ورود کاربران VIP پشتیبان سایت اکنون آنلاین است. (اطلاعات بیشتر) سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



دانلود نرم افزار ویرایش فیلم، با محیط ساده و امکانات حرفه ای

EZ Video Studio 3

 

 

اغلب نرم افزارهای حرفه ای ویرایش فیلم، بسیار سنگین هستند. نرم افزارهای ساده هم امکانان چندانی ندارند.

 

اما در این مطلب میخواهیم نرم افزار را به شما معرفی کنیم که با وجود حجم کم و محیط کاربری ساده، امکانات خوبی برای ویرایش فیلم دارد.

 

نرم افزار EZ Video Studio (که Easy Video Studio تلفظ میشود) یک ویرایشگر همه کاره فیلم است. این نرم افزار امکان برش و میکس فیلم، تبدیل فرمت های ویدیویی، سانسور فیلم، و تبدیل فیلم های 2 بعدی و 3 بعدی را دارد.



 

 

اصلی ترین امکاناتی که بیشتر کاربران خانگی از نرم افزارهای ویرایش فیلم انتظار دارند، امکان برش قسمت های دلخواه فیلم است. این نرم افزار با ابزارهای دقیقی که دارد این امکان را به کاربر میدهد تا بتواند فیلم ها را از نقاط مورد نظر برش داده و یا ترکیب کند. فقط کافیست که زمان آغاز و پایان هر قطعه را مشخص کنید.

 

کیفیت فیلم های خروجی این نرم افزار نیز دقیقا مشابه کیفیت فیلم اصلی است. حتی امکان کاهش حجم فیلم با کمترین افت کیفیت نیز وجود دارد.

 

برخی از توانایی های نرم افزار EZ Video Studio :

- محیط ساده و راحت برای میکس و مونتاژ فیلم

- پشتیبانی از تمام فرمت های رایج ویدیویی

- امکان چسباندن فیلم هایی با فرمت ها و رزولوشن های مختلف به یکدیگر

- ابزار تبدیل فرمت فیلم (کانورتور)

- تبدیل فیلم های 3D

- استخراج صدا از فیلم و ذخیره آن به صورت یک فایل صوتی

- امکان تبدیل فیلم به فرمت های سازگار در موبایل و تبلت

- امکان کاهش حجم فیلم با کمترین افت کیفیت

 

 

نسخه جدید این نرم افزار ویرایش فیلم، یعنی EZ Video Studio 3 به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 41.1 مگابایت


( 49 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (49)

  1. مسعودابوالقاسمی

    در پاسخ به (Mahdi , يكشنبه، 8 اسفند ماه، 1395) :

    برنامه Avidemux , واقعا خوبه و آسان هم انتخاب و برش و هم فرمت گیری صدا و فیلم

  1. امنه

    سلام. برای اندروید یا ویندوز یه نرم افزار بگید که بتونم روی فیلمم یه متن بزارم که از پایین به سمت بالا حرکت کنه. درست مثل اطلاعات دست اندرکاران که در پایان فیلم نمایش داده میشه.

     

    سرزمین دانلود:

    از بین نرم افزارهای حرفه ای، میتوانید از Premiere و Video Studio استفاده کنید.

    این نرم افزارها نیز با اینکه ساده هستند ولی تقریبا چنین قابلیتی دارند (درج واترمارک به صورت متحرک):

    Aoao Video Watermark

    دانلود WonderFox Video Watermark

  1. zahra

    سلام. میشه یه برنامه برای کامپوتر معرفی کنین که بتونم از فیلم عکس بگیریم

     

    سرزمین دانلود:

    دانلود نرم افزار عکس گرفتن از فیلم

  1. Mohamad

    با عرض سلام و خسته نباشید. خواستم بدونم نرم افزاری هست که با اون بتونم فیلم ادیت کنم و به قسمت های مختلف اون کلیپ عکس اضافه کنم؟

     

    سرزمین دانلود:

    بله. همه نرم افزارهای حرفه ای ویرایش فیلم این قابلیت را دارند.

