ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



ویندوز لایو، نسخه اختصاصی سرزمین دانلود - Windows SD Live

Rating: 5 - 135 votes

دانلود ویندوز لایو، نسخه اختصاصی سرزمین دانلود

Windows SD Live

 

 

ویندوز لایو، نسخه اختصاصی سرزمین دانلود - Windows SD Live

 

 

ویندوز لایو (Live) یا همان ویندوز بدون نیاز به نصب چیست؟

این برنامه یک نسخه از پیش نصب شده و ساده از ویندوز است، که میتواند کامپیوتر شما را راه اندازی کرده و امکان دسترسی به فایل های سیستم را فراهم کند.

 

در واقع این ویندوز هیچ ارتباطی به ویندوز نصب شده بر روی کامپیوتر شما ندارد. و در هر شرایطی میتواند سیستم را در عرض یک دقیقه راه اندازی کند. (چه ویندوز داشته باشید، چه نداشته باشید، و یا حتی ویندوز شما خراب شده باشد)

 

ویندوز Live در مواقع اضطراری بسیار مفید است. فرض کنید ویندوز شما خراب شده و بوت نمیشود، و اطلاعات مهمی هم در درایو ویندوز قبلی خود دارید (مثلا روی دسکتاپ یا My Documents) در این صورت اگر دوباره ویندوز نصب کنید، این اطلاعات از دست خواهند رفت. در این موارد میتوانید سیستم خود را توسط یک ویندوز Live و در عرض 1 دقیقه راه اندازی کنید و به کلیه اطلاعات دسترسی داشته باشید. سپس میتوانید از فایل های مهم خود کپی بگیرید و بعدا با خیال راحت ویندوز نصب کنید.

 

ویندوز Live به سرعت بوت میشود و هیچ فایلی روی سیستم کپی نمیکند. به همین دلیل اگر مثلا هارد دیسک آسیب دیده باشد و نتوانید ویندوز نصب کنید، باز هم ویندوز Live میتواند سیستم شما را بوت کند.

 

 

آشنایی با Windows SD Live :

Windows SD Live یک نسخه اختصاصی از ویندوز لایو است که توسط تیم پشتیبانی سرزمین دانلود تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. در این ویندوز چندین نرم افزار کاربردی نیز به صورت از پیش نصب شده قرار دارد تا پاسخگوی نیاز کاربران در مواقع اضطراری باشد.

 

شما میتوانید این ویندوز را بعد از دانلود روی DVD رایت کنید و در موقع نیاز از آن استفاده کنید.



ویندوز لایو، نسخه اختصاصی سرزمین دانلود - Windows SD Live

 

 

ویندوز لایو، نسخه اختصاصی سرزمین دانلود - Windows SD Live

 

 

مهم ترین قابلیت های Windows SD Live :

- راه اندازی ویندوز از روی DVD در کمتر از 1 دقیقه

- توانایی راه اندازی سیستم در صورتی خرابی هارد دیسک یا مشکلات سخت افزاری

- دسترسی به تمام درایو های هارد دیسک

- دارای نرم افزارهای از پیش نصب شده

- نصب درایورهای سیستم و امکان کار با فلش مموری، مودم، کارت شبکه، و ...

 

 

برخی از نرم افزارهای موجود در این ویندوز عبارتند از:

7-Zip : باز کردن فایل های فشرده، یا فشرده سازی فایل ها

FSViewer : نمایش عکس

Infra Recorder : رایت CD و DVD

Anti Malware : ویروس یابی سیستم

PDF Reader : نمایش فایل های PDF

Recover 4 All : بازیابی فایل های پاک شده

Team Viewer : نرم افزار ارتباط و کنترل سیستم از راه دور

 

پیشنهاد میکنیم حتما این نسخه از ویندوز را دانلود کرده و طبق راهنما بر روی DVD رایت کنید و در جای امنی نگهداری کنید. تا در مواقع ضروری بتوانید سیستم خود یا دیگران را توسط آن راه اندازی نمایید.

 

 

ویندوز لایو، نسخه اختصاصی سرزمین دانلود، Windows SD Live را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 998 مگابایت

(به همراه راهنمای استفاده به زبان فارسی)

 

 

توجه: این ویندوز لایو قابلیت بوت از طریق فلش مموری را ندارد، و حتما باید آن را روی DVD رایت کنید.

