ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



فعال ساز انواع نسخه های ویندوز و آفیس (تولکیت 2.6.12)

Rating: 5 - 28 votes

فعال ساز انواع نسخه های ویندوز و آفیس (تولکیت 2.6.1)

 

فعال ساز انواع نسخه های ویندوز و آفیس تولکیت 2.6.1

 

 

آپدیت 95/5/28

 

روش های بسیاری برای فعال سازی نسخه های ویندوز و آفیس وجود دارد، بعضی از این روش ها با شکست مواجه شده و یا بعد از مدتی از کار خواهند افتاد.

 

یکی از بهترین روش هایی که برای فعال سازی ویندوز و آفیس وجود دارد، استفاده از مایکروسافت تولکیت میباشد. این نرم افزار کاربری ساده ای دارد و با چند کلیک میتوانید ویندوز یا آفیس خود را فعال کنید.

 

نسخه جدید این برنامه میتواند این نسخه های ویندوز و آفیس را فعال سازی کند:

ویندوز 7 ، ویندوز 8 ، ویندوز 8.1 ، ویندوز 10

آفیس 2010 ، آفیس 2013 ، آفیس 2016

 

بعد از فعال سازی ویندوز و آفیس، میتوانید بدون محدودیت از آنها استفاده کنید، و در صورت تمایل به صورت آنلاین آپدیت نمایید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



فعال ساز انواع نسخه های ویندوز و آفیس تولکیت 2.6.1

 

 

فعال ساز انواع نسخه های ویندوز و آفیس تولکیت 2.6.1

 

 

فعال ساز انواع نسخه های ویندوز و آفیس تولکیت 2.6.1

 

 

نسخه جدید فعال ساز انواع نسخه های ویندوز و آفیس (تولکیت 2.6.1) را دانلود کنید:

 

دانلود نرم افزار فعال ساز ویندوز و آفیس، تولکیت 2.6.1 (حجم 58.3 مگابایت)

 

تست شده توسط سرزمین دانلود (اطلاعات بیشتر)

 

سایر نسخه های مایکروسافت تولکیت

 

سایر فعال ساز های ویندوز



راهنمای فعال سازی ویندوز با استفاده از نرم افزار Microsoft Toolkit :

1. آنتی ویروس خود را موقتا غیر فعال کنید. سپس فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.

2. روی فایل Microsoft Toolkit کلیک راست کرده و گزینه Run as administrator را بزنید تا اجرا شود.

3. دو آیکون در پایین نرم افزار قرار دارد. روی آیکون ویندوز کلیک کنید.

4. بعد از کلیک روی آیکون مورد نظر، یک پنجره جدید باز میشود. وارد زبانه Activation شوید.

5. بر روی دکمه EZ-Activarot کلیک کنید (دکمه سبز)

6. عملیات فعال سازی کمی طول میکشد. در نهایت این پیغام نمایش داده میشود: Product Activation Successful


در صورتی که این پیغام ظاهر نشد یا با خطایی مواجه شدید، از این روش استفاده کنید:

1. در زبانه Activation و در کادر Tool گزینه AutoKMS را انتخاب کنید و روی دکمه Install کلیک کنید.

2. بعد از پایان عملیات، در همین پنجره بر روی دکمه Activate کلیک کنید.

3. اگر فعال سازی به درستی انجام شود، در نهایت این پیغام نمایش داده میشود: Product Activation Successful


جلوگیری از تداخل آنتی ویروس:
بعد از پایان فعال سازی، فولدری به اسم AutoKMS در پوشه Windows ساخته میشود. این فولدر را در لیست استثنا (Exception) آنتی ویروس خود قرار دهید تا آن را حذف نکند. (برخی از آنتی ویروس ها به این برنامه حساس هستند)


کنترل فعال بودن ویندوز:
در برنامه Microsoft Toolkit و در زبانه Activation دکمه ای به نام Check وجود دارد. با زدن این دکمه متنی ظاهر میشود که در انتهای آن و در بخش Remaining Grace مشخص است که ویندوز شما برای چه مدت فعال است. البته این زمان به صورت اتوماتیک تمدید میشود و نگرانی بابت فعال بودن ویندوز یا آفیس نخواهید داشت.


