ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



نرم افزار مدیریت مصرف اینترنت - NetBalancer Pro 6.2

Rating: 5 - 136 votes

دانلود نرم افزار مدیریت مصرف اینترنت

NetBalancer Pro 6.2

 

 

آیا شما هم نگران تمام شدن ترافیک اینترنت تان قبل از پایان دوره هستید؟ یا دوست دارید میزان دقیق مصرف پهنای باند روزانه، هفتگی، و ماهانه خود را بدانید؟ یا شاید دوست داشته باشید بدانید در این لحظه کدام برنامه ها در ویندوز شما به اینترنت متصل هستند و چه مقدار اطلاعات را ارسال و دریافت میکنند.

 

نرم افزار NetBalancer تمام این کارها را برای شما انجام خواهد داد. توسط این نرم افزار میتوانید نظارت دقیقی بر میزان مصرف اینترنت خود (یا به اطلاح پهنای باند مصرفی) داشته باشید. به این ترتیب میتوانید مقدار مصرف خود را مدیریت کرده و از تمام شدن ترافیکتان قبل از پایان دوره جلوگیری کنید. چون با تمام شدن ترافیک مجاز، مجبور به پرداخت هزینه برای خرید ترافیک بیشتر خواهید بود (در مورد سرویس های اینترنتی که محدودیت ترافیک ماهانه دارند)

 

همچنین توسط این نرم افزار میتوانید لیست برنامه هایی که به صورت مخفیانه اقدام به ارسال و دریافت اطلاعات از اینترنت میکنند را مشاهده کنید و جلوی آنها را بگیرید. این اتفاق معمولا در مورد آپدیت خودکار نرم افزارها اتفاق میفتند.



 

 

یکی از امکانات جالب توجه این نرم افزار، امکان تعیین تقدم برنامه ها برای استفاده از اینترنت است. مثلا اگر شما همزمان با دانلود توسط IDM اقدام به باز کردن صفحات وب با FireFox میکنید، میتوانید میزان مجاز سرعت توسط هرکدام از این برنامه ها را طوری تعیین کنید که اختلالی در کار هم وارد نکنند. یعنی مثلا سرعت دانلود شما آنقدر بالا نرود که جلوی باز شدن صفحات وب را بگیرد.

 

از دیگر امکانات مفید نرم افزار NetBalancer میتوان به گزارش گیری دقیق آن و ارائه آمار و اطلاعات از میزان مصرف به صورت نمودار اشاره کرد.

 

 

نسخه جدید این نرم افزار مدیریت مصرف اینترنت، یعنی NetBalancer Pro 6.2 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 2.3 مگابایت


( 21 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (21)

  1. عرفان

    یه برنامه میخوام برای اینکه بتونم ببینم گوشی های متصل به وای فایم چقدر نت هدر داده اند

  1. محمدمصطفی

    سلام. نرم افزارهایی که معمولا تا الان استفاده کردم این طوری بوده که کلی نوشته حجم مصرفی وای فای تا حالا چقدر بوده، براش فرقی نمی کرده که به چه وای فایی متصل شده مثلا وای فای دانشگاه یا خونه و ... همه رو با هم جمع می کرده! نرم افزاری نیست که بتونه جدا نشون بده حجم مصرفیت مثلا از فلان وای فای چقد بوده؟ مثلا میخوام با نصب اون نرم افزار بدونم من از نت خونه بیشتر مصرف کردم یا داداشم. اینطوری که حجم مصرفی از نت دانشگاه رو هم جمع بزنه قاطی میشه. مرسی

     

  1. ادیب

    سلام. من یه برنامه ی اندرویدی میخواستم که وقتی به یه وای فای متصل میشم مقدار حجم کلی وای فای با سرعتش و با مقداری که من استفاده کردم رو نشون بده. لطفا یه همچین برنامه ای به من پیشنهاد کنید.