 

 

مطالب مرتبط:

آموزش تنظیمات بایوس برای بوت از روی DVD

 

روش دسترسی به اطلاعات مهم سیستم در صورت خرابی ویندوز


( 38 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (38)

  1. ali

    با سلام بنده سیستمم وقتی بالا میاد تو یه صفحه سیاه گیر می کنه. با این سیستم عامل چطوری میشه درستش کرد بدون نصب ویندوز ؟ چون اگه ویندوز عوض کنم باید 40 تا نرم افزار دوباره نصب کنم. لطفاً راهنمایی کنید!

     

    سرزمین دانلود:

    این نسخه بیشتر برای دسترسی به اطلاعات کامپیوتر بدون نیاز به نصب سیستم عامل مورد استفاده قرار میگیرد. برای تعمیر ویندوز میتوانید از CD نصب ویندوز فعلی تان استفاده کنید. وقتی سیستم را با آن بوت کنید میتوان از گزینه Repair برای تعمیر ویندوز فعلی استفاده کرد.

  1. مهدی

    با سلام. ویندوز لایو روی سیستم به خوبی بوت میشه اما نه کیبورد و نه موس روش کار نمی کنن. لطفا راهنمایی کنید لازمش دارم. ممنون

     

    سرزمین دانلود:

    پورت های اتصال کیبورد و ماوس را از پشت کیس خود جابجا کنید (روی پورت های دیگر نصب کنید) و دوباره امتحان کنید.

  1. حسام

    سلام. ویندوز لایو فقط در صورت خرابی یا بالا نیامدن ویندوز قابل اجراست؟

     

    سرزمین دانلود:

    خیر. در هر حالتی میتوانید کامپیوتر را با این ویندوز لایو راه اندازی کنید.

  1. محمد

    درود بر شما. من این ویندوز رو توی دی وی دی رایت کردم و بوت هم کردم و اجرا هم شد. ولی یه مشکل داره اونم اینه که وقتی ویندوز بالا اومد موس و کیبوردم خاموش شدن و تو این ویندوز کار نمیکنن. مطعنم که مشکل از موس و کیبورد نیست. اگه میشه یه راه حلی به ما بدید. سپاس از سایت خوبتون

     

  1. reza

    سلام و خسته نباشید. خیلی ضروری لطفا جواب بدین. میخوام بدونم اگه این فایل های ویندوز لایو رو بریزم DVD گزینه burn رو بزنم دیگه میتونم اجراش کنم؟ دیگه نمیخواد کاری بکنم تو بایوس ویندوز یا هرچی؟ من درایو c که ویندوز روش نصب بود رو فرمت کردم. نوع دیسک هم gpt کرده بودم حالا دیگه ویندوز روش نصب نمیشه باید کل هارد رو فرمت کنم. خواهش میکنم هرچه زودتر جواب بدین.

     

    سرزمین دانلود:

    باید فایل ISO را طبق راهنمایی که در داخل فایل و همچنین سایر کامنت ها درج شده است روی DVD رایت کنید. سپس باید بایوس را تنظیم کنید که سیستم از روی DVD بوت شود.

  1. محسن

    سلام خسته نباشید. سوالی در مورداین ویندوز لایو داشتم. کامپیوتر من دارای دو هارد دیسک هست که متاسفانه یکی از هارد ها بالا نمیاد چه در هنگام نصب ویندوز و چه در هنگامی که توی ویندوز نگاه میکنم حتی اونجا که درایو میخوام بسازم هم هاردم شناسایی نمیشه. اتصالات و تمامی روش ها رو امتحان کردم اما مشکلم رفع نشد. البته اون لرزش رو که هارد داره رو داره و هیچ صدایی که بشه نشونه خرابی دانست رو نداره فقط هرموقع به مادربورد متصلش میکنم سرعت لود سیستم پایین میاد. سوالم اینجاست که با این ویندوز لایو میشه اطلاعاتش رو بالا اورد؟ چون اطلاعات خیلی مهمی روش دارم و اینکه اصلا روشی برای بالا اوردن اطلاعات هارد دیسکم هست؟ این سوال رو پرسیدم چون توی بخش مهم نوشتید توانایی اجرای سیستم در صورت خرابی هارد دیسک. هرجا که رفتم گفتن هاردم ضعیف شده که البته من هیچی در این مورد نمیدونم که یعنی چی. خواهش میکنم به سوالم پاسخ بدید خیلی برای من حیاتی هستند اون اطلاعات

     

    سرزمین دانلود:

    این ویندوز لایو ارتباطی به هارد دیسک ندارد و مستقیما روی رم بارگزاری و اجرا میشود.