( 17 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (17)

  1. احمد

    با سلام. بسیار بسیار ممنونم خدا خیرتون بده...

     

  1. آریان

    بهترین ها نصیبتون بشه. عالی بود

  1. behnam

    سلام. امتحان کردم فکر کنم که ویندوز فعال سازی شد. ولی چرا آخر این متن نوشته 30 روز

    Name: Windows(R) 7, Enterprise edition Description: Windows Operating System - Windows(R) 7, VOLUME_KMSCLIENT channel Family: Enterprise SKU ID: ae2ee509-1b34-41c0-acb7-6d4650168915 Application ID: 55c92734-d682-4d71-983e-d6ec3f16059f Installed Product Key ID: 00392-00170-918-500000-03-1065-7601.0000-2452017 OID: 016264094975866443004715079713356476518402132761062744 Last 5 characters of installed product key: HVTHH License Status: Grace Period Error Code: 0x4004F00C Error Text: The Software Licensing Service reported that the application is running within the valid grace period. Remaining Grace: 30 days (43200 minute(s) before expiring)

     

    سرزمین دانلود:

    این زمان به صورت خودکار تمدید میشود و جای نگرانی وجود ندارد.

  1. هادی

    سلام و خسته نباشید. وقتیکه بخشی از اطلاعات مهم را در فلش ریختم (کامپیوتر و فلش ویروسی میباشد) سپس همه اطلاعات کامپیوتر را حذف کنم تا ویروس آن از بین برود، بعدش فلشم را به کامپیوتر خود متصل کنم تا انتی ویروسی که داخل فلش است رو بریزم داخل کامپیوتر، در اینصورت کامپیوترم ویروسی میشود. چه کار کنم تا با وجود ویروس بودن فلش و ریختن انتی ویروس از فلش به کامپیوتر؛ کامپیوترم ویروسی نشود؟

    آیا هارد اکسترنال و CD/DVD هم ویروس میگیرد؟

     

    سرزمین دانلود:

    لطفا پاسخی که ذکر شد را دقیق مطالعه کنید. گفتیم که بعد از نصب مجدد ویندوز و قبل از نصب هر نرم افزاری، ابتدا یک آنتی ویروس دانلود و نصب کنید.

    اگر کامپیوتر ویروسی باشد این ویروس میتواند به هر حافظه دیگری منتقل شود. (فلش مموری، هارد اکسترنال، CD و...)

  1. هادی

    هارد اکسترنال چی هست و چطور باید وصل کنم به سیستم؟

     

    سرزمین دانلود:

    هارد اکسترنال یک وسیله ذخیره سازی اطلاعات است که از طریق پورت USB به کامپیوتر وصل میشود (مثل فلش مموری، ولی در ابعاد بزرگ تر) این وسیله را میتوانید از فروشگاه های لوازم کامپیوتر خریداری کنید.

  1. هادی

    چطور باید اطلاعات را در هارد اکسترنال قرار دهم و بعد از حذف همه درایوها چگونه ان اطلاعات را برگردونم از هارد اکسترنال؟؟ من زیاد وارد نیستم پس با جزئیات کامل راهنماییم کنین ممنون

     

    سرزمین دانلود:

    این کار بسیار ساده است. هارد اکسترنال را به سیستم وصل کنید. درایو آن در My Computer ظاهر خواهد شد. سپس فایل های مهم خود را کپی بگیرید و در هارد اکسترنال Paste کنید. سپس هارد را جدا کنید.

    بعد از نصب مجدد ویندوز، دوباره هارد اکسترنال را وصل کنید و فایل ها را روی کامپیوتر خودتان کپی کنید.

  1. هادی

    با سلام و خسته نباشید 1) ایا میتوانم ویندوزی که یک ماه پیش نصب کردم و فعال نکردم٬‌فعال کنم؟ 2) چطور میتوانم ویندوز خود را فعال کنم؟ 3) هنگامیکه بخواهم برای نصب ویندوز همه اطلاعات کامپیوتر را حذف کنم بدلیل ویروس داشتن٬ چطور فایل ها را در هارد اکسترنال بریزم یا نگه دارم؟ و چطور بعد از حذف و نصب ویندوز اطلاعاتی که در هارد ریختم پیدا کنم؟

     

    سرزمین دانلود:

    - در هر زمان میتوانید ویندوز را فعال سازی کنید و فرقی نمیکند تاریخ نصب آن چه زمانی باشد:

    آموزش فعال سازی ویندوز

    قبل از نصب مجدد ویندوز، از اطلاعات مهم خود یک کپی در درایو دیگری یا در هارد اکسترنال بگیرید. سپس بلافاصله بعد از نصب ویندوز و قبل از نصب هر نرم افزار دیگری، یک آنتی ویروس دانلود و نصب کنید و آن را آپدیت کنید. سپس چند بار کل سیستم را اسکن کنید.

