ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



دانلود آنتی ویروس 2013 آویرا، به همراه آپدیت آفلاین

Avira Antivirus Free 2013 v13.0.0.3640

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس رایگان آویرا، Avira Antivirus Free 2013 v13.0.0.3640 منتشر شد!

 

توجه: فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس، در هر 24 ساعت به روز میشود.

 

به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن و قوی هستید که دردسر رجیستر کردن نداشته باشد و به راحتی آپدیت شود؟

 

آنتی ویروس جدید و رایگان کمپانی آویرا، یعنی Avira AntiVir Free 13 را امتحان کنید. با استفاده از این آنتی ویروس دیگر نگرانی بابت Expire شدن، غیرفعال شدن، و یا عدم آپدیت نخواهید داشت. این آنتی ویروس قدرتمند به طور روزانه قابل آپدیت بوده و نیازی به سریال و کرک و Key ندارد.

 

شاید اسم این آنتی ویروس کمی برایتان نا آشنا باشد. اما اگر بدانید که در سال 2012 جزو برترین آنتی ویروس ها انتخاب شده، شاید با اطمینان بیشتری آن را نصب کنید.

 

توجه: قبلا نسخه دیگری از آنتی ویروس آویرا 2013 در سایت معرفی شده بود. این مطلب حاوی آخرین ورژن این آنتی ویروس به همراه آپدیت آفلاین آویرا 2013 میباشد.



 

 

آنتی ویروس آویرا قادر است تا از کامپیوتر شما در مقابل انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، بدافزارها، و تهدید های اینترنتی محافظت کند. این آنتی ویروس دارای سامانه ضد هک نیز میباشد تا نیاز به نصب فایروال یا سایر نرم افزارهای امنیتی نداشته باشید.

 

یکی از نقاط قوت آنتی ویروس Avira ، سبک بودن آن است. به طوری که کمترین فشار را بر ویندوز وارد میکند و تاثیر منفی چندانی بر سرعت و عملکرد سیستم عامل نخواهد گذاشت.

 

تیم تحقیقات و توسعه آویرا به طور روزانه آپدیت های جدیدی را برای این آنتی ویروس ارائه میکند. برای آپدیت آن، کافی است تا به اینترنت متصل باشید. خود نرم افزار به صورت اتوماتیک و هر چند ساعت یک بار آخرین آپدیت ها را دریافت و به صورت نامحسوس نصب میکند تا از سیستم شما در برابر جدیدترین خطرات نیز محافظت کرده باشد.

 

مهم ترین تغییرات و امکانات این نسخه:

- اسکن اتوماتیک در هنگام دسترسی سیستم عامل به فایل ها

- کنترل ایمیل ها برای جلوگیری از دریافت ایمیل های مشکوک و آلوده

- بهبود کارایی نرم افزار و عدم تاثیر منفی بر سرعت ویندوز

- به روز رسانی سامانه WebGuard برای حفظ امنیت در هنگام بازدید سایت های اینترنتی

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس رایگان آویرا، یعنی Avira Antivirus Free 2013 v13.0.0.3640 را به همراه آپدیت آفلاین میتوانید از سرزمین دانلود دریافت نمایید:

 

توجه: لینک دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس آویرا، به صورت مستقیم به سایت آویرا لینک شده است. بنا بر این شما میتوانید در هر زمان با مراجعه به این تاپیک و کلیک روی لینک دانلود آپدیت آفلاین، جدیدترین آپدیت آفلاین را تا تاریخ همان روز دریافت کنید.

 

دانلود نسخه جدید آنتی ویروس آویرا 2013 - با حجم 102 مگابایت

 

دانلود آپدیت آفلاین (این فایل در هر 24 ساعت به روز میشود)

 

راهنمای آپدیت آفلاین:

- ابتدا فایل آپدیت آفلاین را دانلود کنید. (به صورت یک فایل Zip میباشد)

- سپس از نوار بالای آنتی ویروس آویرا، وارد منوی Update شده و روی گزینه Manual Update کلیک کنید. سپس فایل دانلود شده (vdf_fusebundle.zip) را انتخاب نمایید.

