ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



نرم افزار نصب سیستم عامل مجازی - VMware Workstation 8

Rating: 5 - 70 votes

دانلود نرم افزار نصب سیستم عامل مجازی - VMware Workstation 8

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

آپدیت: با توجه به ارائه نسخه جدیدتر، میتوانید آخرین نسخه نرم افزار VMware را از لینک زیر دانلود کنید:

 

دانلود نرم افزار VMware

 

 

احتمالا شما هم خیلی وقت ها آرزو میکنید که کاش یک کامپیوتر دیگر هم در کنار سیستم اصلی تان داشتید تا کارهای متفرقه و یا آزمایشی خود را روی آن انجام دهید. این نیاز مخصوصا برای کاربران حرفه ای تر و یا افرادی که در زمینه شبکه یا تست و تولید نرم افزار فعالیت میکنند بیشتر مشاهده میشود.

 

میخواهید نحوه راه اندازی یک شبکه کامپیوتری را تجربه کنید، اما فقط یک کامپیوتر دارید. یا یک فایل مشکوک به ویروسی بودن دارید و نمیدانید آن را چطور تست کنید.

چاره کار شما فقط یک نرم افزار است! نرم افزار VMware Workstation که میتواند یک کامپیوتر مجازی را در دل ویندوز شما شبیه سازی کند!

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه از این نرم افزار، یعنی VMware Workstation 8 را برای شما تهیه کرده ایم.



 

 

نرم افزار VMware Workstation میتواند به نحو شگفت انگیزی یک کامپیوتر را با تمام تجهیزات آن برای شما شبیه سازی کند. کامپیوتری که کارت شبکه، کارت صدا، دیسک درایو، و حتی یک هارد دیسک دارد. شما میتوانید روی این کامپیوتر مجازی هر سیستم عاملی و به هر تعداد که دوست دارید نصب کنید (انواع نسخه های ویندوز، لینوکس، یا حتی مکینتاش). این نرم افزار بخشی از هارد دیسک اصلی شما را به عنوان فضای کاری خود در نظر میگیرد که ایجاد تغییرات در آن، هیچ تغییری در اطلاعات اصلی کامپیوتر شما ایجاد نمیکند.

 

مراحل نصب ویندوز در این کامپیوتر مجازی، دقیقا شبیه به نصب واقعی ویندوز است. اما خیالتان راحت است که هر بلایی که سر این کامپیوتر مجازی بیاورید، هیچ مشکلی برای سیستم تان ایجاد نمیکند. چرا که محیط کاری این برنامه، یک محیط ایزوله مخصوص به خودش است.

 

تمام کارهایی که با یک کامپیوتر واقعی میتوانید انجام دهید، در این سیستم مجازی هم قابل اجراست. از شبکه کردن آن با سیستم خودتان گرفته تا اشتراک گذاری فایل ها، اشتراک اینترنت، نصب نرم افزار و ...

حتی برخی از مشخصات سخت افزاری این کامپیوتر مجازی را میتوانید خودتان تعیین کنید. مثلا اینکه چه مقدار Ram داشته باشد. و یا چند کارت شبکه روی آن نصب باشد. (این کامپیوتر مجازی، منابعی مثل Ram را از سیستم اصلی شما قرض میگیرد. اما سایر سخت افزارها را شبیه سازی میکند)

 

نرم افزار VMware Workstation تا به امروز برنده ده ها جایزه بین المللی شده و خدمات ارزنده ای را به دنیای کامپیوتر ارائه داده است. این نرم افزار یکی از رقبای جدی برنامه Microsoft Virtual PC بوده و کاملا از آن پیشی گرفته است.

 

برخی از توانایی های نرم افزار VMware عبارتند از:

- امکان نصب چندین سیستم عامل و دسترسی همزمان به تمام آنها

- شبیه سازی تمام سخت افزارها به صورت مجازی

- امکان نصب ویندوز، لینوکس، و مکینتاش

- امکان نمایش همزمان سیستم عامل ها در پنجره های مجزا

- پشتیبانی از نصب ویندوز 7 و 8

- امکان نصب سیستم عامل های 32 و 64 بیتی

- امکان اتصال به سایر کامپیوتر های شبکه به عنوان یک سیستم حقیقی بدون نیاز به سخت افزار و کابل


( 6 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (6)

  1. پرهام

    سلام . میشه لینک دانلود vmware 8 رو بدید هرچی گشتم پیدا نکردم.

     

    سرزمین دانلود:

    این نسخه به دلیل مشکلاتی که داشت از سایت حذف شده است. سایر نسخه ها را دانلود کنید.