     

    سرزمین دانلود:

    همه نرم افزارهای مدیریت مصرف اینترنت چنین قابلیتی را دارند (مثل همین نرم افزار Net Balancer)

    فقط کافیست که قبل از اتصال به وای فای مورد نظر، همه گزارشات نرم افزار را پاکسازی کنید تا صفر شوند. سپس به وای فای مورد نظر وصل شوید. بعد از پایان اتصال به وای فای، وارد این نرم افزار شوید و مقدار مصرف شده اینترنت را مشاهده کنید.

  1. آرمان

    سلام. لطفا یه نرم افزاری معرفی کنید که همه برنامه های متصل به نت رو قطع کنه، و برنامه هایی رو بزاره به نت وصل بشن که ما بهش معرفی میکنیم. تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    برای این کار باید از نرم افزارهای فایروال استفاده کنید.

  1. sadegh

    سلام. من یه مشکلی دارم که هر موقع فایلی دانلود می کنم اتوماتیک وار آپلود هم فعال می شه و باعث حجم زیادی از اینترنت من نا خواسته کم بشه. آیا راهی هست که بشه آپلود را در این حالت غیرفعال کرد مرسی.

     

    سرزمین دانلود:

    در هنگام دریافت فایل و اطلاعات از اینترنت، حجم کمی آپلود هم انجام میشود. که کاملا طبیعی است. این آپلود شامل Packet هایی میباشد که اتصال بین کاربر و سرور را برقرار میکند.

  1. alireza

    با عرض سلام خدمت شما دوستان. بدنبال نرم افزاری هستم که بر روی لپ تاپ نصب شود و بر قابلیت اتصال به اینترنت لپ تاپ کنترل داشته باشد. به این معنی که به صورت مخفیانه در بعضی از ساعت ها به لپ تاپ اجازه ندهد که به اینترنت وصل شود و یا پس از گذشت مثلا نیم ساعت از زمان اتصال ، اینترنتش قطع شود و دیگر وصل نشود. ممنون میشم اگر من رو راهنمایی کنید با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    از نرم افزارهای این بخش استفاده کنید:

    دانلود نرم افزار نظارت بر کامپیوتر

  1. ali

    سلام. ببخشید من به اینترنت همسایه وصل هستم. از کجا میشه فهمید اینترنتش محدوده یا نامحدود؟ فقط رمز وایفاشو دارم همین. میخوام بدونم محدوده یا نه

     

    سرزمین دانلود:

    راهی برای فهمیدن این موضوع وجود ندارد. جز اینکه از خودشان سوال کنید :)

  1. حمید رضا

    سلام. من برای کنترل ترافیک کامپیوترم از نت ورکس استفاده می کنم. آیا نرم افزاری هست که میزان استفاده وای فای را روی کامپیوتر نشان بدهد؟

     

    سرزمین دانلود:

    اگر منظورتان نمایش کل مصرف اینترنت توسط دستگاه های مختلف باشد، خیر چنین چیزی امکان پذیر نیست. چون دستگاه ها (مثل موبایل) مستقیما به مودم وصل میشوند و شما نمیتوانید با کامپیوتر نظارتی روی آن داشته باشید.

  1. arash

    سلام. من از ویندوز 10 استفاده میکنم ولی اینترنت زیاد مصرف میکنه. از چه برنامه ای استفاده کنم تا فقط اینترنت صرف برنامه هایی بشه که میخوام؟

     

    سرزمین دانلود:

    همین نرم افزار لیست کامل برنامه هایی که از اینترنت استفاده میکنند و میزان استفاده آنها را نشان میدهد. به این ترتیب شما میتوانید برنامه هایی که نمیخواهید به اینترنت وصل شوند را مسدود کنید.

    ضمنا بخش اصلی مصرف ویندوز 10، مربوط به آپدیت ویندوز است. که میتوانید آن را غیر فعال کنید.

    روش این کار به صورت مقاله در سایت درج شده است. از کادر جستجوی بالای سایت کمک بگیرید.

