ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



نرم افزار قفل گذاری بر روی پوشه ها و فایل ها - Folder Lock 7.5

Rating: 5 - 76 votes

دانلود نرم افزار قفل گذاری بر روی پوشه ها و فایل ها

Folder Lock 7.5

 

 

نرم افزار قفل گذاری بر روی پوشه ها و فایل ها - Folder Lock 7.5

 

 

اگر میخواهید بر روی فایل ها و فولدر های خود پسورد قرار دهید تا به جز خودتان دیگران نتوانند به آن ها دسترسی داشته باشند میتوانید از نرم افزار Folder Lock استفاده کنید.

 

نرم افزار Folder Lock به سرعت بر روی فایل های شما پسورد گذاشته و آن ها را از دید دیگران پنهان مینماید.

 

نرم افزار Folder Lock با استفاده از تکنولوژی 256bit اقدام به رمزنگاری بر روی فایل ها و فولدر ها میکند، تا بتواند امنیت قابل توجهی را برای شما فراهم سازد.

 

از امکانات این نرم افزار قابلیت رمز گذاری بر روی نرم افزار ها و نیز حذف کردن کامل و برای همیشه فایل ها میباشد.

 

با نصب نرم افزار Folder Lock امکانات بی نظیری را در قالب یک نرم افزار خواهید داشت.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



نرم افزار قفل گذاری بر روی پوشه ها و فایل ها - Folder Lock 7.5

 

 

نرم افزار قفل گذاری بر روی پوشه ها و فایل ها - Folder Lock 7.5

 

 

نرم افزار قفل گذاری بر روی پوشه ها و فایل ها - Folder Lock 7.5

 

 

نرم افزار قفل گذاری بر روی پوشه ها و فایل ها - Folder Lock 7.5

 

 

نرم افزار قفل گذاری بر روی پوشه ها و فایل ها - Folder Lock 7.5

 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Folder Lock:

- سریعترین عملکرد رمزگذاری

- تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار (اختیاری)

- امنیت در برابر دستگاه های قابل حمل

- امنیت رمز گذاری در سطح نرم افزار

- گزینه فعال سازی عملکرد مخفیانه

- از بین بردن دائمی فایل ها (برای جلوگیری از بازیافت فایل های محرمانه)

- پاک سازی تاریخچه

- محافظت خودکار از خود نرم افزار

- کیبورد مجازی برای جلوگیری از سرقت رمز عبور

- استفاده آسان و رابط کاربری زیبا

 

مهمترین تغییرات نسخه 7.5 :

- رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

- بهینه سازی نرم افزار

 

نکته 1: از قفل گذاری روی فولدرهایی که اسم فارسی دارند خودداری کنید. زیرا نرم افزار با اشکال مواجه میشود. در صورت داشتن فایل یا فولدرهایی با اسم فارسی، ابتدا اسم آنها را به انگلیسی تغییر داده و سپس قفل گذاری کنید.

 

نکته 2: بدون داشتن پسورد، امکان دسترسی به اطلاعات قفل گذاری شده ممکن نخواهد بود. بنابر این پسورد خود را حتما به خاطر بسپارید. همچنین قبل از قفل گذاری اطلاعات مهم، یک بار کار با نرم افزار را تمرین کنید.

 

نکته 3: قبل از Uninstall کردن نرم افزار یا نصب مجدد ویندوز، فایل ها را از حالت حفاظت شده خارج کنید.

 

 

نرم افزار قفل گذاری بر روی پوشه ها و فایل ها، Folder Lock 7.5 را دانلود کنید:

 

دانلود نرم افزار Folder Lock 7.5 (حجم 9 مگابایت)

(شامل اطلاعات لازم برای فعال سازی نرم افزار + راهنمای نصب به زبان فارسی)

سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز XP، 7، 8.1

تست شده توسط سرزمین دانلود (اطلاعات بیشتر)

سایر نسخه های این نرم افزار

 

 

توجه:

- قبل از نصب نرم افزار، اینترنت خود را موقتا قطع کنید.

- بعد از نصب، برنامه را در فایروال ویندوز قرار دهید (آموزش قرار دادن یک برنامه در فایروال ویندوز)

- در پایان کار، اینترنت خود را وصل کنید.