- در حالی که به اینترنت متصل هستید، از نوار بالای آنتی ویروس آویرا وارد منوی Update شده و روی گزینه Start Update کلیک کنید تا آخرین آپدیت ها نیز به صورت آنلاین دریافت شود.

 

فعال سازی Web Protection :

برای فعال سازی Web Protection ، باید تولبار Avira را نیز نصب کنید. در صورت دریافت پیغام در مورد غیر فعال بودن این قابلیت، روی گزینه Install Toolbar کلیک کنید.


( 22 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (22)

  1. hva

    سلام این نسخه 64 بیتی هست؟

     

    سرزمین دانلود:

    این آنتی ویروس نسخه های جداگانه 32 و 64 بیتی ندارد. فقط یک نسخه 32 بیتی است که روی سیستم های 32 و 64 بیتی قابل نصب و استفاده میباشد.

  1. آناهیتا

    سلام. وقتی بعد از آپدیت مینویسه your camputer is secure یعنی الان دیگه ویروسی وجود نداره؟

     

    سرزمین دانلود:

    این پیغام یعنی نرم افزار آپدیت شده و به طور کامل از سیستم شما محافظت میکند.

    اما برای اطمینان از پاک بودن سیستم یک بار تمام درایوها را اسکن کنید.

  1. alireza

    سلام و خسته نباشید به همه. ببخشید من یه مشکلی دارم و اونم اینه که آویرای من به صورت خود به خود و تقریبا هر 24 ساعت یه بار خودش شروع به آپدیت میکنه. یعنی من هر وقت به اینترنت وصل میشم اونم دیگه شروع به آپدیت شدن میکنه. من میخوام که این خود به خود نباشه و خودم هر وقت خواستم برم آپدیتش کنم. ممنون میشم اگه کمکم کنید دوستان...


    سرزمین دانلود :
    در قسمت Scheduler قابلیت آپدیت خودکار را غیر فعال کنید.
  1. rose

    سلام. من آنتی ویروس رو نصب کردم. آپدیت هم شد ولی این پیغام رو میده your computer is not secure . تمام مراحل هم طبق راهنمایی انجام دادم.
  1. محمدرضا

    با سلام و تشکر از سایت بسیار پربارتون. خواستم ببینم اگه روی سیستم به غیر از آویرا یه آنتی ویروس دیگه هم نصب باشه آیا مشکلی پیش میاد یا نه؟ سپاسگذارم از سایت خوبتون


    سرزمین دانلود :
    خیر مشکل خاصی پیش نمیاید. اما بهتر است فقط یک آنتی ویروس روی ویندوز خود داشته باشید و آن را همیشه به روز نگه دارید.
  1. reza

    با عرض سلام و خسته نباشید. زحماتتان قابل تقدیر میباشند. موفق باشید.
  1. kavir

    سلام. ممنونم بابت برنامه خوبتون. هر برنامه اي نصب كردم نتونست ويروسهاي سيستم منو پيدا كنه. ولي اين آنتي ويروس آويرا حدود 500 ويروس رو شناسايي كرد! كمك بزرگي كردين. بازم ممنونم
  1. لیلا

    با سلام خدمت شما. من به تازگی آنتی ویروس nod را با آویرا جایگزین کردم. سیستمم با Windows 8 اوایل مشکلی نداشت اما الان یکدفعه صفحه مانیتور آبی میشه و به انگلیسی یک پیغام میاد که PC شما دچار مشکل شده و باید restart بشه. و در نهایت هم وقتی صفحه میاد بالا ازم درخواست میکنه که گزینه send data را بزنم که نمیزنمش. در قسمت windows یک سری فایل را اگر delete کنم تا چند ساعت مشکلی نیست اما مشکل اینجاست که اینها دوباره تکرار میشن و دوباره restart میشه. باید یک فایل به اسم temp و یکی به اسم memory را پاک کنم. نمیدونم این چه ویروسیه که اویرا تشخیص نداده یا سیستمم خودش مشکل دار شده؟ چون چندین ماه با nod بودم و بدون مشکل. میشه لطفا منو راهنمایی کنید. ممنون.