  1. فرشته

    سلام. لپ تاپ من 64 بیت است. ولی وقتی خواستم نرم افزار vm ware رو ی آن نصب کنم ارور دار که سیستم شما 64 بیتی نیست و این نرم افزار نمیتواند روی آن نصب شود. وقتی هم که 32 بیتی نصب کردم به محض باز کردن لپ تاپ را ری استارت میکند! به نظر شما مشکل چیست؟

     

    سرزمین دانلود:

    برای نصب نسخه 64 بیت باید ویندوزتان 64 بیتی باشد.

    پیشنهاد میکنیم نسخه جدید نرم افزار را دانلود و نصب کنید:

    دانلود VmWare

  1. امیر عرب

    ممنونم از پاسختون واقعا عالی بود. شاید من منظورمو درست نرسوندم. من الان روی کامپیوترم چنین بک آپی رو دارم که قبلا از یک کامپیوتر دیگه گرفته شده و به صورت vmware هستش و الان من روی لپ تابم اجراش میکنم که ویندوز 2000 هم هستش و 10G ظرفیت داره. هر وقت با VMWARE اجراش میکنم با ویندوز 2000 بالا میاد و تمامی نرم افزارهایی که روی این ویندوز هست اجرا میشن. این روش برای جاهایی خوبه که شما یک نرم افزارو ندارید ولی روی یک سیستم دیگه نصب شده با بک آپ گرفتن از اون سیستم و انتقال روی سیستم خودتون میتونید ویندوز بک آپ گرفته شد رو با VMWARE اجرا کرده و نرم افزارهایی که سورس شون رو ندارید به راحتی اجرا کنید و استفاده کنید

     

    سرزمین دانلود:

    در کامنت قبلی تصور کردیم که میخواهید ویندوز اصلی خودتان را به کامپیوتر دیگری منتقل کنید. و به همین دلیلا گفته شد که این کار ممکن نیست.

    ولی انتقال ویندوزهای نصب شده vmware به کامپیوترهای دیگر به سادگی امکان پذیر است.

    وقتی شما یک ویندوز در vmware نصب میکنید، 2 فایل در کامپیوتر شما ذخیره میشود. که یکی از آنها هارد دیسک مجازی این ویندوز است، و یکی هم حاوی تنظیمات است.

    کافی است از این دو فایل کپی بگیرید. و در کامپیوتر دیگری که در آن vmware نصب شده است فایل را اجرا کنید. به صورت خودکار به vmware اضافه میشود.

  1. امیر عرب

    سلام خسته نباشید. من می خواستم که با نرم افزار vmware از ویندوزم یه بک آپ بگیرم و بتونم آن را در یک کامپیوتر دیگه اجرا کنم. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

     

    سرزمین دانلود:

    نرم افزار vmware چنین قابلیتی ندارد. ضمن اینکه این کار امکان پذیر نیست چون ویندوز با سخت افزار هماهنگ میشود. حتی اگر بکاپ ویندوز شما روی سیستم دیگری بالا بیاید مشکلات بسیاری خواهد داشت چون همه سخت افزارها فرق کرده است.

  1. علی

    احسنت مشکلم حل شد.
    یه سوال دیگه. تو بعضی سایتا نوشته بود که باید از طریق شبکه کردن از محتویات هارد کامپیوترتون استفاده کنید. میشه اینم یه توضیح بدید. البته بعد از کلی فکر کردن و کار کردن نتونستم کاری کنم.


    سرزمین دانلود :
    بله میتوانید یک شبکه LAN بین ویندوز اصلی و سیستم عامل مجازی که نصب کرده اید برقرار کرده و از روش اشتراک گذاری فایل ها (File Sharing) برای دسترسی به فایل های هر سیستم از سیستم دیگر استفاده کنید. انجام این کار نیازمند آشنایی با اصول و مقدمات راه اندازی شبکه است. پیشنهاد میکنیم مقالات مرتبط با آموزش شبکه را مطالعه کنید.
  1. علی

    سلام. چه جوری از طریق این نرم افزار از محتویات درایو های کامپیوترم استفاده کنم؟


    سرزمین دانلود :
    ابتدا سیستم عاملی که به صورت مجازی نصب کرده اید را اجرا کنید تا بالا بیاید. سپس از منوی بالای نرم افزار VMware وارد منوی VM شده و گزینه Install VMware Tools را بزنید. یکی از ابزارهای جانبی نرم افزار نصب خواهد شد. بعد از ریستارت کردن سیستم عامل مجازی، میتوانید فایل ها را با Copy-Paste و یا Drag-Drop بین سیستم عامل اصلی خود و ماشین مجازی انتقال دهید.




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------