ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



آموزش حذف کانال تلگرام

Rating: 5 - 35 votes

آموزش حذف کانال تلگرام

 

 

آموزش حذف کانال تلگرام

 

 

کانال تلگرام جدیدترین و البته محبوب ترین سرویس ارائه شده توسط تلگرام است. توسط این سرویس شما میتوانید یک شبکه اجتماعی بسازید و مخاطبان با عضویت در کانال شما میتوانند مطالب شما را دنبال کنند. ولی اعضا امکان ارسال مطلب را ندارند.

 

شاید شما هم پس از ساخت یک کانال تلگرام و استفاده از آن پس از مدتی به این نتیجه برسید که دیگر این کانال برای شما قابل استفاده نیست و بخواهید آن را حذف کنید.

 

در این مطلب آموزش حذف کانال تلگرام را برای شما آماده کرده ایم.

 

برای این کار وارد کانال تلگرام خود شوید.

 

در گوشی های آیفون روی عکس کانال و در گوشی های اندرویدی روی نام کانال کلیک کنید تا پروفایل مربوط به کانال باز شود.

 

روی گزینه Edit در گوشه تصویر کلیک کنید.

 

(توجه داشته باشید که در گوشی های اندرویدی باید روی علامت سه نقطه کلیک کنید تا Edit ظاهر شود)

 

حال با کلیک روی گزینه Delete Channel ، کانال شما حذف میشود.

 

 

سایر مقالات مربوط به تلگرام


( 40 کامنت - مشاهده کامنت ها )



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (40)

  1. مهدی محمدی

    سلام. من یک کانال دارم میخواهم حذفش کنم و مالک کانال هستم. گزینه حذف رو برای همه اعضا میزنم میگه این کانال برای حذف بسیار بزرگ است به بخش پرسش سوال از تلگرام مراجعه کنیم. اونجا هم پیام دادم اصلا جواب نمیده.

     

  1. امیرحسین سعادتی

    سلام. من روش های شما رو برای حذف کانال دقیقا استفاده کردم. اما کانال من حذف نمیشه و پست و چیزهایی که فرستادم سرجاشه. با زدن delete channel ظاهرا کانال من حذف شده اما باز هم میتونم از طریق لینک وارد کانال بشم. هزار بار هم کار را کردم ولی کانال حذف نمیشه باید چیکار کنم؟

     

  1. احمد امیری

    با یه اکانتی کانالی ساختم و یه آیدی براش گذاشتم و تنها 11 ممبر داره و هیچ گونه مدیر و ادمینی نداره. اون اکانتی که باهاش کانال رو ساختم پاک کردم. آیا راهی برای پس گرفتن آیدی کانال تلگرام وجود دارد؟

     

    سرزمین دانلود:

    خیر.

  1. فاطمه

    سلام. من یک کانالی را در موبوگرام مخفی کردم ولی نه میتونم وارد کانال بشم و نه میتونم حذفش کنم. چیکار کنم؟

  1. سید مهدی

    سلام. ببخشید من دو سه تا کانال قبلا داشتم که با خط های مختلفی ساخته شدند و سیمکاتهام رو قبلا به دلایلی معدوم و نابود کردم. شاید هم قبلش دیلیت اکانت زده باشم. یکی از کانالها 14 عضو یکی دیگر 18 عضو و یکی دیگر حدود 40 عضو داره. باید چکار کنم که پاک بشن آیا راهی هست؟

     

  1. سید مهدی

    در پاسخ به (سعیده , دوشنبه، 15 آبان ماه، 1396) :

    با عرض جسارت و با اجازه نویسنده عزیز این سایت٬ در مورد این سوال میشه گفت اخیرا در تلگرام گزینه ای فعال شده به اسم Leave The Channel یا همون ترک کانال٬ با لمس این گزینه روی گوشی اندروید و یا کامپیوتر براحتی این مشکل حل میشه. شما از گروه یا کانالتان خارج می شوید اما گروه یا کانالتان به قوت خود باقی است.

