ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده - Auslogics File Recovery 3.5

Rating: 5 - 629 votes

دانلود نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده

Auslogics File Recovery 3.5

 

 

 

اگر یک ویروس، یک اشتباه، یا یک کاربر ناشی باعث شده است تا اطلاعات و فایل های مهم شما پاک شود، هنوز هم امیدی برای بازیابی آنها هست. نرم افزارهایی که مخصوص بازیابی اطلاعات هستند میتوانند فایل های پاک شده را بازیابی کنند.

 

نرم افزار Auslogics File Recovery یکی از این نرم افزارهاست. که با وجود حجم کم و محیط کاربری ساده، امکانات خوبی برای بازیابی اطلاعات دارد.

 

فرقی نمیکند اطلاعات شما از چه نوعی باشد. عکس، موسیقی، فیلم، اسناد اداری، یا هر فرمت دیگری. این نرم افزار میتواند سطح درایو های کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع اطلاعات پاک شده ای که امکان بازیابی دارد را برگرداند.

 

این نرم افزار قادر به بازیابی اطلاعات از هارد دیسک، کارت حافظه، فلش مموری، هارد اکسترنال و همچنین دوربین دیجیتال و موبایل میباشد.



 

 

وقتی فایلی از روی حافظه پاک میشود، معمولا فقط در جدول فایل ها اسم آن حذف میگردد و فضایی که اشغال کرده بود به عنوان فضای آزاد توسط سیستم عامل شناخته میشود. از نظر تئوری تا وقتی که سطح آن قسمت از حافظه توسط فایل جدیدی جایگزین نشود، اطلاعات قابل برگشت است.

 

کاری که نرم افزارهای بازیابی اطلاعات انجام میدهند این است که سطح حافظه را بدون توجه به جدول فایل ها جستجو میکنند. و اطلاعات قابل برگشت را شناسایی کرده و بازیابی میکنند.

 

مهم ترین قابلیت های نرم افزار Auslogics File Recovery :

- بازیابی فایل ها و اطلاعات پاک شده

- امکان بازیابی اطلاعات از درایو های فرمت شده

- ارائه پیش نمایش از فایل های قابل بازیابی (قبل از بازیابی آنها)

- امکان بازیابی انواع فرمت فایل (عکس، موسیقی، فیلم، اسناد اداری، و ...)

- امکان بازیابی اطلاعات از هارد دیسک، کارت حافظه، فلش مموری، موبایل، دوربین دیجیتال

- پشتیبانی از هارد دیسک های اکسترنال و USB

- امکان حذف دائمی اطلاعات محرمانه (برای اینکه قابل بازیابی نباشد)

 

توجه: برای بازیابی اطلاعات از موبایل و دوربین دیجیتال، باید کارت حافظه آنها را در Memory Reader قرار دهید (و یا دستگاه خود را توسط کابل USB به کامپیوتر متصل کنید) تا به عنوان یک درایو توسط ویندوز شناسایی شود. سپس آن را برای بازیابی اسکن کنید.

 

 

نسخه جدید این نرم افزار بازیابی اطلاعات، یعنی Auslogics File Recovery 3.5 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 5.7 مگابایت

(به همراه راهنمای فارسی برای نصب و فعال سازی نرم افزار)


کلمات کلیدی :
دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده مموری موبایل دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده از موبایل نرم افزار بازگرداندن اطلاعات پاک شده دانلود نرم افزار بازگردانی اطلاعات نرم افزار بازگرداندن اطلاعات فلش نرم افزار ریکاوری نرم افزار ریکاوری قوی دانلود نرم افزار ریکاوری عکس نرم افزار بازیابی عکس نرم افزار بازیابی فایلهای پاک شده دانلود نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده نرم افزار بازیابی فایل نرم افزار قدرتمند ریکاوری نرم افزار Recovery بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات نرم افزار بازیابی نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل نرم افزار بازیابی عکس از دوربین دیجیتال نرم افزار بازیابی فایل از فلش مموری نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال نرم افزار بازیابی USB نرم افزار حذف فایل های محرمانه دانلود Auslogics File Recovery

دسته بندی : دانلود > :: بخش نرم افزار های امنیتی :: > امنیت : بازیابی و پشتیبانی اطلاعات
( 37 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (37)

  1. شیرزاد

    باسلام. من از حافظه داخلی گوشیم عکسها پاک شده. نرم افزاری برای بازیابی هست که بتونه کمکم کنه

  1. وحید

    سلام. من فایل های حذف شدم ام رو پیدا کردم. وقتی میخوام بازگردانی کنم میگه code license الان باید کد چیو بزنم؟

     

    سرزمین دانلود:

    طبق راهنمای فارسی که در محتوای دانلود شده قرار دارد، نرم افزار را فعال سازی کنید.

