ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



دانلود نرم افزار ساخت عکس های پانوراما (تصاویر 360 درجه ای)

PTGui Pro 9.1

 

 

 

عکس های پانوراما، به عکس هایی گفته میشود که یک نمایش 360 درجه ای از محیط یا منظره مورد نظر را ارائه میکند. در تصاویر پانوراما معمولا انتهای چپ و راست عکس به یکدیگر میرسند. یعنی یک دور کامل 350 درجه ای.

 

برای ساخت یک عکس پانوراما، معمولا دوربین در مرکز محیط قرار میگیرد و یک عکس گرفته میشود. سپس دوربین به سمت راست یا چپ حرکت داده میشود و عکس بعدی طوری گرفته میشود که نقطه شروع آن، نقطه پایانی عکس قبلی باشد. و به همین ترتیب عکس گرفته میشود تا به نقطه ابتدایی برسد. سپس این عکس ها را توسط نرم افزارهای مخصوص، یکپارچه کرده و به صورت پانوراما در می آورند.

 

نرم افزار PTGui Pro یکی از ابزارهای مفید برای ساخت عکس های پانوراما است. که حجم کمی داشته و کار با آن نیز تقریبا ساده میباشد.

 

اما نرم افزار PTGui Pro فقط برای ساخت عکس های پانوراما نیست. این نرم افزار قابلیت ترکیب چند عکس با یکدیگر و ساخت یک عکس بزرگتر و با جزئیات کامل تر را نیز دارد.



 

 

این نرم افزار میتواند به صورت اتوماتیک لبه های عکس ها را تشخیص داده و آن ها را طوری کنار هم بچیند که به صورت یک عکس 360 درجه ای دیده شود. علاوه بر این، امکان ویرایش دستی تصاویر توسط کاربر نیز وجود دارد.

 

 

نسخه جدید نرم افزار ساخت عکس های پانوراما، PTGui Pro 9.1 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 12.4 مگابایت


( 7 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (7)

  1. سیامک

    برنامه متوجه سریال کرک شده میشه و دیگه هر کاری بکنیم حتی پاک و نصب مجدد فایده نداره . روی تمام عکسها یه صورتک قرار میده و عکسها بی استفاده میشن اینجوری راهی برای پاک کردن اطلاعات رجیستر برنامه از ویندوز سراغ دارید ؟ چون با پاک کردن برنامه اطلاعات رجیستر باقی می مونه و زمان نصب مجدد همون سریال قبلی داخل برنامه وجود داره با حذف سریال و ورود مجدد بعد از نصب باز هم مشکل صورتک ها باقی هست

     

    سرزمین دانلود:

    از یک نرم افزار حذف برنامه ها برای پاکسازی کامل برنامه استفاده کنید. سپس اینترنت را قطع کنید و برنامه را نصب کنید. بعد از نصب، برنامه را در فایروال ویندوز قرار بدهید تا از غیرفعال شدن آن جلوگیری شود.

  1. حامد

    با سلام ممنون از نرم افزار خوبتون. خواستم سوال کنم که نحوه تنظیم مرکز عکس (مثلاٌ جلوی پای خودمون و آسمان) چه جوریه؟ بسیار ممنونم

  1. میلاد

    آقا دمتون گرم. ما رو از گرفتاری نجات دادین

  1. امیر

    بسیار ممنون. عالی و به درد بخور

  1. کسری مهرگان

    سلام.. دستتون بابت این نرم افزار عکس درد نکنه. اما فکر نمیکنین تو خود آمریکا هم نمیتونن از این استفاده کنن. این همه چیزش خارجیه و من فکر نمیکنم از هزار تا کاربر اینترنتی 1 نفرشونم بتونن ازش استفاده کنن. اصلا نه راهنمایی و نه کمکی داره! و طبق آمار سراسری تنها 6% از مردم ایران اونم دست و پا شکسته میتونن مصطلحات و متون خارجی رو بفهمن.. پس در نتیجه اینجور نرم افزار ها که هیچ راهنما و کمکی هم نداره به هیچ وجهی قابل استفاده نیست. به هر حال بابت همین هم ممنون.......

     

    سرزمین دانلود:

    ویندوز، فتوشاپ، آفیس، کا ام پلیر، فایرفاکس، و هزاران نرم افزار کامپیوتری دیگر انگلیسی هستند. کاربران چطور با آنها کار میکنند؟

    این نرم افزار اتفاقا جزو ساده ترین نرم افزارهای کامپیوتری است. اگر نمیتوانید با نرم افزارهای کامپیوتری کار کنید پیشنهاد میکنیم یک دوره آموزش کامپیوتر بگذرانید.

  1. کسری مهرگان

    سلام... این نرم افزار کار نمیکنه و بعد از نصب کد ریجستر میخواد. یعنی نصبش کردم و الان توی صفحه ی دکستاب اومده اما موقع باز کردن و کلیک کردن روش یه صفحه میاد که نوشته باید کد ریجستر و یه سری دیگه اطلاعات اون فرم لاتین رو پر کنید و اصلا گزینه ی اوکی محوه و کار نمیکنه.... من نمیدونم تمام برنامه های سایت شما اینجوریه یا ما طلسم شدیم و نمیتونیم ازشون استفاده کنیم...

     

    سرزمین دانلود:

    در محتوایی که دانلود کرده اید یک فایل راهنمای فارسی به اسم Farsi ReadMe قرار دارد که نحوه فعال سازی نرم افزار در آن نوشته شده است.

    یک فایل متنی به اسم SeriaL هم در محتوای دانلود شده قرار دارد که حاوی سریال نرم افزار است.

    سرزمین دانلود تنها سایتی است که برای تمام نرم افزارهای خود راهنمای اختصاصی نصب و فعال سازی تهیه میکند. لطفا قبل از طرح سوال به راهنما مراجعه کنید.

  1. محمدی

    سلام، بسیار ممنونم. موفق باشید.




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------