ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



نرم افزار رفع بد سکتور هارد - HDD Regenerator 2013 v1.71

Rating: 5 - 19 votes

دانلود نرم افزار رفع بد سکتور هارد

HDD Regenerator 2013 v1.71

 

 

نرم افزار رفع بد سکتور هارد - HDD Regenerator 2013 v1.71

 

 

اگر میخواهید از سلامت هارد خود مطمئن شوید، یا میخواهید هارد دیسک خود را بررسی کنید تا اطلاعات موجود در آن در اثر خرابی از بین نرود، میتوانید از نرم افزار HDD Regenerator استفاده کنید.

 

نرم افزار HDD Regenerator متخصص تست هارد دیسک است. این نرم افزار میتواند با انجام تست های مختلف، کارایی دیسک سخت را بررسی کرده و به شما گزارش دهد.

 

چنانچه خطایی در کارکرد هارد وجود داشته باشد (مثل اشکال در خواندن و نوشتن اطلاعات، سکتورهای معیوب، سرعت کم، و ...) این نرم افزار میتواند آنها را تشخیص دهد و آنها را حل نماید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



نرم افزار رفع بد سکتور هارد - HDD Regenerator 2013 v1.71

 

 

نرم افزار رفع بد سکتور هارد - HDD Regenerator 2013 v1.71

 

 

نرم افزار رفع بد سکتور هارد - HDD Regenerator 2013 v1.71

 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار HDD Regenerator:

- محیط کاری ساده

- کاربری آسان

- رفع خرابی هارد

- تست هارد

- ساخت دیسک بوت

- ساخت فلش بوت

 

مهم ترین تغییرات نسخه 1.71 :

- بهبود عملکرد کلی نرم افزار

- رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

 

 

نسخه جدید نرم افزار رفع بد سکتور هارد، HDD Regenerator 2013 v1.71 را دانلود کنید:

 

دانلود نرم افزار HDD Regenerator 2013 v1.71 (حجم 8.2 مگابایت)

 

تاریخ انتشار: 94/12/09

 

سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز  10 ، XP، 7، 8.1

 

تست شده توسط سرزمین دانلود (اطلاعات بیشتر)

 

سایر نسخه های این نرم افزار

 

سایر نرم افزارهای مدیریت هارد دیسک

 

 

راهنمای نصب و فعال سازی:

1. فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.

2. برنامه را نصب کرده و سپس اجرا نمایید.

3. از منوی Full Version گزینه Serial را انتخاب کنید.

4. از این اطلاعات برای رجیستر کردن برنامه استفاده کنید:


Name : Peter Zuma

Serial :
019VTT-5GYM6H-JX9V4R-Y271AX-6RX5DT-J0J0WN-XKPZ0J-2DQUX8-NYMNTQ-4WX97E


( 7 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (7)

  1. محسن

    تجربه خودم رو در مورد بد سکتور مینویسم امیدوارم به درد بقیه دوستان هم بخوره. اول اینکه برای از بین بردن بد سکتور اول با نرم افزار chkdsk خود ویندوز تست کنید اگه مشکلتون حل شد یعنی نرم افزاری بود و حل شده.

    اما اگه حل نشد اول از اطلاعات هارد رو به یهارد دیگه انتقال بدید سپس با نرم افزار low level format هارد رو فرمت کامل کنید. برای هارد یک ترا چند ساعت طول میکشه و طبیعیه. بعد دوباره با نرم افزار تست هارد دیسک مثل hddtune تست کنید. حسن hddtune اینه که محل قرار گیری بدسکتور در کدام قسمت هارد هست مشخص میشه.

    اگه تست کردید باز بدسکتور داشت قسمت های بدسکتور هارد رو از نظر حجمی معلوم کنید. مثلا در یگ 10 و گیگ 200 بد سکتور دارید از اونجا که بدسکتور سخت افزاری مثل ترک شیشه کم کم زیاد میشه محل های بدسکتور رو یه درایو کنید. مثلا اول هارد تا گیگ 20 رو یک داریو کنید سپس از گیگ 20 تا گیگ 190 رو یک درایو کنید و بعد گیگ 190 تا 210 رو یک درایو کنید و از گیگ 210 تا 1000 رو یک درایو دیگر کنید.