  1. عسل

    سلام وقتتون بخير و همچنين ممنون بابت سايت خوبتون و صبر و حوصله اي كه در جواب دادن به كاربرها به خرج ميديد. ميشه لطفا يه برنامه معرفي كنيد كه نشون بده ميزان حجمي كه از اينترنت مصرف شده بابت مشاهده كدوم سايتها و چه برنامه هايي بوده؟

     

    سرزمین دانلود:

    همین نرم افزار Net Balancer و همچنین نرم افزار Net Limiter امکان گزارش مقدار مصرف اینترنت هر برنامه را دارند.

    ولی امکان اینکه بفهمید در هنگام مرور وب برای هر سایت چه ترافیکی مصرف شده وجود ندارد. فقط میتوانید مقدار کل مصرف وب را مثلا با مشاهده مقدار مصرف مرورگر فایرفاکس به دست بیاورید.

  1. مهدی

    سلام و خسته نباشید. اول تشکر از بابت خدمات ارزنده و پیگیری پرسنل سرزمین دانلود، دوم تشکری گرم تر از حس مسئولیت پذیری و حرفه ایی گری گردانندگان این سایت که شخصا این قوت قلب را دارم که هر نرم افزاری که از سرزمین دانلود بگیرم قطعا بهترین کارایی را دارد و این خود بیانگر برند بودن و قابل اعتماد بودن این سایت است و قوت قلب زیادی برای امثال بنده.

    سوال: اینترنت بنده خانگی و وای فای است ، چند دستگاه به صورت بی سیم (موبایل و غیره) به این اینترنت متصل هستند ، حجم اینترنت مصرفی بنده خیلی بالاست و مشخص نیست کدام کاربر بی رویه استفاده میکند ، خواستم ببینم آیا نرم افزاری وجود دارد که مثلا علاوه بر نمایش مک آدرس دستگاه ها (منظور مشخص بودن دستگاه) بتواند حجم مصرفی روزانه آنها را "فقط" مشخص کند؟ (نیازی نیست توانایی محدود کردن یا نکردن داشته باشد) ، فقط بدانم که چه کسی ، چقدر مصرف میکند؟ اگر جواب را به صورت اس ام اس بتوانید بفرستید که متوجه جواب باشم ممنونم میشوم

     

    سرزمین دانلود:

    از لطف و اطمینان شما به سرزمین دانلود سپاسگزاریم.

    قابلیت ذخیره گزارش مصرف هر اتصال در برخی از مودم ها وجود دارد. یعنی برخی از مودم های حرفه ای این قابلیت را دارند که مقدار مصرف اینترنت هر کاربر (هر مک آدرس) را محاسبه کنند.

    بنابر این اگر به چنین قابلیتی نیاز دارید، باید مودم شما از آن پشتیبانی کند.

    سپس توسط نرم افزارهای این بخش میتوانید به مودم وصل شوید و گزارشات را ببینید:

    دانلود نرم افزار مدیریت مودم وایرلس

  1. محمدجواد حاجی بابا

    سلام. لطفا نرم افزاری را معرفی کنید که بتوان بوسیله آن حجم اینترنت را در شبکه مدیریت کرد. حجم استفاده شده توسط هر کاربر را مشخص نمود. سپاسگزارم

     

    سرزمین دانلود:

    اگر مدیر شبکه هستید و به Server دسترسی دارید، خود سیستم عامل سرور (ویندوز سرور یا لینوکس) تمام ابزارهای لازم برای مدیریت کاربران را دارد.

    اما اگر منظورتان مدیریت کاربران متصل به مودم است، چنین چیزی امکان پذیر نیست. چون مودم خانگی چنین قابلیتی ندارد و برای این کار نیاز به روتر شبکه دارید.

  1. ROHOLLAH

    سلام. آیا میشه با این نرم افزار فهمید چندتا دستگاه به مودم متصل شده؟ ممنون

     

    سرزمین دانلود:

    خیر. برای فهمیدن اینکه چند وسیله به مودم وصل شده اند (و همچنین نمایش مشخصات و مقدار مصرف آنها) باید به تنظیمات مودم مراجعه کنید.

