ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



آنتی ویروس نود 32 ، نسخه جدید - ESET NOD32 Antivirus

آنتی ویروس نود 32 ، نسخه جدید

ESET NOD32 Antivirus

 

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، یا ESET NOD32 Antivirus منتشر شد!

 

آنتی ویروس نود 32 ، از معروف ترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های دنیاست. این آنتی ویروس مخصوصا در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

 

هر چند تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها تاکید کرده است امنیت برخی از آنتی ویروس های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد، اما به خاطر سابقه و شهرت آنها، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های سنگینی مثل نود 32 استفاده کنند.

 

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از آنتی ویروس نود 32 را تهیه کرده ایم.

 

در نسخه جدید آنتی ویروس Nod 32 ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.



 

 

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، دارای 5 بخش اصلی است:

 

Antivirus Monitor :

بخش اصلی نرم افزار است. که وظیفه آن استقرار در حافظه و اسکن اتوماتیک تمام فایل هایی است که کاربر با آنها سروکار دارد. این بخش به صورت خودکار انواع ویروس، تروجان، برنامه های جاسوسی، و فایل های مشکوک را شناسایی و پاکسازی میکند.

 

Nod32 :

این بخش برای اسکن دستی فایل ها یا پوشه ها توسط کاربر استفاده میشود. با کمک این بخش شما میتوانید درایو ها و فولدر های مورد نظر خود را انتخاب کنید تا آنتی ویروس شروع به اسکن کردن آنها کند.

 

Internet Monitor :

همانطور که ار نامش پیداست، این بخش وظیفه حفاظت از کامپیوتر در برابر سایت های آلوده و تهدیدات اینترنتی را بر عهده دارد. این بخش، ترافیک اینترنت کاربر را تحت نظر گرفته و از ورود فایل های مشکوک و آلوده از طریق اینترنت جلوگیری میکند.

 

Email Monitor :

وظیفه این بخش، کنترل ایمیل های ارسالی و دریافتی میباشد.

 

Document Monitor :

این بخش، مخصوص اسکن فایل های متنی و سند های اداری (مثل فایل های برنامه آفیس) است.

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، یا ESET NOD32 Antivirus را میتوانید به صورت مستقیم از سایت ESET دانلود کنید:

 

دانلود ESET NOD32 Antivirus

 

 

فعال سازی نسخه Trial :

- از منوی اصلی آنتی ویروس، دکمه Activate Full Version را بزنید.

- گزینه Activate Trial License را انتخاب کرده و Next را بزنید.

- یک آدرس ایمیل در دو کادر بالا وارد کنید. (مهم نیست اگر ایمیل واقعی هم نباشد)

- بر روی گزینه Activate کلیک کنید.

 

توجه: هر چند بانک اطلاعاتی این آنتی ویروس فعلا به صورت روزانه و بدون مشکل امکان آپدیت را دارد، ولی به دلیل عدم آپدیت امکانات خود نرم افزار، ممکن است با پیغام هشدار مواجه شوید. (این هشدار معمولا به صورت یک آیکون نارنجی در System Tray مشخص میشود)

 

برای اینکه این هشدار نمایش داده نشود، باید تغییراتی در تنظیمات آنتی ویروس انجام دهید. برای این منظور در محیط اصلی نود 32 ، دکمه F5 کیبورد را بزنید تا پنجره تنظیمات باز شود. از سمت چپ این پنجره، وارد منوی Tools شوید و از آنجا گزینه System Updates را انتخاب کنید. سپس از پنجره سمت راست، گزینه No Updates را انتخاب نمایید. سپس تنظیمات را OK کرده و خارج شوید.


( 65 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (65)

  1. رئوف

    با سلام. برای خرید لایسنس نود 32 باید چه کار کنم؟ قیمت و مدت زمان اعتبار لایسنس ها چقدر هست؟ خیلی ممنونم از راهنمایی تون

     

    سرزمین دانلود:

    سرزمین دانلود در زمینه فروش لایسنس فعالیتی ندارد. در گوگل جستجو کنید.

  1. علی

    سلام ، مرسی از سایت خوبتون. میشه افلاین هم نصب کنیم؟ اگه امکانش هست راهنمایی کنید کامپیوترم دسترسی به نت داره

     

    سرزمین دانلود:

    بله میتوانید فایل دانلود شده را روی کامپیوتری که اینترنت ندارد کپی کنید و سپس نصب کنید.

