ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



دانلود مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی با لهجه امریکایی، رزتا استون

Rosetta Stone English American v3 Level 1-5

 

 

برای اولین بار در بین سایت های فارسی زبان، سرزمین دانلود تقدیم میکند:

نرم افزار آموزش زبان رزتا استون نسخه سوم، به همراه 5 دوره (Level) کامل، در یک مجموعه

به همراه آموزش فارسی نصب و راه اندازی نرم افزار و اضافه کردن Level ها

Rosetta Stone English American v3 Level 1-5

 

نام نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رزتا استون برای همه آشناست. این نرم افزار یکی از بهترین راهکارها برای آموزش زبان انگلیسی میباشد.

کمپانی رزتا استون به صورت تخصصی در زمینه تولید نرم افزارهای آموزش زبان فعالیت میکند و نرم افزارهایی برای آموزش زبان های مختلف دارد. اما قطعا بهترین و محبوب ترین نرم افزار این کمپانی، نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با لهجه امریکایی (American) میباشد.

 

این نرم افزار دارای Level های مختلف از مقدماتی تا پیشرفته است. نسخه های مختلف این نرم افزار و همچنین Level های آن در بین سایت های دانلود پراکنده اند. اما در این مطلب اختصاصی از سرزمین دانلود، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را به همراه هر پنج Level آن به صورت یکجا دانلود کنید.

آموزش فارسی نصب و اضافه کردن Level ها نیز در محتوایی که دانلود میکنید قرار دارد.



 

 

برخی از قابلیت های این نرم افزار عبارتند از:

- آموزش از پایه تا مراحل پیشرفته به صورت قدم به قدم

- ایجاد محیط تعاملی در حین آموزش برای ارتباط دوطرفه با کاربر

- استفاده از هزاران تصویر برای یادگیری بهتر

- آموزش اصطلاحات در زمینه های مختلف (عمومی، خانوادگی، علمی، اقتصادی، فرهنگی، آداب و رسوم، و ...)

- آموزش با استفاده از لهجه امریکایی (American)

- گفتگوی دوطرفه کاربر با نرم افزار و تصحیح اشکالات کاربر

- آموزش خواندن، نوشتن، صحبت کردن، و درک شنیداری

- آموزش لغات و اصطلاحات پرکاربرد و ...

 

سایر محتویات این مجموعه ارزشمند:

- پنج کتاب الکترونیکی به صورت PDF (هر کتاب برای یک Level)

- فایل های صوتی (MP3) اختصاصی هر دوره:

(فایل های صوتی را میتوانید در زمان هایی که به کامپیوتر دسترسی ندارید گوش کنید و دوره هایی که یاد گرفته اید را مرور نمایید. این فایل ها به صورت MP3 بوده و شامل 417 فایل صوتی دسته بندی شده در پنج Level میباشد. محتویات هر Level نیز مطابق با دوره های آموزشی نرم افزار دسته بندی شده است)

 

 

 

 

لازم به ذکر است که هر دوره (Level) از این نرم افزار، از طرف خود کمپانی رزتا استون در قالب یک پکیج جداگانه عرضه شده است. اما شما میتوانید در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، این نرم افزار را با تمام پنج Level آن به صورت یکجا دانلود کنید.

 

 

دانلود نرم افزار آموزش زبان رزتا استون به همراه پنج Level و سایر امکانات به صورت یکجا:

 

دانلود با حجم 2.84 گیگابایت

 

توجه: اگر برای کار با نرم افزار WinMount با مشکلی مواجه شدید، نرم افزار Power ISO را دانلود کرده و برای ساخت درایو مجازی از آن استفاده کنید.

 

رفع مشکل صفحه خاکستری: چنانچه در هنگام اجرای نرم افزار با صفحه خالی خاکستری مواجه شدید، فایل Update را از محتوای دانلود شده اجرا نمایید.


( 50 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (50)

  1. shadmehr

    سلام. در قسمت نصب هدفون من مشکل دارم. نمیدانم چرا هر چی میگویم قبول نمیکند. اگر میشه مشکل رو به من بگویید.

     

  1. فاطمه

    سلام. من این برنامه رو با گوشیم که اندرویده دانلود کردم اما بجز درس اول دیگه همه دروسش قفل هستن. مشکلش چیه؟ میشه لطفا منو راهنمایی کنید

     

    سرزمین دانلود:

    باید هر Level را تمام کنید و همه درس های آن مرحله را انجام بدهید تا درس بعدی باز شود.