    (فایل Farsi ReadMe را مطالعه کنید)

  1. mahdi

    به نظر من این برنامه خیلی بهتره از easy recovery

  1. omid

    سلام خسته نباشید.ذمن یه پوشه هم نام رو از فلشم بطور اتفاقی داخل یکی از درایور هام paste کردم حالا اون پوشه اصلی حذف شده از درایوم. ایا میتونم اون فایل رو دوباره ریکاوریش کنم...ممنون میشم اگه جواب بدید

     

    سرزمین دانلود:

    بله شانس زیادی برای بازیابی فایل ها وجود دارد.

  1. محمد

    درود بر شما. یکی از درایو ها را به اشتباه فرمت کردم و الان به دنبال نرم افزار هستم که اطلاعاتم را بازگرداند. پسوند فایل هام ipt iam idw میباشد که مخصوص نرم افزار اتودسک اینونتور است. آیا شما نرم افزاری سراغ دارید که مشکل بنده را برطرف کند یا همین نرم افزار انجام میدهد

     

    سرزمین دانلود:

    در روال بازیابی اطلاعات، فرمت و پسوند فایل ها هیچ اهمیتی ندارد. تا وقتی که محل ذخیره اطلاعات پاک شده (بر روی سطح دیسک) با اطلاعات جدید جایگزین نشده باشند، قابل بازیابی هستند.

    میتوانید از همین نرم افزار یا برنامه های مشابه استفاده کنید.

  1. بیتا

    سلام. من یه سری عکس داخل usb داشتم که اشتباها shift+delete کردم با نرم افزار هم برنگشت. میشه راهنماییم کنید که چکار کنم؟

     

    سرزمین دانلود:

    اگر نرم افزارهای مختلف بازیابی را امتحان کردید و نتیجه نداده است، راه دیگری وجود ندارد.

  1. ebrahim

    سلام. فایل های پر حجم رو ریکاوری نمیکنه. نرم افزار دیگه ای معرفی کنید

     

    سرزمین دانلود:

    به این بخش مراجعه کنید:

    دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات

  1. Hossein

    سلام. خسته نباشید. من برنامه رو دانلود کردم و برنامه فایلهای پاک شده رو هم پیدا کرد. ولی نمیتونم ذخیرشون کنم یعنی نمیشه.

     

    سرزمین دانلود:

    با خطای خاصی برای ذخیره فایل ها مواجه میشوید؟

  1. رضا

    سلام. من 4 تا فایل آهنگ، فیلم عکس و متن رو حذف کردم بعد با این خواستم ریکاوری کنم نشد.

  1. Mohaddeseh

    سلام. امکانش هست مثلا وقتی یه اهنگ رو ریکاوری میکنیم ناقص باشه یا اسمش اشتباه باشه؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله. اگر بخشی از اطلاعات فایل از روی دیسک حذف شده باشد ممکن است فایل بازیابی نشود یا ناقص بازیابی شود.

  1. سارا

    سلام. در پوشه دانلودها یه سری فایل زبان فشرده داشتم که اون ها رو همونجا اکسترکت کردم. فایلهای فشرده رو که پاک کردم کلا حذف شد و در سطل زباله هم نیست. فایل های اکسترکت شده ی اون ها الان خالیه چون فشرده ها رو پاک کردم. خواهش می کنم راهنماییم کنید چطور میتونم بر گردونم؟ ممنون اگه سریعا جواب بدید

     

    سرزمین دانلود:

    درایوی که پوشه دانلود در آن قرار دارد (احتمالا درایو C) را توسط نرم افزار بازیابی اطلاعات اسکن کنید. احتمال بازیابی فایل های فشرده وجود دارد.

  1. Mehdi

    سلام ممنون از سایت خوبتون. من یه سوال داشتم. من موبایلم رو از طریق سیم رابط usb به هاب وصل کردم که خود هاب هم به پشت کامپیوتر وصل هست. این برنامه recovery رو هم نصب کردم اما زمانی که میخواد برای اسکن کردن هارد رو انتخاب کنی، تمام هاردهای خود کامپیوتر رو تشخیص میده اما هارد موبایلم رو که از طریق usb وصل هست رو تشخیص نمیده. میشه راهنمایی کنید و بگید مشکل از کجاست خیلی مهمه. و یا اینکه سیستم کامپیوتر ویروس گرفته و هارد موبایل رو تشخیص نمیده؟ لطفا جواب بدید مرسی.