  1. سپهر

    سلام خسته نباشید. خواستم بدونم آنتی ویروس نود 32 رو کی به کی باید آپدیت کنیم و این آپدیت کردن به چه علته؟ آیا به خاطر مجهز شدن برنامه به امکانات جدید برای مبارزه با ویروس های جدیده یا صرفا برای کارکردن دائم برنامه میباشد؟ آیا برنامه در صورت عدم آپدیت هنوز هم قادر به ویروس کشیه؟ با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    آپدیت آنتی ویروس ها برای توانایی تشخیص ویروس های جدید میباشد و توصیه میشود حداقل ماهی یک بار آنتی ویروس خود را آپدیت کنید.

  1. حسین

    بسیار ممنون. لطف کردید

  1. aaa

    در پاسخ به (esmaeilrahimi , جمعه، 8 ارديبهشت ماه، 1396) :

    عزیز جان در مورد چیزی که اطلاع ندارید فتوا ندهید.

  1. esmaeilrahimi

    باسلام. یکی از دوستان عزیز نوشته که نیازی به خرید لاسینس نیست بعضی از سایتا خریدن و گذاشتن تو سایتشون .... بنظر بنده این خلاف هستش کسانیکه اینا رو میذارن تو سایتشون میخوان یه خدمتی کرده باشن متاسفانه نمیدونن چقدر گناه میکنن

  1. sina

    با سلام خدمت شما. کامپیوتر من یه ویروس گرفته به طوری که یکسری فایل های اضافه تو همه درایوها قرار داده. هرچی با آنتی ویروس nod اسکن میکنم هیچ ویروسی پیدا نمیکنه. لطفا راهنمایی کنین. آیا آنتی ویروسی هست که بتونم مشکلم حل کنم یا باید ویندوز عوض کنم. البته ویندوز 10 دارم. با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    مطمئن هستید که ویروس است؟ شاید نرم افزاری نصب کرده اید که این کار را انجام میدهد. وقتی فایل ها را پاک میکنید دوباره ساخته میشوند؟

  1. محسن

    با سلام ممنون از سایتتون. فقط یه نکته نیازی به خرید لایسنس نیست. یه گشتی تو سایتا بزنید یه سرچ کنین بعضی سایتا لایسنس ها رو خریدن گذاشتن تو سایتشون. یا در قسمت نظرات بعضی سایت ها کسانی هستن که گذاشتن. شما هم میتونید از اونا اسنفاده کنید

  1. یدالله یدی

    با سلام. من 5 فروردین آنتی ویروس نود 32 را 365 روزه خریداری کردم. به علت اشتباه جمیلم هنوز دریافت نکردم. لطفا به این ایمیل ارسال کنید متشکرم از زحماتتان. با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    سایت سرزمین دانلود فعالیتی در زمینه فروش لایسنس آنتی ویروس ندارد. احتمالا از سایت دیگری خریداری کرده اید. به سایت فروشنده مراجعه نمایید.

  1. پریسا

    سلام. من دو روزه گوشی موبایل نو خریدم و آنتی ویروس نود 32 smart security هم خریدم نصب کردم. Full version بود . واسه حل یه مشکل مجبور شدم گوشی رو reset کنم و برگردونم به حالت داده های کارخانه. حالا آنتی ویروسی که 80 هزار تومن پول داده بودم از گوشیم حذف شده. حالا چکار کنم؟ الان APK آنتی ویروس دانلود کردم ونصب هستش ولی نسخه ی FREE هستش. من چکار کنم که دوباره FULL ورژن بشه؟ داخل پاکت آنتی ویروس دوتا activation code دارم که یکیش رو اولین بار استفاده کردم دومی همراه با سی دی هستش. به نظر شما اون کد دوم که به سی دی هم داره ميتونه کمک کنه؟ چکار کنم؟

     

    سرزمین دانلود:

    اگر لایسنس معتبر خریداری کرده باشید همان یک سریال را میتوانید بارها استفاده کنید. یعنی بعد از ریست کرئن موبایل و نصب دوباره نرم افزار باید بتوانید مجددا آن را با همان سریال فعال کنید.

    اگر سریال را قبول نمیکند، احتمالا لایسنس معتبر نبوده است. در این مورد به پشتیبانی فروشنده مراجعه کنید.