    سرزمین دانلود :
    با توضیحاتی که شما ارائه کردید بعید است که ویروس باشد. احتمالا یک تداخل یا مشکل نرم افزاری برای ویندوز به وجود آمده است. پیشنهاد ما این است که ویندوز خود را عوض کنید.
  1. عمــاد

    سلام و ممنون به خاطر سایت خوبتون. دو تا سوال داشتم: این آپدیت های آفلاینی که میذارید مربوط به همه ی نسخه های اویراست (مثل نسخه free و Security یا پرمیوم) ؟ و اینکه امکان دانلود آپدیت آنلاین برای اویرا هست ؟ چون من شنیده بود برای IP های ایرانی امکان دانلود آپدیت های آنلاین این شرکت نیست. مرسی


    سرزمین دانلود :
    آپدیت آفلاینی که لینک آن در توضیحات قرار دارد برای همه نسخه های آنتی ویروس آویرا قابل استفاده است. برخی از کاربران مشکلاتی را برای آپدیت آنلاین گزارش کرده اند. ولی در تست ما مشکلی دیده نشد. با این حال اگر در هنگام آپدیت آنلاین با مشکلی مواجه شدید میتوانید فایل آپدیت آفلاین را دانلود کرده و توسط آن آویرا را آپدیت کنید.
  1. منیب

    با سلام و تشکر از سایت عالی شما. من آنتی ویروس اویرا رو نصب کردم. اما از آپدیت آفلاین استفاده نکردم با استفاده از آپدیت آنلاین آپدیتش کردم و کاملا آپدیت شده و نوشته your computer is secure . مشکلی نداره از آپدیت آفلاین استفاده نکردم....؟ در ضمن الان که آپدیت شده هیچ کدام از چراغ هاش روشن نیست (نه سبز نه قرمز) دقیقا آیتم هاش مثل همین تصویری شده که در قسمت Avira گذاشتید. الان اویرای من مشکلی نداره...؟ یا حتما باید چراغ ایتم هاش سبز باشه....؟


    سرزمین دانلود :
    آپدیت آفلاین برای کاربرانی است که به هر دلیل امکان آپدیت آنلاین را نداشته باشند. اتفاقا اگر به طور کامل و به صورت آنلاین آپدیت کنید بهتر است. ضمنا وقتی پیغام your computer is secure ظاهر شده یعنی مشکلی نیست.
  1. محمد

    سلام و عرض ادب. واقعا خسته نباشید، من چند هفته ای است که با سایتتون آشنا شدم و بدون اغراق میگم یکی از بهترین سایتای دانلوده که همه نیازام رو برطرف کرده. امیدوارم همچنان با همین روحیه و طرز تفکر ادامه بدید. میخوام بدونم چطوری میشه آنلاین آپدیتش کرد؟ توی قسمت توضیحات فقط نحوه ی آپدیت آفلاین رو گفته.. ممنون خدا پشت و پناهتون


    سرزمین دانلود :
    از لطف شما نسبت به سرزمین دانلود متشکریم.
    برای آپدیت آنلاین، روی آیکون آنتی ویروس در کنار ساعت سیستم کلیک راست کرده و گزینه Update را بزنید. نرم افزار از طریق سایت خود چک میکند و اگر آپدیت جدیدی ارائه شده باشد امکان به روز رسانی را به شما میدهد.
  1. منیب

    سلام. من آپدیت آنلاین رو انجام میدم و کاملا آپدیتش تموم میشه. ولی بازم میبینم که آپدیت نشده. (لطفا جواب دهید ممنون از سایت خوبتون)