    پیشنهاد میکنیم وارد تنظیمات بایوس شوید و ببینید اصلا هارد مورد نظر شما توسط سیستم شناسایی شده است یا خیر. اگر شناسایی نشده باشد، یعنی یا کابل آن قطع است یا هارد به صورت فیزیکی خراب شده. در این صورت برای بازگردانی اطلاعات آن باید به تعمیرگاه های تخصصی هارد دیسک مراجعه کنید.

  1. مرتضی

    سلام خسته نباشید نرم افزار refus واسه من این ارور رو میده:

    this image is either non-bootable or it uses a boot or compression method that is not supported by refus

     

    سرزمین دانلود:

    این ویندوز لایو قابلیت بوت از طریق فلش مموری را ندارد، و حتما باید آن را روی DVD رایت کنید.

  1. احسان

    سلام وقتتون بخیر. ممنون از مطالب عالیتون. ویندوز لایو نسخه اختصاصی سرزمین دانلود رو رو هر سیستمی امتحان میکنم قشنگ کار میکنه و سیستم میاد بالا، ولی نه موس کار میکنه نه کی بورد. خیلی احتیاج دارم بهش الان ممنون میشم جواب بدین. سپاس

  1. معین

    این نسخه از ویندوز لایو چه ویندوزی رو ساپورت می کنه؟ (7،8،10) ممنون میشم پاسخ بدید. چون می خوام دانلودش کنم

     

    سرزمین دانلود:

    ویندوز لایو به صورت مستقل است و ارتباطی به اینکه چه ویندوزی روی سیستم شما باشد (و یا اصلا ویندوزی نداشته باشید) ندارد.

    البته این نسخه بر اساس ویندوز 7 تولید شده است.

  1. عرشیا فدایی

    خیلی ممنون ، دست شما درد نکنه ، خیلی ویندوز کاربردی و عالی و خوبی است .

  1. iman

    سلام در رابطه به سوال قبلی (که خودم پرسیدم) جواب پیدا کردم. در برنامه yumi قسمت step2 باید ویندوز لایو یا هر برنامه تحت بوت خارج از لیست نرم افزار yumi را با گزینه موجود در اخر لیست (Unlisted Bootable ISO's) مشخص کرد. مشکل من که حل شد. در ضمن برنامه yumi فایل عکسی در فلاش قرار می دهد (عکس پنگوئین و نماد برنامه) که می توان آن را تغیر داد و کد ویندوز ایکس پی و برنامه های دیگر را در آن قرار داد تا هنگام بوت شدن به نمایش در آید. از سایت و پاسخ های خوب شما متشکرم

  1. ایمان

    از اینکه به نظرات پاسخ می دهید ممنون. من برای ساخت مولتی بوت از yumi استفاده کردم خوب جواب داد اما متاسفانه ویندوز 7 کامل با ویندوز 7 لایو تداخل داره و هر کاری کردم فقط یکی اجرا می کنه! حالا دنبال ویندوز لایوی هستم که با 7 تداخل نداشته باشه این نسخه سایت شما مناسبه؟ از قسمت step2 برنامه yumi که سیستم عامل های مختلف میشه مشخص کرد کدام گزینه انتخام کنم؟ برنامه konboot چطوری نصب کنم؟ yumi فقط نسخه zip و exe را میشناسه؟

  1. حامد

    در پاسخ به (پارسا زمانی , يكشنبه، 1 فروردين ماه، 1395) :

    سیستم عامل ها را نمیشه با هم مقایسه کرد هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند. شاید قابلیتی روی ویندوز باشه که روی ubuntu نباشه.. و شاید کارهایی که با ubuntu میشه کرد با ویندوز نشه