  1. حسن

    خیلی بد بود خیلی طول کشید

  1. مریم

    سلام. ممنون از سایت عالیتون. یه سوال خدمتتون داشتم. وقتی ما بعد از 30 روز ، گزینه no update رو بزنیم که دیگه آپدیتی صورت نمیگیره یا اینکه حتی با وجود این گزینه ، آپدیت رو به صورت خودکار انجام میده؟

  1. AFSHIN

    با سلام. یه سوال داشتم. آیا فرقی داره نسخه 8 نود 32 رو نصب کنیم یا نسخه 9 ؟ منظورم در عملکرد و تشخیص ویروس و... هست. چون در اکتیو کردن نسخه 9 به مشکل بر میخورم. خیلی ممنون.

     

    سرزمین دانلود:

    خیر فرقی ندارد. مهم این است که از هر نسخه آنتی ویروس که استفاده میکنید آن را همیشه آپدیت کنید.

  1. hslhudg

    سلام. از همه زحماتی که می کشید بسیار ممنونم. یه سوال داشتم میخواستم بپرسم وقتی میخواهیم اسکن کنیم کامپیوتر را بعد از نصب نرم افزار آیا لازمه که اینترنت را غیر فعال کنیم یا نه؟ باز هم ممنون

     

    سرزمین دانلود:

    خیر نیازی به غیر فعال کردن اینترنت نیست.

  1. هوگ رایدر

    سلام. اگه نود بعد از سی روز غیرفعال بشه چیکار کنم دوباره فعال بشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    میتوانید از ورژن جدید نود 32 استفاده کنید.

  1. kevin

    سلام. ببخشید من یک آنتی ویروس نود32 روی کامپیوتر نصب کردم. هنگام اسکن درایو C تعدادی از خطراتی که شناسایی کرد حذف نکرد. حالا این یعنی هنوز کامپیوتر ویروسیه؟

     

    سرزمین دانلود:

    آنتی ویروسها معمولا فایل های مشکوک و آلوده را در سطح های مختلف شناسایی میکنند. آنهایی که خطرناک بودن آنها قطعی باشد بلافاصله حذف یا قرنطینه میشوند. اما فایل هایی که خطر جدی نداشته باشد (مثلا برنامه ای که تولید کننده آن مشخص نیست) حذف نمیشوند و فقط به کاربر اطلاع داده میشود.

    در این موارد پیشنهاد میکنیم توضیحات آنتی ویروس در مورد موارد مشکوک را مطالعه کنید.

     

    اما گاهی هم ممکن است آنتی ویروس بخواهد فایلی را حذف کند اما با اشکال مواجه شود. در این موارد چند بار اسکن و ریستارت کردن سیستم توصیه میشود.

  1. mammad

    سلام. آیا این نرم افزار در مقابل هک کامپیوتر عکس العمل نشان میدهد؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله. در صورت تشخیص یک برنامه یا سایت آلوده و مشکوک به هک، جلوی آن را میگیرد و اخطار میدهد.

  1. امیر

    به ویندوز 7 میخوره؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله. این آنتی ویروس در ویندوزهای XP, 7, 8, 8.1 قابل استفاده است.

  1. احمدزاده

    آیا با این نود32 و با آپدیت روزانه می تونم مطمن بشم که تو سیستمم هیچ ویروسی وجود ندارد و به راحتی در سایت ها گشت و گذار داشته باشم؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله. البته در کنار یک آنتی ویروس مطمئن و آپدیت شده، خودتان نیز باید نکات امنیتی را رعایت کنید. مقالات زیادی در مورد امنیت کامپیوتر در سایت سرزمین دانلود وجود دارد. به بخش مقالات سایت مراجعه کنید.

  1. شاهرخ

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزانی که این نکات مهم مربوط به نصب آنتی ویروس را آموزش می دهند. مشکل من برای نصب آنتی ویروس 8 میباشد. زمانی که مراحل نصب تمام میشه از آنجا که ویندوز من سون می باشد رنگ مربوط به پس زمینه تغییر میکند. حتی در قسمت تنظیمات مربوط به رنگ این ویندوز که می روم اون تنظیمات شده مثل تنظیمات ویندوز XP . استدعا دارم من را راهنمایی نمایید. متشکرم

     

    سرزمین دانلود:

    به احتمال زیاد ویندوز شما نیاز به فعال سازی (genuine) دارد. به این قسمت مراجعه کنید:

    دانلود فعال ساز ویندوز 7

نمایش همه کامنت ها (65)




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------