ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



نرم افزار طراحی جعبه - TBS Cover Editor 2.5

Rating: 5 - 46 votes

دانلود نرم افزار طراحی جعبه

TBS Cover Editor 2.5

 

 

 

 

اگر سری به فروشگاه های نرم افزاری بزنید، انواع کاور، پاکت، جلد، و جعبه های نرم افزاری را خواهید دید. این بسته بندی ها علاوه بر اینکه نگهداری از محصول را آسان میکنند، در ظاهر و فروش آن نیز تاثیر دارند.

 

امروزه یکی از رایج ترین بسته بندی ها برای نرم افزار، جعبه است. روش ساخت این جعبه ها به این صورت است که ابتدا طرح به صورت صفحه گستره طراحی میشود و خطوط برش و تا در آنها مشخص میگردد. سپس این طرح توسط چاپخانه روی مقوا چاپ شده و برش میخورد. سپس به صورت دستی یا ماشینی چسب زده میشود تا به شکل یک جعبه باز نشده در بیاید. و در نهایت در هنگام بسته بندی نرم افزار، شکل جعبه به خود میگیرد. معمولا از یک مقوای ارزان یا یونولیت برای حفظ شکل جعبه استفاده میشود.

 

توسط تمام نرم افزار های رایج گرافیکی (مثل فتوشاپ و کورل دراو) میتوان جعبه های سه بعدی را طراحی کرد. اما طراحی جعبه و خطوط برش و تا توسط این نرم افزارها دشوار است.

 

اما نرم افزار Cover Editor مخصوص طراحی کاور و جعبه است و کار ساخت جعبه را برای شما آسان میکند. فقط کافیست طرح مورد نظر خود را که قبلا طراحی کرده اید به این نرم افزار بدهید و ابعاد (طول، عرض، ارتفاع) را مشخص کنید. سپس این نرم افزار خطوط تا و برش را مشخص کرده و یک طرح 3 بعدی از جعبه محصول در اختیار شما قرار میدهد.



 

 

 

 

نرم افزار TBS Cover Editor به شما این امکان را میدهد تا قبل از چاپ و جعبه سازی، تصویری کامل از جعبه نهایی محصول خود داشته باشید. حتی میتوانید طرح را به صورت تکی چاپ کرده و برش دهید و نمونه جعبه را خودتان بسازید.

 

این نرم افزار امکان ذخیره فرمت های مختلف جهت ارائه به چاپخانه را دارد. با کمک این نرم افزار میتوانید مطمئن شوید که جعبه نهایی شما دقیقا همان شکلی خواهد شد که خودتان طراحی کرده اید.

 

از نرم افزار Cover Editor علاوه بر ساخت جعبه برای طراحی پاکت، کاور، لیبل، و برچسب نیز میتوان استفاده کرد.

جعبه CD و DVD، جعبه دستمال کاغذی، جعبه محصولات فانتزی مثل عطر، جعبه اسباب بازی، و ... از جمله چیزهایی هستند که توسط این نرم افزار قابل طراحی هستند.

 

 

نسخه جدید نرم افزار طراحی جعبه، TBS Cover Editor 2.5 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 39 مگابایت

(شامل اطلاعات لازم برای فعال سازی نرم افزار + راهنمای نصب به زبان فارسی)


( 11 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (11)

  1. son

    با سلام و تشکر. به نظر نرم افزار خوبی میاد. من فقط یه مشکلی دارم مدل های مختلف جعبه نداره. اینو من باید چیکار کنم؟

  1. s

    سلام. من چجوری میتونم ابعاد رو تغییر بدم برای باکس ؟

  1. پریوش

    سلام. خسته نباشید. راجع به فونت فارسی همون طور که گفتید از فارسی ساز استفاده کردم اما باز بعضی حروف مثل ( ی ...) اشتباه نمایش داده میشه مثلا با یک علامت سوال... چیکار باید بکنم درست بشه؟ ممنون از پاسختون

  1. هستی

    سلام خسته نباشید. دو تا سوال داشتم. اول من با این نرم افزار میتونم جعبه دستمال کاغذی و پلاستیک طراحی کنم؟ و سوال دوم این نرم افزار سی دی یا کتاب آموزشی هم داره یا پشتیبانی کسی هست برای آموزش این نرم افزار؟ خیلی ممنون از سایت خوبتون

     

    سرزمین دانلود:

    برای طراحی هر نوع جعبه ای میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.

    این نرم افزار تقریبا حرفه ای است و برای کار با آن نیاز به تمرین و تجربه دارید. و متاسفانه هیچ کتاب یا آموزش فارسی هم برای آن وجود ندارد.

