ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



دانلود نرم افزار خاموش یا روشن کردن کامپیوتر به صورت اتوماتیک

Auto PowerOn and ShutDown 2.8

 

 

 

 

توسط نرم افزار Auto PowerOn and ShutDown میتوانید خاموش یا روشن شدن کامپیوتر خود را زمان بندی کنید. تا اگر پای کامپیوتر نبودید سیستم به صورت اتوماتیک و سر ساعت یا روز مشخصی خاموش یا روشن شود.

 

این نرم افزار امکان زمان بندی روزانه، هفتگی، و ماهانه را نیز دارد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا هر روز آن را تنظیم کنید. یعنی فقط یک بار تنظیمات مورد نظر خود را در نرم افزار وارد کرده و آن را ذخیره میکنید. سپس این نرم افزار عملیات مورد نظر را طبق زمان بندی در کامپیوتر شما انجام میدهد.

 

علاوه بر خاموش و روشن کردن، کارهایی مثل Standby, Hibernate, Logoff نیز توسط این نرم افزار به صورت اتوماتیک قابل انجام است.



 

 

این نرم افزار امکان هشدار دادن به کاربر را نیز دارد. یعنی میتوانید آن را تنظیم کنید تا سر ساعت یا روز مشخصی آلارم بدهد. این قابلیت مثل Reminder موبایل است و میتواند برای یادآوری کارها بسیار مفید باشد. شما میتوانید فایل صوتی یا آهنگ مورد نظر خود را به نرم افزار معرفی کنید تا سر ساعت آن را پخش کرده و به شما موضوعی را یادآوری کند.

 

توجه داشته باشید که امکان روشن کردن اتوماتیک کامپیوتر، بستگی به این دارد که بایوس کامپیوتر شما از این قابلیت پشتیبانی کند یا خیر. چون زمانی که کامپیوتر خاموش است تنها چیزی که میتواند به صورت خودکار باعث روشن شدن آن شود تنظیمات بایوس است. در واقع این نرم افزار برای روشن کردن کامپیوتر به صورت اتوماتیک، ار تنظیمات بایوس استفاده میکند. البته خود این نرم افزار امکان تست این موضوع را دارد و به شما خواهد گفت که سیستم تان از این قابلیت پشتیبانی میکند یا خیر.

 

 

نرم افزار خاموش یا روشن کردن کامپیوتر به صورت اتوماتیک، Auto PowerOn and ShutDown 2.8 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 3.1 مگابایت


( 12 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (12)

  1. Milad

    سلام. خواستم بپرسم چطور میشود کاری کرد که کامپیوتر بعد از روشن شدن حالا به طور خودکار به اینترنت آن هم ازنوع وای فای وصل شد. چون من از لپ تاپ استفاده میکنم وبه وسیله وای فای به اینترنت وصل میشوم. ممنون از سایت خوبتون......!

     

    سرزمین دانلود:

    لازم نیست کار خاصی انجام دهید. اگر ویندوز شما پسورد نداشته باشد و با روشن شدن به صورت خودکار وارد ویندوز شود، به وای فای هم وصل خواهد شد.

  1. mohamad

    سلام و عرض ادب. ببخشید کامپیوتر بنده بعد از گذاشتن روی حالت sleep و دوباره بعد از روشن کردن یک لحظه روشن میشود و خاموش میشود و بعد از یک مکث کوتاهی دوباره روشن میشود. ولی دیگه نه مانیتور و نه کیبرد و هیچ چیز دیگه جز فن و هارد روشن نمیشود و مجبورم اونو با دکمه پاور خاموش کنم و دوباره روشن کنم. اما دو نکته هست که باید بدانید. اول اینکه سیستم در بعضی اوقات اینطور میشود و بیشتر اوقات سالم است. و دوم اینکه سیستم کم تر از یک هفته خریداری شده و نو هست. ببخشید طولانی شد , خیلی ممنون بابت سایت خوبتون

     

    سرزمین دانلود:

    این یک مشکل متداول است. و دلیل آن هم ناسازگاری سیستم منبع تغذیه (Power) برخی از سیستم ها با برخی از نسخه های ویندوز است. در این مورد ممکن است با تعویض و یا نصب مجدد ویندوز مشکل شما برطرف شود.

    اگر نیاز خاصی به Sleep ندارید، به جای آن از ShutDown استفاده کنید. و در غیر این صورت از روشی که گفته شد عمل کنید.