     

    سرزمین دانلود:

    این موضوع در بیشتر موبایل های جدید طبیعی است، و حافظه داخلی را به صورت درایو در کامپیوتر نمایش نمیدهد. برای بازیابی از نرم افزارهای مخصوص موبایل استفاده کنید:

    دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید

  1. maryam

    با سلام. من میخواستم بدونم برای گوشی هایی هم که سیستم عاملشون اندروید نیست این برنامه کارایی داره؟ متاسفانه اطلاعات من از رم گوشی که سیستم عاملش جاوا بوده پاک شده. در وقع رمم میکرو نیست. اگر امکان استفاده وجود داره ممنون میشم راهنمایی کنید

     

    سرزمین دانلود:

    این نرم افزار ارتباطی به سیستم عامل موبایل ندارد و برای هر کارت حافظه ای قابل استفاده است. کارت را توسط کارت خوان (Ram Reader) به کامپیوتر متصل کنید تا به صورت یک درایو در کامپیوتر اضافه شود. سپس با این نرم افزار محتویات آن را برای بازیابی اطلاعات اسکن کنید.

  1. رها

    من اون فایل رو پیدا کردم و طبق اون عمل کردم ولی فقط 8 فایل رو ریکاوری کرد و ذخیره کرد. ولی بقیه رو ذخیره نکرد...

  1. آیدین

    باسلام. حدود 4 ماه قبل اطلاعاتم به اندازه 80 گیگ را از هارد اکسترنال wd 1tr مدل mypassport انتقال دادم به کامپیوتر و move کردم. الان پس از این چندماه متوجه شدم اون کامپیوتر خراب شده و مجبور شدم برگردم و اطلاعات رو از هارد بازیابی کنم. با نصب برنامه my recovery و انتخاب دومین حالت که سرچ فایلهاست (نه حالت چهارم بازسازی پارتیشن) فقط اسم پوشه ها رو میاره و خودشون رو باز نمیکنه... به نظر شما امیدی هست؟ کدام برنامه مناسب کار من هست که کلا بازیابی شه و نام ها هم بمونه...

     

    سرزمین دانلود:

    با توجه به اینکه بعد از Move شدن فایل ها اطلاعات جدیدی روی هارد اکسترنال ذخیره نکرده اید شانس بسیار زیادی برای بازیابی فایل ها وجود دارد.

    پیشنهاد میکنیم عجله نکنید و سر فرصت نرم افزارهای مختلف بازیابی اطلاعات را امتحان کنید.

  1. رضوان

    ببخشید من متوجه نشدم فقط فایل هایی که قابل بازیابی هستند پیش نمایش دارد یا تمام فایل ها حتی اون هایی که قابل بازیابی نیستند هم پیش نمایش دارند. از کمکتان خیلی سپاس گزارم

     

    سرزمین دانلود:

    همانطور که گفته شد فایل هایی که امکان بازیابی آنها وجود دارد دارای پیش نمایش هستند. تا کاربر تصمیم بگیرد که مایل به بازیابی این فایل هست یا نه.

    وقتی فایلی قابل بازیابی نباشد یعنی اطلاعاتی از آن بر روی دیسک وجود ندارد. بنابر این پیش نمایشی هم برای آن وجود نخواهد داشت.

  1. رضوان

    سلام. منظور از این که از فایل ها پیش نمایش نشون میده یعنی مثلا یک فیلم رو به طور کامل پخش میکنه یا یک عکس رو به طورکامل نشون میده؟ بعد از تمام فایل ها پیش نمایش نشون میده یا فقط اون هایی که قابل بازیابی اند؟

     

    سرزمین دانلود:

    امکان پیش نمایش تمام فایل هایی که قابل بازیابی هستند وجود دارد. مثلا بعد از اسکن مشاهده میکنید که تعدادی عکس و فیلم که قبلا پاک کرده اید قابل بازیابی هستند. میتوانید قبل از بازیابی آن فایل را ببینید و اگر همان فایل مورد نظر شما بودن آن را بازیابی کنید.

  1. امیر

    سلام. عالی بود عالی. بسیار سریع فایل ها را با همان اسم اصلی برگرداند. واقعا متشکرم

  1. محمد

    سلام خیلی ممنون. دانلودش کردم اما بلد نیستم باهاش کار کنم. میشه راهنمایم کنید

  1. شهرام

    سلام. برنامه ای هست که شماره یا اس ام اس پاک شده رو برگردونه؟

     

    سرزمین دانلود:

    خیر. امکان بازیابی این قبیل اطلاعات وجود ندارد.

نمایش همه کامنت ها (37)




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------