(در غیر این صورت ممکن است با خطا در حین فعال سازی مواجه شوید)


( 14 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (14)

  1. نازنین

    با سلام و خسته نباشید و خدا قوت خدمت شما. می خواستم بدونم به نطر شما استفاده از نرم افزار وین رر برای پسوردگذاری روی فایلها مناسب تره یا استفاده از این نرم افزارهای قفل گذاری ..چون به دلیل راحتی من اکثرا از وین رر استفاده می کنم. یعنی میزان امنیت این نرم افزارها بیشتر از وین رر می باشد؟

     

    سرزمین دانلود:

    امنیت نرم افزار WinRAR برای قفل گذاری بسیار بالاست و دردسر اینکه اگر ویندوز را عوض کنید به مشکل بخورید هم نخواهد داشت. فقط روال قفل گذاری با آن کمی طولانی تر است چون هر بار باید همه فایل ها را فشرده و رمزنگاری کند. اگر با این روال مشکلی ندارید، قطعا WinRAR بهتر است.

  1. Ana

    خیلی ممنون از سایت خوبتون. خیلی نرم افزار خوبیه.. بازم ممنون

  1. مهدی

    با سلام. من یک نرم افزار رمز گذاری میخوام که وقتی بر روی پوشه رمز گذاشتی موقع باز کردن پوشه از من رمز بخواد. و با وارد کردن رمز پوشه باز شود. آیا همچین نرم افزاری هست؟

     

    سرزمین دانلود:

    خیر. چون شما موقع باز کردن پوشه ها از مرورگر ویندوز استفاده میکنید، و وقتی پوشه قفل باشد یا نمایش داده نمیشود و یا پیغام میدهد که به این پوشه دسترسی ندارد. به همین دلیل باید توسط خود نرم افزار قفل گذاری ابتدا قفل آن را بردارید و سپس وارد آن شوید.

  1. اشکان

    سلام خسته نباشین. بلافاصله بعد نصب شماره سریال داده شده رو وارد کردم ولی رجیستر نمیشه. invalid or out dated

     

    سرزمین دانلود:

    همانطور که در انتهای توضیحات هم درج شده است، قبل از اجرای نرم افزار و وارد کردن سریال باید اینترنت خود را قطع کنید. و سپس این نرم افزار را در فایروال ویندوز قرار دهید. در غیر این صورت با این خطا مواجه میشوید.

  1. دانیال

    بسیار ممنونم از پاسخگویی سریعتان. من سایت های دیگر هم رفتم ولی پاسخی ندادند. این سایت بهترین سایت نرم افزار و مشکلات نرم افزاری است.

  1. دانیال

    سلام. ببخشید من این نرم افزار رو روی ویندوز قبلیم ریختم و مشکلی نداشتم و همه ی فایل ها رو قفل میکرد. ولی الان که ویندوزم رو عوض کردم پوشه یا فایلی رو مخفی یا قفل نمی کند. حتی دو سه بارم نسخه ی جدیدش رو هم نصب کردم بازم همون آش و همون کاسه. میخواستم بپرسم که چجوری میتونم پوشه هام رو قفل کنم. ممنون میشم جواب بدین.

     

    سرزمین دانلود:

    اگر قبلا از این نرم افزار به راحتی استفاده میکردید و الان با مشکل مواجه شده اید شاید نرم افزار با ویندوز جدید شما سازگاری ندارد، یا نرم افزاری در ویندوز خود دارید که اجازه کارکرد صحیح این برنامه را نمیدهد.

    در این مورد کاری نمیتوان انجام داد، و تنها راه این است که از نرم افزار مشابهی استفاده کنید:

    دانلود نرم افزار مخفی سازی

  1. سحر

    خیلی متشکر از راهنماییتون. ولی چرا خودبخود برنامه فایل هایم را unlock کرده؟ میشه برنامه ای معرفی کنید که بتوانم بر اساس تاریخ فایل های حذف شده را بازیابی کنم؟

     

    سرزمین دانلود:

    فایل های شما به دلیل عدم فعال سازی اولیه نرم افزار و پایان مهلت رایگان آن Unlock شده اند.

