ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



دانلود آپدیت های امنیتی مایکروسافت، برای ویندوز XP

Microsoft Security Updates 2013 for Windows XP

 

 

 

 

مایکروسافت به طور منظم آپدیت های امنیتی را برای نسخه های مختلف ویندوز منتشر میکند. این آپدیت ها، آخرین بسته های امنیتی را روی ویندوز نصب کرده و باگ ها و سایر اشکالات را برطرف میکنند.

 

در این مطلب، جدیدترین آپدیت های امنیتی مایکروسافت برای ویندوز XP را آماده کرده ایم. شما میتوانید با دانلود و نصب این آپدیت ها، حداکثر امنیت را برای ویندوز خود فراهم کنید.



توجه: لینک دانلود این آپدیت ها، به طور منظم و تقریبا ماهی یک بار توسط تیم پشتیبانی سرزمین دانلود به روز میشود و جدیدترین آپدیت ها جایگزین میشوند.

 

 

آپدیت های امنیتی مایکروسافت برای ویندوز اکس پی، Microsoft Security Updates 2013 for Windows XP را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 92 مگابایت


( 4 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (4)

  1. احمد

    سلام و با تشکر از مطالب مفید و ارزنده شما. به تازگی متوجه شدم که آپدیت ویندوز چقدر توی سرعت اینترنت مهم هست! چون ویندوز قدیمی خودمو که دوسش داشتم رو نصب کردم و دیدم نمیتونم بعضی سایت ها برم و یاهو مسنجرم باز نمیشه و سرعت مرورگرم هم تقریبا یواش تر از حلزون شده.. با اینکه سیستم کامپیوترم خوبه ولی داشتم کلافه میشدم!! میخوام بدونم که آپدیت ویندوز سالیانه چند بار برای ما ایرانی ها لازمه؟ چون ما که آپدیت اتوماتیک ویندوز رو همیشه غیر فعال میکنیم و نمیتونیم آپدیت ویندوز دریافت کنیم. ضمنا راجع به ورژن های جدید موزیلا فایر فاکس کمی توضیح بدید که آیا باید همیشه موزیلا رو با ورژن جدیدش نصب کنم؟


    سرزمین دانلود :
    با توجه به مشکلاتی که برای آپدیت آنلاین ویندوز وجود دارد، بهتر است حداقل هر 6 ماه یک بار اگر آپدیت جدیدی برای ویندوز آمده بود آن را تهیه و نصب کنید. و یا از ISO های جدیدتر ویندوز برای نصب مجدد آن استفاده نمایید که به همراه آپدیت های جدید نصب شود.
    در مورد فابرفاکس نیز چون مهم ترین نرم افزار اینترنتی کاربران همان مرورگر اینترنت است (فایرفاکس، کروم، IE، اپرا و ...) بهتر است که همیشه جدیدترین نسخه آن را داشته باشید. مگر اینکه از پلاگین ضروری و خاصی مثلا در فایرفاکس استفاده کنید که نسخه جدید آن را پشتیبانی نکند. در این صورت مجبورید با همان نسخه قدیمی سر کنید تا پلاگین مورد استفاده شما نیز به روز شود و با نسخه های جدید فایرفاکس سازگاری پیدا کند.
  1. علیرضا

    سلام خدمت مدیران محترم سایت. مطمئن هستید که اگه من آپدیت آفلاین انجام بدم واسه ویندوزم مشکلی پیش نمیاد؟


    سرزمین دانلود :
    این آپدیت ها به طور رسمی از طرف مایکروسافت منتشر شده است. بنابر این بعید است که مشکلی ایجاد کند. ضمن اینکه تا به حال گزارش اشکالی از کاربران دریافت نکرده ایم.
  1. جمال

    سلام خدا قوت. XP Service Pack 3 رو از سایت شما نصب کردم اتوماتیک آپدیت باید غیر فعال باشد؟ این آپدیتی که الان رو سایته اگر نصب کنم مشکلی پیش نمیاد؟ آنتی ویروس Comodo رو هم نصب کردم ولی اینترنت دانلود منیجر رو ویرس شناسایی کرد و پاکش کرد. میتونم آنتی ویروس مایکروسافت رو نصب کنم؟ یا همون نود رو بخرم؟ اطلاعات من از کامپیوتر خیلی کمه ولی انصافا از سایت تون خیلی مطلب یاد گرفتم.


    سرزمین دانلود :
    مایکروسافت دیگر هیچ آپدیت آنلاینی برای ویندوز XP ارائه نمیکند. بنابر این میتوانید آپدیت آنلاین ویندوز XP را غیر فعال کنید. اما آپدیت های آفلاین که در سایت ارائه شده است را میتوانید با خیال راحت دانلود و نصب کنید. در مورد Comodo هم احتمالا فایل Crack دانلود منیجر را حذف کرده است. همه آنتی ویروس ها در مورد فایل های Patch و Crack حساس هستند و ممکن است آنها را حذف کنند. بنابر این نیازی به تغییر آنتی ویروس نیست. چون Comodo هم آنتی ویروس قابل اطمینانی است.
  1. کاوه

    با سلام. این رو چجوری باید نصب کرد؟ لطفا آموزش بدید.


    سرزمین دانلود :
    از محتوای دانلود شده به ترتیب وارد پوشه ها شوید و با توجه به 32 یا 64 بیتی بودن ویندوز خود، آپدیت آن را اجرا کنید تا نصب شود.




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------