    سرزمین دانلود :
    اگر آپدیت آنلاین را انجام دهید و مراحل آپدیت کامل شود یعنی آپدیت شده است. البته توجه داشته باشید که آنتی ویروس ها معمولا 2 مدل آپدیت دارند. یکی مربوط به اطلاعات ویروس ها است که باعث میشود آنتی ویروس بتواند ویروس های جدید را شناسایی کند. و دیگری مربوط به تنظیمات و امکانات خود نرم افزار است.
  1. مجید

    سلام وبسیار ممنون از سایت خوبتون. من امروز آنتی ویروس آویرا را از سایت شما دانلود کردم ولی وقتی نصبش کردم تو صفحه آنتی ویروس نوشته:
    your computer is not secure. a service is not working correctly
    بعد تو قسمت last update نوشته not performed . که فکر کنم مشکل از اینجاست. چیکار کنم؟ فقط real time سبز رنگه و تیک internet protection سبز رنگه. ولی گزینه هاش انگاری غیر فعاله حتی با چرخ دنده ها ام باز نمیشه (fire wall و web protection و...). ممنون میشم کامل راهنمایی کنید.


    سرزمین دانلود :
    طبق راهنمایی که در انتهای توضیحات نوشته شده است برنامه را Update کنید. (هم آفلاین و هم آنلاین) . طبق توضیحاتی که شما گفته اید باید با آپدیت مشکل برطرف شود.
  1. امیر

    سلام و بسیار ممنون از سایت خوب و متنوع تون. می خواستم بدونم برای آپدیت آین آنتی ویروس باید هر روز فایل آپدیت آفلاین رو دانلود کنم؟ و به ترتیب تمام مراحلي رو که در قسمت راهنمای آپدیت آفلاین گفته شده رو باید انجام بدم؟ و بعد اینکه اگه آخرین آپدیت ها (start update) رو از سایت نگیرم اشکالی داره؟


    سرزمین دانلود :
    نیازی نیست هر روز آپدیت آفلاین را دانلود کنید. هر 2 الی 3 هفته یک بار کافی است. آپدیت آنلاین هم برای به روز رسانی امکانات نرم افزار است. و همان آپدیت آفلاین برای شناسایی ویروس های جدید کفایت میکند.
  1. سعید طوفانی

    با سلام عرض ادب خدمتتان. امید است با طرز فکری که نسبت به همنوعانتان با مثبت اندیشی که دارید موفق و کامیاب باشید. من احتیاج به آنتی ویروس اویرا داشتم که از سایت شما دریافت نمودم و در حال اجرا هستم. و خوشحالم که اشخاصی همانند شما در جامعه ما هستند.در آینده نیز استفاده خواهم نمود و افتخار میکنم که با سایت شما آشنا شدم
  1. علی :(

    سلام. امروز با سایتتون آشنا شدم و اینو بدون تعارف میگم که یکی از معدود سایتای کاربردی و مفید ایرانی هستید. از مطالبتون و برنامه هاتون استفاده بردم و علاوه بر اینکه عضو خبرنامه شدم اسم سایتتون برای همیشه تو ذهنم میمونه و بدون شک برای نیازهای نرم افزاری باز هم به این سایت مراجعه میکنم . یک مشکلی هنگام نصب این آنتی ویروس داشتم، من این آنتی ویروس رو دانلود کردم و بعد از اینکه از حالت زیپ در آوردم وقتی خواستم Setup کنم این پیغام ارور داد:
    avira free antivirus requires at least :
    - windows xp 32 bit sp3
    - windows xp 64 bit sp2
    - windows server 2003 sp2
    من از ویندوز سرویس پک 2 استفاده میکنم فکر میکنید مشکل از سرویس پک ویندوزم باشه؟ تا حالا با این ویندوزم مشکلی نداشتم و از اونجایی که قبلا شنیده بودم سرویس پک 3 دارای مشکلای خاصی برای برنامه ها بوده تمایل به آپدیت ویندوزم نداشتم. یکی از نگرانی های من دستکاری هایی هست که تو ویندوزا انجام میدن و قابلیتشون رو پایین میاره و شنیدم سرویس پک 3 نسبت به 2 از سرعت کمتری برخورداره. میخوام بدونم که اینایی که گفتم تا چه حد صحت داره به نظرتون به صرفه هست اقدام به تغییر ویندوز به سرویس پک 3 کنم یا نه؟ اولویت من حفظ سرعت سیستم به همراه امنیته. براتون آرزوی موفقیت دارم.