  1. majid

    سلام. بنده رزتا را دانلود کردم ولی در موقع نصب این ارور را میدهد

    some files are corrupt , download a fresh copy and rety

    لطفا راهنمایی کنید باتشکر

     

    سرزمین دانلود:

    احتمالا فایل ناقص دانلود شده یا در حین دانلود آسیب دیده است.

    طبق روشی که در این مقاله آموزش داده شده است اقدام به تعمیر فایل کنید:

    آموزش تعمیر فایل های ZIP و RAR، با نرم افزار WinRAR

  1. نوید تیموری

    سلام دوستان عزیز، اگر مشکل کرک کردن نرم افزار را در نسخه ی ویندوز دارید این مراحل رو گام به گام طی کنید و انشاء ا... که به نتیجه خواهی رسید:

    1 - ابتدا آخرین ورژن نرم افزار را دانلود کنید.

    2 - آخرین نسخه ی فایل زبان مورد نظر را دانلود کنید .برای مثال سطح یک زبان انگلیسی لهجه ی آمریکایی.

    3 - نرم افزار Rosetta Stone Pismo File Mount Audit Package را دانلود کنید _ در حد 3 یا 4 مگابایته ...

    4 - اینترنت خود را کاملا قطع کنید.

    5 – آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

    6 – فایل نرم افزار را با استفاده از آخرین نسخه ی WinRAR اکسترکت کنید. برای این کار روی فایل فشرده راست کلیک کنید و گزینه ی Extract here را بزنید.

    7 – تمام نرم افزار های در حال اجرا را ببندید و روی ستاپ نرم افزار Rosetta Stone راست کلیک و گزینه ی Run as administrator را انتخاب کنید و مراحل نصب را طی کنید تا به صفحه ی آخر برسید و حتما قبل از انتخاب گزینه ی Finish ، تیک Run Rosetta Stone را بردارید تا نرم افزار به طور خودکار اجرا نشود.

    8 – نرم افزار را به هیچ وجه اجرا نکنید و سراغ پوشه ی Crack رفته و محتویات درون آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید ، توجه کنید که به محض کپی فایل ها باید پیام تکراری بودن فایل ها ظاهر شود که در این صورت فایل ها را Replace میکنیم – توجه کنید که اگر آن پیام ظاهر نشد به این معنی است که در محل درست آن ها را کپی نکرده اید . در ویندوز 7 برای پیدا کردن محل نصب نرم افزار در دسکتاپ روی فایل اجرایی نرم افزار راست کلیک کرده و گزینه ی Open File Location را انتخاب کنید.

    9 – وارد این آدرس شوید : Control Panel\All Control Panel Items\Windows Firewall در سمت چپ پنجره دنبال گزینه ی Advanced Settings بگردید و آن را انتخاب کنید . در سمت چپ پنجره ی جدید (windows firewall with advanced security) باز شده گزینه ی Inbound Rules را انتخاب و دنبال Rosetta stone Daemon و Rosetta stone Ltd Services بگردید و روی تک تک آنها راست کلیک و گزینه ی properties را انتخاب کنید سپس در پایین پنجره ی باز شده و در قسمت Action گزینه ی Block the connection را تیک بزنید.

    10 – همین کار ها را برای Outbound Rules انجام دهید . تا علامت دایره ی سبز تیک دار برای Rosetta stone Daemon و Rosetta stone Ltd Services به علامت ممنوع بدل شود.

    11 – نرم افزار Rosetta Stone Pismo File Mount Audit Package را نصب کنید.

    12 – وارد پوشه ی زبان شوید و روی فایل iso راست کلیک کنید و از منوی باز شده فقط و فقط Mount را انتخاب کنید و از پنجره ی باز شده برای Map drive یک حرف انتخاب کنید مثلا در لب تاپ من آخرین درایو ،درایو G هست و من حرف بعدی یعنی H را انتخاب میکنم ،بقیه ی گزینه ها را دست نزنید به غیر از اینک تیک آخرین گزینه Open after mount را بردارید و در پایان روی Mount کلیک کنید.

    13 – قبل از اینکه نرم افزار Rosetta Stone را اجرا کنید حتما حتما آخرین نسخه ی نرم افزار های Adobe Air و Adobe Flashplayr را دانلود و نصب کنید.

    14 - نرم افزار Rosetta Stone را اجرا کنید و زبان را نصب کنید ،اگر چند زبان برای نرم افزار در نظر گرفته اید مثلا عربی و انگلیسی و یا اینکه یک زبان را انتخاب کرده اید ولی می خواهید همه ی Level های آن را نصب کنید حتما حتما یک Level را نصب کنید و نرم افزار را بسته و دوباره اجرا کنید و Level بعدی را نصب کنید نه اینکه با یک بار اجرای نرم افزار همه را نصب کنید.