     

  1. ستاره

    باسلام و تشکر فراوان بخاطر پاسخ دادنهاتون؛ من حدود یه ماه پیش یک کانال زدم که فقط خودم عضوش بودم در واقع یادداشتها و چیزای شخصیمو توش میزاشتم. اما یهو اتفاقی افتاد مجبور شدم اون اکانتیو که باهاش اون کانالو زده بودم دلیت کنم. بعدش یادم افتاد که کانالو حذف نکردم.. الان بجز اون یک عضو دلیت اکانتی خودم کسی داخلش نیست. یعنی ممکنه بعد از یه ماه توسط خود تلگرام اون کانالم حذف بشه؟ ممنون میشم دقیق جوابمو بدین

     

    سرزمین دانلود:

    بله بعد از مدتی کانال پاک خواهد شد.

  1. حسن

    یک کانال خصوصی داشتم و یک نفر دیگه را هم بطور محدود مدیر کرده بودم که امکان حذف اعضا یا حذف کانال را نداشته. خودم کانال را ترک کرده ام و امکان برگشت هم ندارم. چطور کانال را حذف کنم؟ و اگه نکنم خود کانال بعد از مدتی حذف میشه یا نه؟

     

    سرزمین دانلود:

    با این شرایط شما نمیتوانید کانال را حذف کنید و به صورت خودکار هم حذف نخواهد شد.

  1. محمود

    سلام. در تلگرام من یه کانال اومده با نصب برنامه ای خود بخود وارد شده. موقع پاک کردن فقط تو delete from cache چیکار کنم بقیه رو نداره قرارم نیست اصل برنامه رو پاک کنم

  1. سعیده

    سلام. ببخشید من کانالی ساخته ام که می خواهم خودم دیگر در کانال نباشم ولی کانال همچنان فعال باشد. برای این کار دقیقا باید چگونه عمل کنم؟ در ضمن یک نفر را در این کانال با اختیار کامل ادمین کرده ام . ممنون از شما

     

    سرزمین دانلود:

    دیلیت اکانت کنید و سپس دوباره وارد تلگرام شوید.

  1. عباس

    ممنون بخاطر پاسخگوییتون، فقط یه سال دیگه. کانالی که ساخته بودم فقط برای حفظ آیدیم بود که روش گذاشته بودم و فقط من عضوشم و هیچ محتوایی نداره، نمیشه با ریپورت کردن یا هر چیزی پاک شه که ای دیمو پس بگیرم؟ اگه جواب بله هست، باید چند نفر بلاک کنن که پاک شه؟

     

    سرزمین دانلود:

    اگر کانالی فعالیت خلاف قوانین تلگرام نداشته باشد، بلاک کردن یا ریپورت کردن آن باعث حذف کانال نخواهد شد.

    ضمنا حتی اگر کانال یا گروهی بر اثر ریپورت مسدود شود، آی دی آن آزاد نخواهد شد و همچنان در اختیار همان کانال خواهد بود. زیرا ممکن است بعدا کانال از مسدودی خارج شود.

  1. عباس

    سلام خسته نباشید، من یه کانالی داشتم که آی دی خودمو روش گذاشته بودم. بعد دلیت اکانت کردم فکر میکردم کاناله پاک میشه خود بخود ولی نشده،، الان با یه اکانت دیگه امدم چطور میشه اون کانالی که بدون ادمینه رو پاک کنم که آی دیمو پس بگیرم؟ خواهشا کمکم کنید چون خیلی برام مهمه

     

    سرزمین دانلود:

    متاسفانه چنین چیزی امکان پذیر نیست. وقتی دیلیت اکانت میکنید دیگر هیچ دسترسی مدیریتی به کانال ها و گروه هایی که قبلا داشتید نخواهید داشت.

  1. نرگس

    با سلام. ببخشید بازم سوال دارم. دیروز فردی بهم پیام داد. من برای این که دوباره مزاحمم نشه تغیرات کوچکی در ایدیم دادم ولی دوباره بهم پیام داد. فک کنم شمارم تو تلگرام مخفی نیست .میشه بگید چه طور شمارمو مخفی کنم و یا میشه با ایجاد تغیر کوچک در آیدی باز هم فرد ناشناس منو پیدا کنه. خواهشا جواب بدید با تشکر از سایت خوبتان

     

    سرزمین دانلود:

    تغییر دادن ID تاثیری در اینکه کسی بتواند به شما پیغام بدهد یا خیر ندارد. اگر شما در یک گروه باشید و یا شخصی قبلا با شما چت کرده باشد در همان صفحه چت میتواند دوباره برای شما پیام بفرستد. اگر نمیخواهید کسی برای شما پیام ارسال کند باید او را بلاک کنید.

