوتر به گوشی منتقل کردم و از روی گوشی هم پاکشون کردم. حالا امکان بازیابی این عکس ها توی کامپیوتر وجود داره؟ خواهش میکنم هر چی سریعتر پاسخ بدید.

     

    سرزمین دانلود:

    بله این امکان وجود دارد.

  1. رضا

    باسلام. من درایوی که صدگیگ بوده رو فرمت کردم اشتباهی. حالا چون اطلاع نداشتم از صدگیگ حدود سی گیگ جایگزین کردم. چکار کنم که صدگیگ برگرده؟ خیلی مهمه تمام اطلاعاتم توشه. بیشتر نرم افزارها رو کار کردم یه کمش رو برمیگردونه. چکار کنم؟

     

    سرزمین دانلود:

    با توجه به اینکه حدود یک سوم از فضای دیسک با اطلاعات جدید پر شده است، به هیچ عنوان نمیتوانید همه اطلاعات قبلی را برگردانید. در بهترین حالت، شاید تنها نیمی از اطلاعات قابل بازیابی باشد.

  1. لیال

    سلام یه سوال داشتم. اگر رمم ریکاوری کنم و اطلاعات بازیابی شوند چگونه میتونم اطلاعاتم که بازیابی شد را ذخیره کنم. ممنون میشم پاسخ بدید. امیدوارم اطلاعاتی که میخوام بازیابی شوند و امکان ذخیره داشته باشند. متشکرم.

     

    سرزمین دانلود:

    نرم افزارهای بازیابی اطلاعات دقیقا برای همین هستند که فایل های پاک شده را بازیابی و ذخیره کنند. در این مورد آموزش های زیادی در سایت وجود دارد.

  1. alireza

    با سلام و عرض خسته نباشید. من برای بازگرداندن فایل ها نرم افزارهای زیادی دانلود کردم ولی هیچ کدوم کاربردی نداشتند. واقعا از شما متشکرم به خاطر این نرم افزار.

  1. حسینی

    سلام و خسته نباشید و تشکر فراوان از ارائه نرم افزار جالبتون. چطور میتوان فایلهای ریکاوری شده از قبیل عکس و فیلم و ... را بدون امکان بازیابی مجدد حذف کرد. با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    به این بخش ها مراجعه نمایید:

    آموزش حذف اطلاعات بدون امکان بازیابی

    دانلود نرم افزار جلوگیری از بازیابی اطلاعات

  1. نیوشا

    سلام. من به اشتباه یکی از درایو هامو از طریق manage bitlocker حذف کردم و توی اون چیزهای مهمی داشتم .. این برنامه درایو ها را هم بر میگردونه؟ ممنون میشم بهم بگین.

     

    سرزمین دانلود:

    بله امکان بازیابی درایو هم وجود دارد. اگر نشد، باید در فضای خالی ایجاد شده یک درایو جدید بسازید و سپس آن را برای بازیابی اطلاعات اسکن کنید.

  1. امیر علی

    خدا خیرتون بده دمتون گرم. واقعا نجاتم دادین نمیدونم با چه زبونی از شما تشکر کنم. بازم ممنون

نمایش همه کامنت ها (109)




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------