    15 – اگر توجه کرده باشید بعد از نصب یک سطح در صفحه ی اصلی نرم افزار فقط چند درس اول فعال اند و بقیه ی دروس غیر فعال و رنگشان سیاه و سفید است و در قسمت Activate Products و تب Ready to Activate نام زبان و Level آن نوشته شده که جای وارد کردن سریال مقابل آن وجود دارد که این به معنای غیر فعال بودن نرم افزار است ... نگران نباشید درستش میکنیم. برای حل این مشکل به صفحه ی اصلی برگردید و در پایین صفحه روی گزینه ی Explore all activities for Unit 1 کلیک کنید و در قسمت بالای صفحه ،روی Level یک یا دو یا ... که میخواهیم فعال شود و آخرین واحد آن Level یعنی شماره ی 4 و در قسمت پایین روی آخرین درس کلیک میکنیم و آن درس را اجرا میکنیم و از نرم افزار به طور کامل خارج میشیم و دوباره آن را اجرا میکنیم. حالا همه ی دروس در آن Level مورد نظر فعال و رنگی شده و اگر به قسمت Activate Products و تب Ready to Activate مراجعه کنیم می بینیم که خالی است و در عوض آن Level مورد نظر در تب کناری یعنی Activated Products قرار گرفته و قسمت وارد کردن سریال آن غیر فعاله ... این کار را برای سایر سطح ها و زبان ها میتوانید انجام دهید ...

    16 – فقط به این نکته توجه کنید که نرم افزار را آپدیت نکنید که فعلا برای همین نسخه کرک موجود است و میشه گفت آخرین نسخه ی با قابلیت کرک شدن است. گزینه ی check for update را از داخل تنظیمات نرم افزار غیر فعال کنید . و هنگام اتصال به اینترنت از نرم افزار استفاده نکنید و آن را اجرا نکنید .. امیدوارم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد ... موفق باشید...

  1. مجید

    سلام. من قبلا برای اموزش زبان ایتالیایی این نرم افزار رو نصب کرده بودم. حالا میخوام بدونم چطوری میتونم تغییر بدم به زبان انگلیسی؟ لطف میکنید کمکم کنید...

     

    سرزمین دانلود:

    باید نسخه مربوط به زبان انگلیسی را به صورت جداگانه دانلود و نصب کنید.

  1. hamid

    سلام ، من نرم افزار را دانلود کردم ، با نرم افزار mount فایل ایمیج را اجرا میکنم ، سپس نرم افزار روزتا را اجرا و مراحل نام نویسی و انتخاب سطح را انتخاب میکنم ، سپس برنامه loding your course را نمایش میدهد و در همان حال باقی میماند و برنامه ادامه پیدا نمیکند ، لطفا راهنمایی کنید که چه کار باید بکنم؟ (با تشکر)

     

    سرزمین دانلود:

    طبق راهنمایی که در محتوای دانلود شده قرار دارد باید Level ها را هم اضافه کنید و سپس وارد نرم افزار شوید.

  1. داوود

    با سلام و احترام. من سالها پیش 6 سی دی نرم افزار رزتا استون را خرید کرده ام ، تا کنون 3 بار نرم افزار را نصب کرده ام و تا سی دی 4 پیش رفتم ولی وقتی ویندوز مشکل پیدا کرد مجبور شدم پاک کنم و دوباره از نو شروع کنم. آیا امکان داشتن Save این نرم افزار را داریم و آیا شماره ای از پشتیبانی می توانم داشته باشم که بپرسم؟ آیا امکانش نیست با تست گرفتن به تایین سطح برسیم و Level بعدی را زودتر داشته باشیم؟ ممنون میشم ، جواب بفرمایید.

     

    سرزمین دانلود:

    قبل از نصب مجدد ویندوز، از پوشه ای که برنامه در آن نصب شده است یک کپی بگیرید. سپس با نصب مجدد نرم افزار و بازگردانی آن پوشه میتوانید سطح آموزشی خودتان را ادامه بدهید.

  1. ازاده

    سلام، مرسی از نرم افزار عالیتون، دختر من با سی دی های اموزشی این شرکت تونست تو سن 3 سالگی 200 لغت یاد بگیره، ممنونم ازتون، و یه سوال اینکه نرم افزار قابلیت نصب روی گوشی اندروید رو هم داره؟

     

    سرزمین دانلود:

    این نرم افزار نسخه اندروید ندارد. ولی میتوانید از برنامه های مشابه استفاده کنید:

    دانلود نرم افزار آموزش زبان اندروید

  1. محسن

    سلام. نسخه‌ای که شما رو سایت گذاشتید رو ویندوز 10 هم نصب و اجرا میشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله

  1. Soroosh

    سلام ممنونم از سایت خوبتون. میخواستم بدونم آفلاینم میشه با این برنامه کار کرد؟ ممنون میشم اگه جواب بدید.