    ضمنا شماره کاربران در تلگرام برای هیچ کس قابل مشاهده نیست، مگر افرادی که از قبل شماره شما را در موبایل خودشان داشته باشند.

  1. نرگس

    با سلام. من فقط شمارمو به دوستم دادم هیچ وقت ایدی مو به دوستم نگفتم. آیا امکانش هست از طریق شمارم آیدیمو ببینه؟ یا راهی هست که آیدمو مخفی کنم؟ چرا ایدی بعضی هارو میشه دید مال بعضی ها رو نه؟ خیلی ضروریه لطفا جواب بدید

     

    سرزمین دانلود:

    این موضوع ارتباطی به شماره ندارد. هر کاربر تلگرام اگر برای خودش Username ساخته باشد بقیه کاربران وقتی وارد پروفایل او بشوند میتوانند آن را ببینند. اگر برای بعضی از کاربران هیچ یوزر نیمی دیده نمیشود برای این است که Username نساخته اند.

  1. نرگس جمشیدی

    باسلام. من میخوام عکسهای توی تلگراممو پاک کنم زیاده باز نمیشه.. هر چی پاک میکنم دوباره زیاد میشن. از هر عکسی چند تا هست تازه کانال ها هم. میخوام حذف بشن از توی حافظه ی گوشیم چی کار کنم خواهشا کمکم کنید با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    مقالات این بخش را مطالعه کنید:

    آموزش پاکسازی تلگرام

  1. حامد

    در پاسخ به (حامد , چهارشنبه، 10 خرداد ماه، 1396) :

    هر روز داخلش پست میزاریم. یعنی هیچوقت حذف نمیشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    خیر. مگر اینکه شماره سیم کارت سازنده کانال مجددا در تلگرام فعال شود و خودش کانال را حذف کند.

  1. حامد

    سلام. یه کانال 3k داریم که من ادمین هستم و سازنده تلگرام شو حذف کرده ولی کانال هنوز پابرجاست. سیم کارت سازنده به نام یه غریبه بوده که گم شده. لینک کانال امروز مورد استفاده نبود و میزدیم روش میگفت متاسفیم دیگر این گفتگو وجود ندارد. ولی لینک کوتاه @cha... که روی پست میزاریم وارد کانال میشه و مورد استفاده ست. البته اکانت سازنده تلگرام از لیست مخاطبین من هم حذف شده بود که این اتفاق افتاد. آیا ممکنه کانال حذف بشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    در صورتی که کانال به مدت 1 سال غیرفعال باشد ممکن است به صورت خودکار حذف شود.

  1. الهام

    سلام. من میخواستم یه کانالی که مال من نیستو حذف کنم. چون مطالب جالبی نداره و آسیب زا هم هست .من چگونه میتوانم آن کانال را به طور کامل برای همه حذف کنم آیا این حذف امکان داره؟

     

    سرزمین دانلود:

    قطعا شما نمیتوانید کانال افراد دیگر را حذف کنید!

    ولی اگر مطالب آن کانال بر خلاف قوانین تلگرام است، میتوانید آن را ریپورت کنید تا مسئولین تلگرام آن را بررسی کنند.

  1. محسن

    با سلام و خسته نباشید. قبلا یک کانال ایجاد کردم با شماره مجازی. ولی بدلایلی شماره لوگ اوت شد و پس از مدتی حذف شد. اما کانال هایی که با اکانت محذوف ایجاد کردم هنوز هستن. برای حذف این کانال ها چه کار باید بکنم؟

     

    سرزمین دانلود:

    کاری نمیتوانید انجام دهید. برای حذف کانال ها باید به شماره ای که کانال با آن ساخته شده است دسترسی داشته باشید.

  1. شهریار

    سلام ببخشید یک سوال داشتم. این که میشه از چند صد تا کانال تلگرامی لیو داد بدون گرفتن وقت و بدون نیاز به دلیت اکانت کردن؟ چون من مدیر یک کانال تلگرامی هستم نمیخوام کانالم پاک شه…

     

    سرزمین دانلود:

    تنها راه این است که تک تک Leave کنید.

نمایش همه کامنت ها (40)




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------