    برای این کار آدرس مودم را در مرورگر خود وارد کنید و اینتر را بزنید.

     

    آدرس مودم در دفترچه راهنمای آن نوشته شده است.

    این آدرس معمولا 192.168.1.1 است و شناسه و پسورد هم admin میباشد.

  1. amin

    سلام میخواستم بدونم نرم افزاری هست که بشه میزان حجم نت رو بین افراد تقسیم کرد و از اونجا به بعد دیگه طرف نتش قطع بشه؟ مثلا تو یه خونه با مودم وایرلس تعیین کنیم که هرکس فلان مقدار رو میتونه استفاده کنه. یا این فقط واسه سیستم های تحت شبکه میشه؟ ممنون میشم سریع تر راهنمایی کنین.

     

    سرزمین دانلود:

    برای این کار نیاز به مودمی دارید که قابلیت QOS داشته باشد. سپس میتوانید در تنظیمات مودم و در بخش QOS برای هر کاربر محدودیت های مورد نظر خود (مثل ترافیک مجاز، زمان دسترسی و ...) را تعیین کنید.

    معمولا این قابلیت در مودم های خانگی وجود ندارد و باید یک مودم حرفه ای که چنین قابلیتی داشته باشد خریداری کنید.

  1. adris

    سلام. برنامه ای هست که بتوان تعیین کرد از چه ساعتی اینترنت آزاد باشد و تا چه زمان قابل استفاده باشد؟ مثلا از 1 صبح تا 7 صبح قابل استفاده، و از 7 و 1 دقیقه به بعد قابل استفاده نباشد. با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    بله. از یک نرم افزار کنترل اینترنت استفاده کنید.

  1. شیرزاد

    آقا دمتون گرم! تقریبا هر چی دنبالشم اینجا پیدا میکنم! خسته نباشید

  1. محمد

    با سلام. من یه نرم افزار میخوام که بتونم به کارمندان شرکت برای استفاده از اینترنت یوزر نیم و پسورد بدم. همچنین امکان گزارش گیری هم داشته باشم


    سرزمین دانلود :
    از نرم افزار Net Monitor for Employees استفاده کنید.
  1. عالیه

    سلام. اگه ممکنه یه نرم افزار کنترل حجم و سرعت اینترنت برام معرفی کنید.


    سرزمین دانلود :
    نرم افزارهای زیادی برای مدیریت مصرف اینترنت در سایت سرزمین دانلود وجود دارند. از کادر جستجوی بالای سایت کمک بگیرید.
  1. مهدی

    سلام خیلی عالی بود. متشکرم
  1. ehs@n

    من فایل رو نصب کردم ... پچ رو هم کپی کردم ولی موقع نصب پچ داخل اون پنجره یه جا کلمه error رو دیدم و پیغامی هم مبنی بر پایان عملیات پچ ندیدم ... آیا مشکلی پیش اومده؟ در صفحه دسکتاپم دو آیکون از این برنامه اومده ... آیکون net balancer اجرا نمیشه و پیغام stopped working میده. و اون یکی آیکون یعنی net balancer try هم همین پیغامو میده. در تولبار هم وقتی گزینه show main windows رو میزنم بازم اخطار میده و وارد برنامه نمیشه. مشکل کجاست؟ یه بار بدون اجرا کردن پچ برنامه رو نصب کردم خودش اجرا شد و به درستی هم کار میکرد. بدون پچ نصب کردنش مشکلی داره؟


    سرزمین دانلود :
    دقت کنید که در هنگام اجرای Patch، برنامه در حال اجرا نباشد. حتی از System Tray و Task Manager هم چک کنید و اگر در حال اجرا بود آن را ببندید و سپس پچ را اجرا کنید. احتمالا برنامه در حال اجرا بوده که با Error مواجه شده اید.

    همچنین برای اجرای Patch حتما روی آن کلیک راست کرده و از گزینه Run as administrator استفاده کنید. بدون اجرای صحیح پچ، برنامه با محدودیت هایی همراه خواهد بود.
نمایش همه کامنت ها (21)




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------