    سپس اون درایو های 20 گیگ رو دلیت پارتیشن بزنید و دیگه ازش استفاده نکنید. ضمنا دقت داشته باشید از این هارد برای ویندوز و یا اطلاعات مهمتون استفاده نکنید چون هر لحظه احتمال خراب شدن آن وجود دارد. ضمنا وقتتون رو با برنامه HDD Regenerator برای کورد کردن بدسکتورهای سخت افزاری نگیرید چون این برنامه به مدت طولانی اسپیندل و هد هارد رو درگیر میکنه و باعث سوختن هارد میشه. هاردی که میشد ازش استفاده کرد (اتفاقی که برای من بعد از یک روز بدسکتور گیری بعد یک روز با این برنامه افتاد)

  1. کیا

    ممنون از پاسخ شما به سوال. بعد از یه روز تلاش و پیدا کردن حدود 14 تا سکتور خراب و مورد دار نرم افزار رو بست و ارور این رو داد که باید سیستم رو ریستارت کنید و ادامه کار رو از ابتدا دوباره برید. ولی بازم بعدش هر کاری کردم دیگه نرم افزار بسته شد و دیگه بالا نیومد. اینبار هارد رو کانورت کردم به داینامیک و فورمت اسلو رو روی درایور هام دارم اجرا میکنم. و تصمیم به این گرفتم که از فورمت ntfs به gpt تغییرشون بدم. ایا این کار به نفع هست یا خیر. ابتدا که سیستم روشن میشه ارور ریپیر یا ریپلیس کردن هارد رو میده. ایا این کارهایی که انجامشون دادم میتونه تأثیر گذار باشه و بتونم از شر بدسکتور راحت شم ممنونم از شما

     

  1. کیا

    درود فراوان بر شما. ممنون از سایت بسیار عالی و مطالب بروزی که در اختیار هموطنان قرار میدین. دوستان عزیز من از نرم افزار hdd regenerator دارم استفاده میکنم برای لپتاپ hp سرعت ویندوزم خیلی پایین بود تا اینکه شاید کمکی بهم کنه. ولی با وجود فقط 700 gb حجم هارد دیسک که خالی خالی هم هست یک روز تمام سیستم روشنه و این نرم افزار داره تلاش میکنه و فقط 50% تکمیل شده تو این یک روز. ایا با این رویه کار کردن نرم افزار عادیه یا خیر؟ سپاسگذارم از شما و همه سرزمین

     

    سرزمین دانلود:

    این نرم افزار برای رفع مشکلات بدسکتور هارد دیسک است و کمکی به افزایش سرعت سیستم نمیکند. با توجه به بازسازی تمام سکتورهای هارد دیسک، طول کشیدن زمان آن طبیعی است.

  1. ali mohamadi

    با سلام و خسته نباشید.  من برنامه hdd regenerator رو که اجرا میکنم در ابتدای پیمایش بررسی سکتورها 2 تا 3 درصد که پر میشه پیغام خطای نخواندن هارد رو میده. مشکل چطور حل میشه ممنون

  1. باران

    با عرض سلام و خسته نباشید و با تشکر از سایت بسیار خوبتون. من یه لپ تاپ ایسوس دارم که چند ماه پیش دچار بد سکتور نرم افزاری شد و ارور مرگ میداد. فرستادم گارانتی برای تعمیر از اون به بعد یه صدایی از هارد شنیده میشه. میخواستم بدونم هارد دوباره خراب شده یا اینکه این صداها طبیعی هست.

  1. محمد

    در پاسخ به (محمد , دوشنبه، 22 خرداد ماه، 1396) :

    میگم اگر صدایی از هارد شنیده نشه ویندوز به صورت عادی بالا میاد. الان سوالم اینه که این نرم افزار رو چطور روی سی دی رایت کنیم که با استفاده از اون ویندوز رو بوت کنیم و نرم افزار شروع به کار کند؟

     

    سرزمین دانلود:

    این نرم افزار قابلیت بوت کردن سیستم را ندارد. باید از نرم افزارهای پارتیشن بندی قابل بوت که لینک آن در کامنت قبلی درج شد استفاده کنید. این نرم افزارها توانایی رفع بدسکتور را هم دارند.

  1. محمد

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان و کارکنان زحمت کش سرزمین دانلود. بنده مشکلی در ویندوزم دارم... هنگامی که سیستم رو روشن می کنم صدای چکه ای از هارد میاد و سیستم هنگ میکنه... میگن بدسکتور شده و با این نرم افزار شاید بشه کاریش کرد اما ویندوز بالا نمیاد. چطور باید از این نرم افزار استفاده کنم؟

     

    سرزمین دانلود:

    وقتی ویندوز راه اندازی نشود باید از یک دیسک بوت استفاده کنید. این دیسک بوت میتواند CD ویندوز و یا یک دیسک نجات باشد. ابتدا سعی کنید سیستم را توسط CD ویندوز بوت کنید و ویندوز را Repair کنید. اگر نشد، از یک دیسک بوت پارتیشن بندی یا دیسک نجات استفاده کنید.





نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------