  1. امیر احمدی

    سلام. من می‌خواستم کالی رو نصب کنم تا قسمت پارتیشن رفتم و موقع نصب کردن رسید و ارور داد. من سی دی کالی رو در اوردم و ویندوزم دیگه بالا نمیاورد. توی قسمت بات ویندوز میاره و همونجا میمونه و دیگه چیزی نمیاد. ویندوزم که پریده می‌دونم. ایا عکس هایی که توی درایو ها بود هم حذف میشه؟ ویندوز من ویندوز7 بود ایا ویندوز 10 بریزم حتی اگه درایو هایی که توی سوال قبلی گفتم حذف نشده باشه موقع نصب کردن ویندوز حذف میشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    اگر موقع نصب ویندوز خودتان درایوها را حذف نکرده باشید مشکلی برای اطلاعات موجود در آنها پیش نمی آید. با نصب مجدد ویندوز میتوانید به درایوها دسترسی داشته باشید.

  1. مجتبی

    سلام دوستان. من ویندوزم 8.1 گیم Gti iv میخواستم نصب کنم. بعد اینکه نصب تموم میشه تو نصب برنامه های جانبیش بعد اینکه چندتا رو نصب میکنه تو آخریا میمونه و ارور Not enough storage is available to process this command رو میاره. در حالیکه رو درایوی میریزم که 180 گیگ فضای خالی دارم. ویندوز لایو رو نصب کنم حل میشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    ویندوز لایو برای دسترسی به کامپیوتر در مواقع اضطراری است (مثل وقتی که ویندوزتان بوت نمیشود و میخواهید به اطلاعات سیستم دسترسی داشته باشید) ینابر این برای نصب نرم افزار و بازی مناسب نیست.

    در مورد این خطا هم مشکل را در همان صفحه ای که بازی را دانلود کرده اید مطرح کنید تا بررسی شود.

  1. Hossein

    سلام. من میخوام لپ تاپ بخرم مدل lenovo ideapad510 سوالم اینه که میشه این ویندوز رو روی dvd رایت کرد و با استفاده از همین سیستم رو بالا بیارم تا ببینم مشخصاتش درسته یا نه؟ یا مثلا کیبوردشو چک کنم؟ پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون

     

    سرزمین دانلود:

    بله میتوانید این کار را انجام دهید.

  1. مجتبی

    من کامپیوترم ویندوزش بالا نمیومد. با این نرم افزاز موفق شدم سیستم رو بالا بیارم و اطلاعات رو کپی بگیرم. ولی یه مشکل اساسی دارم.. من توی کامپیوترم 6 تا اکانت ساخته بودم به اسمهای a1 و a2 و همینطور به ترتیب... الان با این نرم افزار تونستم بقیه اکانتها اطلاعات کپی کنم ولی متاسفانه اکانت اولی رو پوشه خالی نشون میده.. درحالی که یه عالمه دانلود کرده بودم همه ی فایلهای مهم داخل اکانت اول بود نمیدونم چرا خالی نشون میده.

     

    سرزمین دانلود:

    شاید مسیر ذخیره فایل ها را اشتباه وارد میشوید. اسم تعدادی از فایل ها را جستجو کنید و ببینید پیدا میشود یا خیر.

  1. سارا

    سلام وقت بخیر. لپ تاپ من مدل k456 ایسوس هست. درایو ویندوز فرمت شده و برای بازیابی اطلاعات بقیه درایوها از ویندوز لایوی که قرار داده اید استفاده می کنم. اما فلش یا هارد اکسترنال شناخته نمی شه. یکبار هم وقتی متصل بود سیستم را ریست کردم اما باز هم نشد. میشه من رو راهنمایی کنید؟ ممنون

  1. محمد

    ویندوز لایو منو از یه فاجعه نجات داد. تمام اطلاعات درایو C نزدیک بود بپره. خدا خیرتون بده

  1. mahdi

    سلام. من فایل ویندوز لایو شما رو دانلود کردم. این نرم افزار هم توش بود. اما این نرم افزار که هیچ... نرم افزار های دیگه ای رو هم دانلود کردم اما فرمت ایمیج رو ساپورت نمیکنن. این ارور رو میده:

    This image is nonbootable or it uses a boot or compression method that is not supported bu rufus... ba in file iso ie ke gozashtin faghat mishe ru CD write kard.

     

    سرزمین دانلود:

    طبق راهنما ایمیج را روی DVD رایت کنید و با آن سیستم خود را بوت کنید.

نمایش همه کامنت ها (38)




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------