  1. Amt

    سلام خسته نباشید. با این برنامه چجوری باید تغییر طول و عرض و ارتفاع رو انجام بدیم؟

  1. سپهر یزدانی

    سلام. ببخشید این نرم افزار امکان ساخت جعبه ای که بغلش سی دی باشد را ندارد؟ یعنی یه جعبه سمت راستش یه سی دی. این امکان را ندارد؟

     

    سرزمین دانلود:

    در این نرم افزار طراحی کاملا دست کاربر است و میتوانید هر عکسی را در هر جای طرح قرار بدهید. بنابر این کاری که مدنظر شماست هم امکان پذیر است.

  1. سپهر یزدانی

    سلام. ضمن تبریک سال نو. ببخشید آیا با این نرم افزار میشود مثلا جای cd را از کنار جعبه جابه جا کرد مثلا سه سانتیمتر به سمت راست برد؟ و یه سوال هم اینه که آیا میشه عکس واقعی سی دی رو ایجاد کرد؟ با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    بله همه این قابلیت ها در نرم افزار وجود دارد. این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای طراحی کاور و جعبه محصولات نرم افزاری در سراسر دنیاست و اکثر کاورهایی که در سایت های اینترنتی مشاهده میکنید با همین نرم افزار طراحی میشوند.

  1. رضا

    با سلام. من این نرم افزار رو دانلود و نصب کردم... اما مشکل اینه که از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنه. در کادر مربوط به تکست فارسی درست و صحیح تایپ میشه اما در روی صفحه و جلد کتاب یا سی دی بصورت تکه تکه نمایش داده میشه (مثل ک ت ا ب ) . راه حلی نداره؟

     

    سرزمین دانلود:

    از یک فارسی نویس استفاده کنید.

    متن را در فارسی نویس تایپ کنید. سپس آن را کپی بگیرید و در نرم افزار Paste کنید. و در نهایت فونت آن را روی یکی از فونت های فارسی که توسط فارسی نویس نصب میشود تنظیم نمایید.

  1. وحید

    با سلام. ممنون میشم راهنمایی کنید. آیا طراحی سر جعبه ی کفش هم با این نرم افزار صورت میگیره؟ من قصد دارم سر جعبه کفش با طرح مورد نظرم (طرح کارتونی برای کفش بچگانه) طراحی کنم. و اینکه موارد ساخته شده توسط نرم افزارهای گرافیکی مثل کارت ویزیت و بنر و همین جعبه با چه فرمتی باید ذخیره و در اختیار چاپخانه قرار بگیرد؟ با تشکر از شما


    سرزمین دانلود :
    بله از این نرم افزار برای طراحی در جعبه نیز میتوانید استفاده کنید. در مورد فرمت باید از چاپخانه سوال کنید ولی بیشتر چاپخانه ها فرمت TIF را قبول میکنند. و یا PSD که فونت و لایه های آن را قفل کرده باشید.
  1. iman

    سلام خسته نباشین. من وقتی میخام از یه کاور پرینت بگیرم نمیدونم چرا وقتی پرینت میشه سایز چاپ تو برگه A4 خیلی کمتر میفته. منظورم اینکه کاورم به طور کامل و فول اندازه تو برگه A4 چاپ نمیشه. آیا نرم افزاری هست تا بتونم کاورم رو دقیقا رو برگه A4 چاپ کنم؟ دلیلشم فکر میکنم اینه که شاید سایز کاوری که میخوام ازش پرینت بگیرم بزرگتر باشه. بیشتر کارم برای کاور بازی های PC و xbox 360 هستش. مرسی


    سرزمین دانلود :
    در هنگام پرینت توسط همین نرم افزار میتوانید با تنظیم درصد و لبه های کنار صفحه، تصویر را دقیقا به اندازه دلخواه خود پرینت بگیرید (به شرطی که ابعاد طرح شما از صفحه A4 بزرگتر نباشد.
    همچنین میتوانید طرح کاور خود را به صورت عکس ذخیره کنید و سپس آن را در نرم افزار فتوشاپ باز کرده و از آن طریق پرینت بگیرید.
  1. هستی

    سلام ممنون از سایت خوبتون. با این نرم افزار جعبه های بزرگ مثل جعبه آبمیوه گیری یا جعبه جاروبرقی هم میشه درست کرد؟ لطفا جواب بدین برام خیلی مهمه. ممنونم


    سرزمین دانلود :
    بله فرقی نمیکند چه جعبه ای بخواهید طراحی کنید. چون اندازه طول و عرض و ارتفاع جعبه تا حد دلخواه کاربر قابل تنظیم است. البته اگر عرض جعبه شما بیش از 70 سانتی متر باشد باید قبل از طراحی با چاپخانه هماهنگ کنید که امکان چنین چاپی را داشته باشند.




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------