    نرم افزاری برای بازیابی فایل بر اساس تاریخ وجود ندارد. روال این نرم افزار ها اینطور است که یک درایو را اسکن میکنند و فایل های قابل بازیابی را به شما نشان میدهند. سپس شما میتوانید هرکدام را در درایو دیگری ذخیره کنید.

  1. سحر

    سلام خسته نباشید. من چند وقت پیش این برنامه را نصب کردم و چند بار استفاده کرده بودم و رجیستر نکردم. به تازگی قبل از این که فرصت های استفاده مجانی از برنامه تمام شود رجیستر کردم و پس از آن هم چند بار بدون مشکل از برنامه استفاده کردم. الآن متوجه شدم فایل های درون برنامه از حالت حفاظت خارج شده اند و چون قبلأ در دسکتاپ بودند در دسکتاپ ظاهر شدند و من بدون اطلاع از عاقبت کارم فایل ها را از دسکتاپ حذف کردم. الان برنامه را باز میکنم و گزینه رجیستر را میزنم و پس از زدن رمز هایی که شما داخل برنامه گذاشته اید این پیام ظاهر میشود:

    REGISTRATION FAILED! your registration details are invalid or outdated

    برنامه را هم که باز میکنم فایل ها را باز نمیکند و کنارش نوشته unlocked expired . در ضمن فایل هایی که حذف کردم هم در recycle bin هم نیستند. اگر کمک کنید تا فایل هامو بتونم از برنامه باز کنم ممنون میشم.

     

    سرزمین دانلود:

    اولین اشتباهی که مرتکب شده اید این است که نرم افزار را بلافاصله بعد از نصب رجیستر نکرده اید. و دومین اشتباه این است که فایل هایی که به دلیل Expire شدن از حالت حفاظت خارج شده اند را پاک کرده اید.

    این نرم افزار فایل ها را در محل جداگانه ای ذخیره نمیکند. بلکه همانجایی که هستند آنها را مخفی میکند. بنابر این وقتی شما فایلی را که از حفاظت خارج بوده پاک کرده اید، از کامپیوتر شما حذف شده است.

    تنها راهی که شاید بتواند فایل های شما را برگرداند این است که از یک نرم افزار بازیابی اطلاعات کمک بگیرید و درایو C (که دسکتاپ بخشی از آن است) را برای بازیابی فایل های پاک شده اسکن کنید.

     

    اگر خواستید دوباره از این نرم افزار استفاده کنید، ابتدا همه فایل های حفلاظت شده در آن را از حالت حفاظت خارج کنید (Unlock) و سپس نرم افزار را Uninstall نمایید. سپس ویندوز را ریستارت کنید. اینترنت خود را قطع کنید و نرم افزار را نصب کنید. سپس طبق راهنمای موجود در انتهای مطلب آن را در فایروال ویندوز قرار دهید. و در نهایت آن را رجیستر کنید.

  1. shz

    سلام خدمت سرزمین دانلود. مقاله هایی در رابطه با هک و دور زدن پسوورد این نرم افزار در اینترنت نوشته شده. اما خوب مال این نسخه نیست. میخواستم بدونم شما آیا مقاله ای یا روشی برای دور زدن پسوورد این نرم افزار خوندید؟ اگر خوندید احتیاجی نیست روشش رو بگید ولی فقط بگویید که آیا این نرم افزار میتونه 100% امنیت فایل های شخصیمان را حفظ کنه؟ آیا امکان هک شدن این نسخه هم میباشد؟

     

    سرزمین دانلود:

    نسخه 5 این نرم افزار مشکلاتی داشت که به سرعت برطرف شد. در حال حاضر این نرم افزار بالاترین سطح امنیتی را فراهم میکند و در صورت استفاده از قابلیت Encrypt به هیچ وجه امکان دسترسی دیگران به اطلاعات رمزگذاری شده وجود نخواهد داشت.

    پیشنهاد میکنیم قبل از رمزگذاری اطلاعات مهم خود، یک بار کار با نرم افزار را تمرین کنید.

