ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



آنتی ویروس اوست 8 ، نسخه رایگان - Avast Antivirus Free 8

Rating: 5 - 862 votes

دانلود آنتی ویروس اوست 8 ، نسخه رایگان

Avast Antivirus Free 8

 

 

نسخه هشتم آنتی ویروس رایگان اوست، Avast Antivirus Free 8 منتشر شد!

 

به روز رسانی : آپدیت آفلاین اضافه شد.

 

در شرایطی که تهیه نسخه اصلی آنتی ویروس های پولی برای اکثر کاربران داخل کشور میسر نیست، و همچنین مشکلاتی که برای آپدیت آنتی ویروس های کرک شده و قفل شکسته وجود دارد، استفاده از آنتی ویروس های رایگان بسیار گزینه ی مناسبی است. تا دیگر نگران Expire شدن یا عدم آپدیت آنتی ویروس خود نباشید.

 

جدیدترین نسخه آنتی ویروس رایگان اوست، یعنی Avast Free Antivirus 8 هفته گذشته منتشر شد. این آنتی ویروس با وجود اینکه رایگان است، اما نیاز کاربران خانگی به یک آنتی ویروس خوب را کاملا برطرف می کند. این آنتی ویروس به صورت روزانه قابل آپدیت می باشد. آپدیت های کم حجم و امکان به روز رسانی برای کاربران داخل ایران، از امکانات خوب این آنتی ویروس قدرتمند است.



 

 

از دیگر مزایای آنتی ویروس Avast ، حجم کم و سرعت بالای آن است. این آنتی ویروس منابع کمی از سیستم عامل را مصرف میکند. و تاثیر منفی چندانی بر سرعت ویندوز ندارد.

 

مهم ترین قابلیت های آنتی ویروس رایگان اوست 8 :

- نصب آسان بدون نیاز به کرک یا سریال

- سطح امنیت بالا در برابر ویروس، تروجان، و سایر بد افزارها

- مقابله با برنامه های جاسوسی و سایت های آلوده و مشکوک

- حفظ امنیت اطلاعات شما در هنگام درج اطلاعات در فرم های اینترنتی

- امکان آپدیت روزانه

- سیستم حفاظت از فایل ها و اطلاعات خود برنامه

- استفاده کم از منابع سیستم (RAM و CPU)

- گارد مستقر در حافظه، برای اسکن خودکار تمام فایل هایی که با آنها سروکار دارید

- امکان نصب روی ویندوز های 32 و 64 بیتی

- حفظ امنیت کامپیوتر شما در اینترنت و یا شبکه های محلی (LAN)

- کنترل اتصال های P2P (مثل تورنت) و برنامه های چت و مسنجر

- امکان نصب روی ویندوز های XP, 7, 8

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس رایگان اوست، یعنی Avast Antivirus Free 8 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 117 مگابایت

 

 

دانلود آپدیت آفلاین :

با توجه به گزارش برخی از کاربران در مورد اشکال در آپدیت آنلاین، فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس را میتوانید از لینک زیر دریافت کنید. این فایل به طور مرتب از طرف تیم پشتیبانی سرزمین دانلود به روز میشود:

 

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس Avast


( 37 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (37)

  1. ehsan

    سلام خدمت شما. با تشکر از سایت خوبتون. بنده انتی ویروس را دانلود کرد.ولی وقتی باز می کنم روی desktop ارور میدهد با پیام sorrythis product is not supported in your current location

     

    سرزمین دانلود:

    متاسفانه این آنتی ویروس اقدام به تحریم کاربران ایرانی نموده است. از سایر آنتی ویروس ها استفاده کنید.

  1. KamalHidary

    بسیار عالی

  1. pouria

    سلام. من انتی ویروس رو روی لپ تاپ نصب کردم بعد انجام اسکن کامل گقت که برای ویروس کشی بهتر می خواهد که از طریق بوت کردن ویروس کشی کنه منم قبول کردم. بعد لپ تاپم خاموش شد و وارد محیط بوت شد و بعد از 1.5ساعت سیستم بالا اومد ولی بعد از زدن پسورد صفحه نمایش کاملا سیاه شد ولی من به طریقی تونستم کنترل پنل رو باز کنم و از اونجا برنامه ها و فولدر ها باز شد ولی دستاپم هنوز سیاهه... لطفا کمکم کنید

     

    سرزمین دانلود:

    احتمالا تعدادی از فایل های سیستمی ویندوز آلوده به ویروس بوده اند و آنتی ویروس آنها را پاک کرده است. سیستم خود را توسط DVD ویندوز بوت کنید و از گزینه Repair برای تعمیر ویندوز استفاده کنید.

    مقالات زیادی در مورد آموزش تعمیر ویندوز در سایت منتشر شده است. از کادر جستجوی بالای سایت کمک بگیرید.