     

    سرزمین دانلود:

    بله. کار با این نرم افزار نیازی به اینترنت ندارد.

  1. محمدپور

    سلام وقت بخیر. از زحمات تیم سرزمین دانلود نهایت تشکر رو دارم. اگه میشه نسخه زبانهای دیگه رو هم برای دانلود بذارید. فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، عربی و....

    با احترام

     

    سرزمین دانلود:

    آموزش سایر زبان ها نیز در سایت وجود دارد. از کادر جستجوی بالای سایت کمک بگیرید.

  1. ehsan

    سلام خسته نباشید. ممنون از سایت خوبتون. من یه اشکال دارم وقتی learner جدید میخوام تعریف کنم منطقه زمانی (time zone) غیر فعاله. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

  1. میثم

    سلام خسته نباشید.. ممنون از سایت خوبتون.. این نرم افزار لول های بالاتر هم داره؟ مثلا 6 به بعد؟ ممنونم

     

    سرزمین دانلود:

    خیر. تمام سطح های مقدماتی تا پیشرفته نرم افزار همان هایی است که در محتوای دانلود قرار دارد.

  1. رژین

    با سلام و تشکر بابت سایت تون. میخواستم بپرسم برای کار با نرم افزار رزتا استون بعد از نصب باید هزینه ی جهت دریافت پسورد پرداخت کنیم؟

     

    سرزمین دانلود:

    خیر. نرم افزار را طبق راهنمایی که در محتوای دانلود شده قرار دارد نصب و فعال سازی کنید. نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

  1. کاربر

    سلام. میخواستم بدونم با استفاده از نرم افزار رزتا استون میشه انگلیسی یاد گرفت که جای کلاس های زبان رو پر کنه و برای کنکور مفید باشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله. اگر در حد خواندن و نوشتن زبان انگلیسی بلد باشید میتوانید با کمک این نرم افزار از سطح مقدماتی تا پیشرفته آموزش ببینید.

  1. بهرامی

    سلام، ببخشید حتمن برای استفاده از رزتا،رباید هدست داشت. من ندارم.رآیا میشه با هندز فری موبایل و لب تاب کار کرد. هندز فری گوشیم به لب تابم میخوره و باهاش آهنگ گوش میدم .و شنیدم لب تاب خودش میکروفون داره. لطفا بگید از چه طریقی میشه بدون هدست استفاده کرد؟ مرسی

     

    سرزمین دانلود:

    بدون هدست هم میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. ولی برای مکالمه با نرم افزار باید حتما میکروفن داشته باشید. میکروفن میتواند از طریق هدست، میکروفن جداگانه، و یا میکروفن خود لپتاپ باشد. ابتدا از طریق برنامه Sound Recorder ویندوز بررسی کنید که لپتاپ شما میکروفن دارد یا خیر.

  1. میثم

    با تشکر فراوان از سایت بسیار عالی و با ارزش سرزمین دانلود

  1. میثم

    با عرض سلام و خسته نباشید. برنامه را طبق راهنما نصب کردم و کرکشم کپی کردم. ولی از هر level دو درسش قفله. خواستم ببینم مشکل از چیه؟ ممنون

     

    سرزمین دانلود:

    1. قفل بودن تمام درس ها (به جز درس اول) فقط یک دلیل دارد و آن هم کپی نشدن صحیح محتویات Crack است.

     

    2. قفل بودن درس های پایانی هر Level به این دلیل است که باید درس ها را به ترتیب انجام دهید تا وارد درس های بعدی شوید.

  1. مهدی

    با سلام. من این نرم افزار رو دانلود کردم و نصب هم شد ولی زبانش برای من آموزش آلمانی میاره! بجای انگلیسی... خواهش می کنم راهنمایی کنید. ضمنا چند بار هم برنامه رو پاک و دوباره نصب کردم و متاسفانه تاثیری نداشت

     

    سرزمین دانلود:

    شاید اشتباها آموزش زبان آلمانی را دانلود کرده اید!

    بررسی کنید اسم کامل فایلی که از سایت دانلود کرده اید چیست.

  1. حسین

    سلام. بعد از سه سال آپدیتی براش نیومده؟

     

    سرزمین دانلود:

    دانلود نسخه جدید رزتا استون

نمایش همه کامنت ها (50)




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------