  1. احمد

    سلام مجدد. ببخشید من اگر قبل از فرمت کردن ویندوز قبلیم درایو مخفی را باز میگذاشتم آیا باز هم امکان داشت چنین اتفاقی بیفتد؟ توجه داشته باشید که فقط باز میگذاشتم ولی فایل های داخلش را منتقل نمیکردم (چون انتقال 50 گیگ کار دشواریه) ممنون.

     

    سرزمین دانلود:

    همانطور که در انتهای مطلب هم ذکر شده است، باید قبل از نصب مجدد ویندوز فایل ها را از حالت حفاظت شده خارج میکردید تا با چنین مشکلی مواجه نشوید.

  1. احمد

    سلام خسته نباشید. با نهایت تأسف و اندوه باید به اطلاع شما کاربران برسانم که در نیمه شب روز چهارشنبه - یعنی امشب - من در ویندوز قبلیم بیش از 50 گیگابایت با این نرم افزار مخفی سازی و رمز گذاری کردم. بعد از تعویض ویندوزم و نصب مجدد این نرم افزار مطلع شدم که دیگر هرچی پسوورد میزنم قابل قبول نمیباشد. و به عبارتی 50 گیگم به فوت آنی رسید و دود شد رفت. فایل های شما ایشالا 120 سال سالم باشه.. خیلی ممنونم. الآن هم خودم یکم شوک زدم و هنوز باورم نشده.. برم یکم با خودم خلوت کنم تا با این سانحه ی بزرگ کنار بیام ...

  1. احمد

    سلام. با توجه به پرسش قبلیم، اول اینکه از پاسختون سپاسگذارم. اما میخواستم نظرتون رو درباره ی bitlocker خود ویندوز بپرسم. به نظرتون میتونم به اون اعتماد کنم؟ آیا با bitlocker کردن یک درایو فایل هایی که از قبل در آن قرار داشتند از بین نمیروند؟ آیا با فرمت کردن ویندوز حالت bitlocker بودن آن درایو مورد نظرمان از بین میرود؟ خیلی خیلی از شما ممنونم

     

    سرزمین دانلود:

    بله میتوانید از قابلیت BitLocker خود ویندوز نیز استفاده کنید. این روش نیز فایل ها را Encrypt میکند. و البته زمان زیادی میبرد. (مثلا بیت لاک کردن یک درایو 10 گیگابایتی حدود 5 ساعت طول میکشد. اما دفعات بعدی با سرعت بیشتری آن را باز میکند)

     

    بیت لاک کردن آسیبی به اطلاعات موجود در درایو نمیزند. اما با توجه به اینکه اطلاعات بر اساس اکانت ویندوز قفل میشوند بهتر است قبل از نصب مجدد ویندوز، آن درایو را از حالت BitLock خارج کنید.

  1. احمد

    سلام خسته نباشید. ببخشید همانطور که خودتان میدانید، اگر فردی از نزدیکانمان یک ویندوز لایو در فلش یا سیدی داشته باشد و آن را بر روی کیسمان نصب کند به راحتی میتواند به فایل های درون ویندوزمان تجاوز کند. حتی اگر پسوورد روی ویندوزمان گذاشته باشیم. به نظر شما برای جلوگیری از این اقدام بهترین کاری که میشود کرد چیست؟ با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    اگر قفل گذاری در سطح سیستم عامل باشد، در این صورت با استفاده از ویندوز لایو یا نصب مجدد ویندوز میتوان به فایل ها دسترسی داشت.

    اما اگر در هنگام قفل گذاری فایل ها رمزنگاری (Encrypt) شده باشند در این صورت به هیچ عنوان امکان دسترسی سایرین وجود ندارد. چون فایل ها فقط با رمزی که خودتان تعیین کرده اید قابل دسترسی خواهند بود.

    بنابر این میتوانید توسط همین نرم افزار (یا نرم افزارهای مشابه) با استفاده از قابلیت Enctypt فایل های مورد نظر خود را رمزگذاری کنید.

  1. نیما

    من دانلود کردم نصبشم کردم. فقط چندتا ایراد جزئی داره.

     

    سرزمین دانلود:

    ممنون خواهیم شد اگر تجربه خود در مورد این نرم افزار را به صورت کامل تر با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.





نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------