  1. payam

    می توانم این انتی ویروس رو با گوشی دانلود کنم و بعد تو کامپیوترم بریزم؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله.

  1. erfan

    سلام خداقوت . من انتی ویروس رو نصب کردم و خیلی راضی هستم. ممنون برای سایت خوبتون . سوالی داشتم اگر بهش پاسخ بدید خیلی ممنون میشم. من فیلتر شکن هات اسپات شیلد روی سیستمم نصب کردم ولی ناقص نصب شده و هر کاری میکنم از قسمت کنترل پنل پاکش کنم نمیشه. وقتی میخوام ریموش کنم میگه باید برنامه رو کامل نصب کنی بعدش ریمو کنی. که باز ارور میده و نصب نمیشه. احساس میکنم برنامش مخربه یا ویروس داره ایا حدسم درسته؟ آخه هیچ جوره پاک نمیشه. چطوری میتونم پاکش کنم؟ لطفا راهنماییم کنید.

     

    سرزمین دانلود:

    از یک نرم افزار برای حذف آن کمک بگیرید:

    دانلود نرم افزار حذف برنامه های نصب شده

  1. 44

    سلام ممنون از سایت خوبتون یه سوال داشتم . بعد از ویروسی شدن لپتاپ هیچ کدوم از فایل ها باز نمیشه اکثر برنامه هایی هم که نصب شده بود پاک شده و برای نصب مجدد ارور میده. میخواستم بپرسم با نصب این انتی ویروس میتونم مشکل و حل کنم؟ اگه نه باید چی کار کنم؟

     

    سرزمین دانلود:

    گاهی اوقات ممکن است سیستم آنقدر ویروسی شده باشد که فایل های مهم ویندوز آسیب دیده باشند. ابتدا آنتی ویروس را نصب کنید و سیستم را چند بار اسکن کنید. اگر مشکل برطرف نشد، باید سیستم را توسط CD ویندوز بوت کنید و درایو ویندوز را فرمت کنید و ویندوز جدیدی نصب کنید. بلافاصله بعد از بوت شدن ویندوز یک آنتی ویروس نصب کنید و سایر درایوها را اسکن کنید.

  1. اتوسا

    سلام. اول اینکه مرسی از سایت فوق العاده تون خسته نباشید. و بعد اینکه من وقتی میخوام انتی ویروس اواست رو نصب کنم get help online میاد و بعد هم که روش کلیک میکنم ارور میده و اجازه نصب نمیده. باید چیکار کنم؟ و یک سوال دیگه نود32 امکان اپدیت نداره به صورت رایگان؟

     

    سرزمین دانلود:

    در مورد خطایی که حین نصب Avast با آن مواجه میشوید متن دقیق خطا را بفرمایید تا بررسی شود.

    برای دریافت یوزرنیم و پسورد رایگان آپدیت نود32 نیز به این مطلب مراجعه کنید:

    آموزش تهیه یوزرنیم و پسورد رایگان برای آپدیت نود 32

  1. MOHAMMAD

    سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم این انتی ویروس رو میشه رو ویندوز 10 نصب کرد؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله

  1. محمد حیدری

    سلام. ببخشید که دوباره پیام دادم.. من هنگام نصب این ویروس کش با این ارور مواجه میشم this program has compatibility issues

    دو گزینه به نام های get help online و close داره. وقتی گزینه ی get help online رو انتخاب کنم این ارور میاد:

    no solutions for avast !antivirus. windows will notify you when solutions become available , for more information about this program , contact AVAST software .

    فقط هم گزینه ی اوکی رو داره که با زدن اون پنجره رو میبنده . وقتی هم که گزینه close رو بزنم این پنجره رو هم میبنده. من باید چیکار کنم؟ یه سوال دیگه ای هم داشتم.. دوست من که ویندوز هفت هست توی فلشم برام فیلم ریخته اما من وقتی که تو لپ تاپ خودم میزنم مینویسه که تو این فلش هیچ چیزی نیست در حالی که نشون میده که چند گیگ از حافظه فلش پر شده. ایا این مشکل بخاطر ویروس های فلشم هست؟ ممنون از سایت خوبتون من هربازی ایی رو که دانلود کردم هیچ ایرادی نداشته.

     

    سرزمین دانلود:

    خطایی که در حین نصب آنتی ویروس ظاهر میشود اطلاعات زیادی ارائه نکرده است. ولی اینطور که مشخص است مشکلی در ویندوز شما وجود دارد که اجازه نصب آنتی ویروس را نمیدهد.

    نشان ندادن فایل های داخل فلش مموری هم به خاطر ویروس یا خرابی ویندوز است.