  1. ایمان

    خیلی ممنون. فقط موقع ورود به ویندوز در صورت اینکه یه اکانت دارم روی صفحه میمونه و باید Sign in رو بزنی که داخل ویندوز بشه. ویندوز ده هستش برای دانلود شبانه میخوام میشه کاریش کرد؟

     

    سرزمین دانلود:

    روش حذف صفحه لاگین و ورورد خودکار به ویندوز در چند مقاله آموزشی در سایت منتشر شده است. از کادر جستجوی بالای سایت کمک بگیرید.

  1. علی فتحی

    سلام خدمت سایت سرزمین دانلود، من از این نرم افزار استفاده میکنم اگه میشه آموزش کامل رو بفرستین امشب لازم دارم. فقط لازم دارم هرچه سریعتر اگه میتونین برام بفرستین.

     

    سرزمین دانلود:

     

    اگر میخواهید امروز یک بار سیستم به صورت خودکار خاموش شود، در منوی اصلی نرم افزار گزینه Once را بزنید و تاریخ امروز را تنظیم کنید. سپس در قسمت Starting Time ساعت دقیقی که میخواهید سیستم خاموش شود را وارد کنید.

    در نهایت از بخش What to do گزینه Shyt down را تیک بزنید.

  1. پرویز

    سلام. من نرم افزار رو نصب کردم و وقتی تعیین می کنم توی یک زمان مشخص شده کامپیوتر روشن بشه اما روشن نمیشه. ممکنه مشکلش از بایوس کامپیوتر باشه. یعنی باید ماردبرد خودمو عوض کنم. خب بعدش چه نوع مادربردی بگیرم که قابلیت Wake Up رو داشته باشه با تشکر

  1. سام

    سلام. من این نرم افزار رو رو لپتاپم نصب کردم. با اینکه هیچ تنظیماتی براش نذاشتم ولی خود بخود لپتاپ رو روشن میکنه. چیکار کنم که دیگه خودبه خود روشن نشه؟ ممنون

  1. علی

    سلام. ممنون از راهنماییتون. مشکل به کمک راهنماییتون حل شد

  1. علی

    سلام. من کامپیوترمو تنظیم میکنم که سر زمان مشخص روشن بشه بعد استند بای میکنم. ولی وقتی روشن میشه میاد روی انتخاب یوزر می ایسته و داخل ویندوز نمیره. پسورد هم نداره. یک اکانت بیشتر هم روی سیستمم نیست اونم administrator هست. وقتی هم که کامل خاموش میکنم اصلاً روشن نمیشه. ویندوزم هم XP هست. من میخوام کامپیوتر روشن بشه تا برنامه مدیریت دانلودم شروع به کار کنه (flash get)

     

    سرزمین دانلود:

    در تنظیمات Power Options به دنبال گزینه ای شبیه به Password protection on wakeup بگردید و آن را غیر فعال کنید.

  1. تنهاترین سردار

    سایت پر محتوا و کامل و با امنیت خاطری هستش، ممنونم از مدیریت این سایت
  1. Mahdi Rezazadeh

    با سلام و عرض خسته نباشید. من از کجا میتونم بفهمم که بایوس کامپیوترم از این قابلیت (روشن کردن اتوماتیک) پشتیبانی می کند؟ لطفا منو راهنمایی کنید.


    سرزمین دانلود :
    اگر این قابلیت وجود داشته باشد معمولا در دفترچه مادربرد نوشته میشود که امکان Wake Up دارد. با این حال میتوانید نرم افزار را نصب کرده و تست کنید.
  1. mohammadmega1

    با عرض سلام و خسته نباشید. ممنون از سایت بسیار خوبتون. سیستم من موقع ورود به ویندوز پسورد داره. من برای دانلود برنامه های با حجم بالا میخوام از ترافیک رایگان استفاده کنم و زمان اون از ساعت 2 شب تا 7 صبح هستش. هر شب برای من امکانپذیر نیست ساعت 2 شب از خواب بلند شم و سیستمم رو روشن کنم. این برنامه قابلیت این رو داره که بهش پسورد معرفی کنم تا ازش عبور کنه؟ اگه نیست برنامه دیگری هست این قابلیت رو داشته باشه؟ لطفا منو راهنمایی کنید.


    سرزمین دانلود :
    خیر این نرم افزار و هیچ نرم افزار دیگری این قابلیت را ندارد که کامپیوتر را روشن کرده و پسورد ویندوز را نیز وارد کند.
    شاید ساده ترین راه این باشد که کامپیوتر خود را قبل از خواب روشن بگذارید و همچنین در نرم افزار مدیریت دانلود خود (مثلا IDM) تنظیم کنید که از سایت 2 شروع به دانلود کرده و ساعت 7 متوقف شود و کامپیوتر را خاموش کند.
  1. akbar hasanzade

    ممنون از سایت خوبتون. از منابعش استفاده کردیم




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------