    بعد از پاکسازی، میتوانید اطلاعات را به جای قبلی خود برگردانید.

  1. سیامک

    سلام وقتتون بخیر باشه. واقعا جای تحسین داره سیستم کارتون در این سایت و اون حس تعهدی که در قبال کاربرانتون دارید. من اینو کاملا بی تعارف عرض میکنم که در حال حاضر و در بین سایتهای ایرانی که تعدادشونم کم نیستند، سرزمین دانلود از نظر پشتیبانی و پاسخگویی و پیگیری سوالات و مشکلات کاربرانش کم نظیر که نه، بلکه انصافا باید بگم بی نظیره و هیچ سایتی رو سراغ ندارم که به این شکل عمل بکنه. این یک امتیاز بسیار ویژه برای شماست که از بقیه متمایزتون میکنه. من شخصا اگه بخوام نمره بدم، از 20، فقط 20 رو میدم به سرزمین دانلود و به همه مدیرانش بابت ایجاد چنین فضایی تبریک میگم. همیشه زنده وموفق باشید.

     

    سرزمین دانلود:

    از حسن اطمینان شما به سرزمین دانلود سپاسگزاریم. از زمان شروع به کار سایت مهم ترین اولویت ما پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات کاربران بوده است. هرچند این روزها و با افزایش کاربران سایت ممکن است بعضی سوالات بدون پاسخ بماند (به دلیل عدم فرصت و نیروی فنی کافی برای پیگیری همه سوالات) ، با این حال سعی میکنم این اولویت را فراموش نکنیم. از اینکه خدمات سایت مورد رضایت شما بوده خرسندیم.

  1. سیامک

    سلام و خسته نباشید. سپاس از سایت بینهایت خوبتون مخصوصا با این سیستم پشتیبانی و پاسخگویی سریعتان که واقعا در نوع خودش بی نظیره. سوالم این بود که در حال حاضر من از ویندوز 7 استفاده میکنم که الان حدودا یک و نیم ساله که عوضش نکردم و مشکلی هم نداشتم که مجبور به تعویضش باشم. منتهی میخوام کلا همه برنامه هایی که مربوط به این نسخه از ویندوزه آپدیت بشه به آخرین ورژن هایی که دارند. حالا برای این منظور, من باید ابتدا ویندوز فعلی ام را کلا فرمت و حذفش کنم و سپس یک ویندوز 7 نصب کنم و بعدشم این برنامه فعالساز رو که شما در سایت گذاشتید رو دانلود کنم و با استفاده از این فعالساز, همه چیز ویندوزمو به 2016 آپدیت کنم؟ یا اینکه میشه به ویندوز فعلی ام که دارم باهاش کار میکنم دست نزنم و فقط فعالساز رو دانلود کنم و با استفاده از همین برنامه فعالساز, ویندوز فعلی ام را بروزرسانی اش کنم؟ اگه میشه که بدون حذف ویندوز فعلی, اونو بروز رسانیش کرد, لطفا نحوه انجامش را هم بفرمایید. خیلی عذر میخوام که سوالم طولانی شد. ممنونم بابت زحماتتون.

     

    سرزمین دانلود:

    برای آپدیت ویندوز نیازی به فرمت یا نصب مجدد ویندوز ندارید. اگر یک سال و نیم است که این ویندوز را دارید و با مشکل فعال سازی هم مواجه نشده اید میتوانید برای آپدیت اقدام کنید. ولی اگر برای آپدیت خطای Activation داد، ابتدا از فعال ساز استفاده کنید و سپس ویندوز را آپدیت کنید:

    آموزش آپدیت ویندوز 7

     

    برای آپدیت نرم افزارهای موجود در ویندوز هم باید نسخه جدید هر نرم افزار را دانلود و نصب کنید.