    سرزمین دانلود :
    برای نصب این آنتی ویروس روی ویندوز XP، نیاز به XP SP3 دارید. و ویندوز شما SP2 است و به همین دلیل نصب نمیشود. بسیاری از نرم افزارهای دیگر هم به همین صورت هستند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر قصد نصب ویندوز 7 یا 8 را ندارید، حداقل XP SP3 نصب کنید. امنیت و سرعت SP3 نسبت به SP2 بالاتر است. و از نرم افزارهای جدیدتر هم پشتیبانی میکند. جدیدترین نسخه ویندوز XP که دقیقا مطابق با نسخه اصلی مایکروسافت است را میتوانید از سرزمین دانلود دریافت کنید. (بدون هیچ دستکاری)
  1. mobin

    با سلام و خسته نباشید. امکان آپدیت آنلاین وجود نداره؟


    سرزمین دانلود :
    امکان آپدیت آنلاین هم وجود دارد. به راهنمای آپدیت که در انتهای توضیحات ذکر شده است مراجعه کنید.
  1. roya

    سلام. من آنتی ویروس رو نصب کردم و آنلاین هم بروز رسانی کردم. فقط چرا قسمت اینترنت پروتکشن غیر فعال است؟ با این وجود میتوان با اطمینان به اینترنت وصل شد؟ ویندوزم هم سون است.


    سرزمین دانلود :
    هر کدام از بخش های غیر فعال نرم افزار را میتوانید با زدن گزینه Activate در کنار آن فعال سازی کنید. مثلا در پنجره اصلی نرم افزار و در قسمت سمت راست (Internet Protection) اگر بخش Web Protection غیر فعال باشد (آیکون آن قرمز باشد) میتوانید با کلیک روی این آیکون قرمز، آن را فعال سازی کنید. و یا آیکون چرخ دنده در کنار آن را بزنید تا پنجره جزئیات فعال سازی آن باز شود.
  1. ali

    با سلام وخسته نباشید. بر روی درایوها بعضی از فایل ها هست که پاک نمیشود. و آنتی ویروس هم اخطار نمیدهد. آیا این فایل ها ویروس هستند؟


    سرزمین دانلود :
    اگر آنتی ویروس اخطاری در مورد آنها نمیدهد جای نگرانی نیست. این فایل ها احتمالا مربوط به Cache ویندوز یا برخی از نرم افزارها هستند.
  1. مهناز

    سلام من انتی ویروستون رو همراه با آپدیتش دیشب دانلود و نصب کردم. دو تا نکته وجود داشت. یک خیلی خیلی طول کشید تا برنامه روی کامپوتر نصب بشه. دو اصلا این طور که شما میگید نمیشه افلاین آپدیتش کرد. وقتی میری تو قسمت آپدیت راهی نیست که بتونی اون پوشه ی مربوط به آپدیت افلاین رو انتخاب کرد. میشه راهنمایی کرد یا به صورت عکس راهنمایی کنید بهتره و همه متوجه میشوند. منتظرم


    سرزمین دانلود :
    در نوار بالای نرم افزار، منوی Update مشخص است. در عکسی که در توضیحات قرار دارد هم میتوانید این منو را مشاهده کنید. بقیه مراحل هم دقیقا همانطور است که در در راهنما نوشته شده. بعد از کلیک روی Manual Update باید فایل vdf_fusebundle.zip را انتخاب کنید. لطفا یک بار دیگر با دقت و طبق راهنما انجام دهید.
نمایش همه کامنت ها (22)




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------