    این مقاله را مطالعه کنید:

    آموزش مشاهده فایل های مخفی شده توسط ویروس

  1. محمد حیدری

    با سلام و خسته نباشید. دیدم به بیشتر سوالات پاسخ میدید گفتم منم سوالمو بپرسم شاید به سوال منم جواب دادین. من ویندوز هشت دارم و سه سوال

    1. موقعی که میخوام روشن کنم (لپ تاپم اچ پی هست) اول مارک اچ پی میاد و یه دایره میچرخه بعد از اون یه دفعه صفحه سیاه میشه و بعد از نیم ساعت یا چهل پنج دقیقه صفحه قرمز میشه و میگه خوش امدید . این مشکل رو چجوری میتونم برطرف کنم

    2. من بازی کانتر رو نصب کردم کامل کامل ولی وقتی میرم توش منو میندازه بیرون و این ارور رو میده available memory less then 128 MB!!! -1 فقط هم گزینه اوکی رو داره

    3. چجوری ویروس کش رو آپدیت کنیم.

    ممنون میشم کمکم کنین

     

    سرزمین دانلود:

    - مشکل لپتاپ تان خرابی ویندوز است. و دلیل آن هم احتمالا نصب شدن یک برنامه معیوب است. اگر اطلاعات کافی برای پیدا کردن مشکل را ندارید پیشنهاد میکنیم ویندوز خود را عوض کنید.

    - اگر بازی را از سرزمین دانلود دریافت کرده اید مشکل را در صفحه مربوط به همان بازی مطرح کنید تا تست و بررسی شود.

    - این آموزش میتواند به شما کمک کند: آموزش آپدیت آنتی ویروس

  1. مهدی

    نمره ی سایت شما 15 بسیار ممنون

  1. محمد مهدی

    با سلام. من طبق راهنمای نصب پیش میرم ولی وقتی روی setup کلیک میکنم برای نصب error میده و مینویسه program compatibility assistant

  1. pouya

    میخواستم بدونم این نرم افزار فقط سایتا رو کنترل میکنه یا روی فلش یا سی دی هم کنترل میکنه

     

    سرزمین دانلود:

    این آنتی ویروس کامل است و میتواند هارد دیسک، فلش مموری، CD، و سایر حافظه های متصل به سیستم را اسکن کند.

  1. مهسا

    من دانلود کردم. بلد نیستم با این آنتی ویروس کار کنم. میشه طرز کار کردن باهاشو برام توضیح بدید

     

    سرزمین دانلود:

    نیاز نیست کار خاصی انجام دهید. آنتی ویروس را نصب کنید و همیشه آن را آپدیت کنید. این آنتی ویروس به صورت اتوماتیک فایل های موجود در کامپیوتر و همچنین فایل های دریافتی از اینترنت را بررسی میکند و از سیستم شما در برابر ویروس ها محافظت میکند.

  1. افشین

    من آنتی ویروس را امتحان کردم فوق العاده است. منظورم آنتی ویروس آوست 8 است. اما بلد نیستم آپدیتش کنم اگر کمک کنید ممنون می شوم

  1. امیر محمدی

    با سلام. آنتی ویروس من از یک سال پیش اینترنت سکوریتی بوده و همیشه آن را آپدیت می کردم تا به نسخه 2015.10.2.2218 رسیده. اما دیروز که به صورت آنلاین آپدیت کردم به نسخه free تبدیل شده. می خواستم علتش را بدونم. با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    احتمالا زمان لایسنس (مجوز) نرم افزار شما (که به احتمال زیاد هم کپی بوده) به پایان رسیده است. در صورت نیاز باید نسخه جدیدی را دانلود و نصب کنید.

  1. علی

    میخواستم جواب علی آقا رو بدم. معمولا آنتی ویروسها به روش معمولی از روی سیستم پاک نمیشوند. شما باید برید تو سایت همون شرکت یه نرم افزار دارن برای پاک کردن کامل آنتی ویروسشون. و یا حتی میتونید مثلا برای پاک کردن اوست تو گوگل سرچ کنید (نرم افزار پاک کردن آنتی ویرووس اوست) و با دانلود اون نرم افزار به راحتی اوست رو پاک کنی. این روش برای تمام آنتی ویروسها هم صدق میکنه. پایدار باشید

  1. یاس

    میخواستم بپرسم اینم مثل نود آپدیت میخواد؟

     

    سرزمین دانلود:

    قطعا همه آنتی ویروس ها برای اینکه امنیت سیستم را حفظ کنند باید آپدیت شوند. این آنتی ویروس هم مثل نود32 و بقیه آنتی ویروس ها باید به روز باشد.

  1. سینا

    سلام. باید بگم کار شما حرف نداره. از لطف شما سپاس گذارم

  1. fatima

    سلام خسته نباشید. اگه دوتا آنتی ویروس روی سیستم نصب باشه مشکلی پیش میاد؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله، ممکن است باعث تداخل در کار یکدیگر شوند.

    ضمن اینکه نیازی به نصب دو آنتی ویروس ندارید. یک آنتی ویروس نصب کنید و همیشه آن را به روز نگه دارید.

نمایش همه کامنت ها (37)




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------