  1. مهدی

    ویندوزم اکتیو شد... ممنون از سایت خوبتون

  1. javad

    سلام. اگه برای فعال سازی آفیس روی یک ویندوز اورجینال از این نرم افزار استفاده بشه مشکلی ایجاد میشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    مشکلی نیست و به راحتی میتوانید فعال سازی کنید.

  1. یوسف

    به نام خدا سلام. خسته نباشید. از همه شما دست اندرکاران سایت ممنونم. بخصوص بخاطر توضیحات کامل و راهنمایی های دقیقتان. در کسب رضایت خداوند متعال پیروز باشید.

  1. سجاد

    سلام و خسته نباشید. دیشب من از قسمت کنترل پنل بخش آپدیت ویندوز، زدم روی آپدیت. نوشته بود درحال آپدیت شدن و کامپیوتر ممکنه در این حین روشن و خاموش بشه. مثل در حال لودینگ شدن بود. آخرش نوشت کامپیوتر ریستارت شود؟ منم ریستارت کردم. موقع ریستارت شدن یه چیزی نوشت در حال تایید آپدیت بعد یه سریع صد درصد شد و کامپیوتر روشن شد. البته بارهای قبل هردفعه یه اتفاقی موقع اپدیت پیش میومد. میخواستم بدونم آپدیت شده باشه از کجا بدونم؟ بخشی که اکتیو شدن ویندوز رونوشته مثلا نوشته که نسخه 2012 است ویندوز شما... نمیشه من آپدیت کنم بعد نسخه 2016 بشه؟ یا حتما باید ویندوز رو جداگانه دانلود کنم؟ درضمن الان نوشته آپدیتی وجودندارد. ببخشید طولانی شد خواستم توضیح کامل بدم. ممنون

     

    سرزمین دانلود:

    با توجه به توضیحاتی که دادید مشخص است که ویندوز شما بدون مشکل آپدیت شده است. نشانه آپدیت شدن هم این است که بلافاصله بعد از آپدیت اگر دوباره برای آپدیت اقدام کنید پیغام میدهد که آپدیت جدیدی وجود ندارد.

    نسخه ای که به صورت سال نوشته میشود (مثلا 2012) مربوط به تاریخ اولین انتشار آن نسخه ویندوز است و با آپدیت کردن تغییر نمیکند.

  1. سجاد

    با عرض سلام و خسته نباشید. تو یه قسمت از سایتتون خوندم که اگه با این برنامه ها ویندوز رو اکتیو کنیم میتونیم نسخه جدید ویندوز رو دانلود کنیم. میشه راهنمایی کنید چطوری؟ من قبلا از قسمت pc setting بخش windows update اقدام کردم بروزرسانی ویندوز انجام نشد. خوشحال میشم راهنمایی کاملی بفرمایید. با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    بعد از کلیک روی Update خطای خاصی میدهد؟

    بعد از استفاده از فعال ساز به راحتی میتوانید ویندوز خود را آپدیت کنید و نباید مشکلی وجود داشته باشد.

  1. taha

    من این نرم افزار را دانلود کردم اما با این خطا مواجه میشم چرا؟ متن خطا:

    to run this application ,you first must instal one of the following version of the .NET Framework.....

     

    سرزمین دانلود:

    آخرین نسخه دات نت فریم ورک را نصب کنید.

  1. سیفی

    سلام وقتتون بخیر. من وقتی لب تابم را روشن میکنم یه پیام میده به این معنی که پروانه یا جواز ویندوز شما در حال انقضا شدن است. برای این مشکل باید چه کار کنم . و اگه ویندوزم نیاز به فعال سازی داره آیا باید از مطالب لب تابم back up بگیرم؟ چون پایان نامم داخل لب تاپه و اطلاعات مهمی داخلش هس. از راهنمایی شما ممنون میشم.

     

    سرزمین دانلود:

    با استفاده از یک فعال ساز ویندوز (مثل همین برنامه تولکیت) میتوانید مشکل فعال سازی ویندوز خود را در عرض چند دقیقه برطرف کنید.

  1. پویا

    سلام خدمت دوستان. این برنامه آیا آفیس 2016 و ویندوز 10 را هم کرک می کند؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله





نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------