  1. یوسف

    با سلام . داشتم کامنت های کاربرا رو میخوندم یکی از اعضا خیلی معترض بود به محتوای سایت . خداییش من تا حالا هر چی نرم افزار از این سایت دانلود کردم همش عالی بوده. دمتون گرم . خسته نباشین

  1. سامی

    با سلام. نرم افزاری می خواستم که بتوانم با آن محتوای دیجیتال تولید کنم ... فایل های ویدیویی قرار است تولید شود که بتوانیم زیر آن در زمان های خاصی ادرس سایت نمایان شود و برود و یا اینکه در وسط تصویر قسمتی از گفته های سخنران را بصورت متن بنویسیم. بسیار ممنون می شوم که یک نرم افزار همه کاره معرفی بفرمایید. جواب این سوال برایم خیلی مهم است و هیچ کجا جواب نگرفته ام . لطف پاسخ دقیقی را بدهید ممنون

     

    سرزمین دانلود:

    نرم افزار کمتازیا استودیو همه این کارها را به سادگی انجام میدهد، و در واقع مخصوص همین کارها است:

    دانلود Camtasia Studio

  1. پارسا

    درود و سپاس. من یک نرم افزار کم حجم ویرایش فیلم با تایتل و افکت گذاری و نوشتن روی فیلم میخواستم. ایا موجود هست؟ ممنونم میشم راهنمایی کنید

     

    سرزمین دانلود:

    برای نوشتن متن روی فیلم میتوانید از نرم افزارهای ساده ای مثل Filmora و کمتازیا استفاده کنید. ولی برای افکت گذاری نیاز به نرم افزارهای حرفه ای مثل پیناکل، پریمیر، یا ویدیو استودیو دارید. همه این نرم افزارها را میتوانید از سرزمین دانلود دریافت کنید.

  1. lucia

    وقت بخیر . فایلتون فاسده . تمام کار های من با اینترنت هستش . و خیلی برنامه های جورواجور رو دانلود میکنم . چه برای آهنگسازیه خودم . چه برای دانشکاه خواهر زادم و حتی برادرم که همش دنبال بازی و سرگرمیه . بدون اغراق هر بار که از سایت شما چیزی دانلود کردم مشکلی وجود داشت و خیلی وقته توی سایتهای سیاه من قرار دارید که چیزی دانلود نکنم. اینبار هم کاملا اتفاقی و بخاطر عجله از سایت شما این برنامه رو دانلود کردم و خب مثل همیشه مشکلی وجود داشت . این میل رو نه برای تشکر و نه جهت بهبودی سایت شما مینویسم نوشتم تا شاید کمی خجالت بکشید و به خودتون بیایید یا جمعش کنید یا ریشه ای حلش کنید. 50 یا 100 مگا بایت برای شما ارزشی ندارد؟! مدیر محترم! برای من دارد خیلی هم دارد. مرسی و وقت بخیر

     

    سرزمین دانلود:

    تمام فایل های سایت قبل از انتشار در سرزمین دانلود، توسط پشتیبانی سایت تست میشوند. با این حال اگر هم فایلی مشکل داشته باشند در عرض چند ساعت و با کامنت کاربران متوجه میشویم.

    این نرم افزار هم تقریبا 4 سال پیش در سایت منتشر شده است. در این مدت حدود 170.000 بار دانلود شده، و 154 امتیاز مثبت گرفته است. ضمن اینکه اگر کامنت سایر کاربران را مطالعه کنید مشخص است که بیشتر کاربران بدون مشکل خاصی دانلود و نصب کرده اند.

    اگر با خطای File is Corrupt مواجه شدید، این مشکل به دلیل قطع و وصل شدن یا اختلال در سرویس اینترنت است که باعث میشود فایل به صورت ناقص دانلود شود.

    در این صورت طبق روشی که در راهنمای سایت ذکر شده است عمل کنید.

  1. Mahdi

    با سلام و ممنون بابت سایت عالی تون، من یه برنامه برای برش فیلم میخواستم به زبان فارسی با حجم کم. ممنون میشم بهم معرفی کنید.

     

    سرزمین دانلود:

    نرم افزار فارسی برای این کار وجود ندارد.

  1. حسین

    سلام. ببخشید من یک نرم افزار میخواستم تا فیلم کوتاهی که خودم ساختم رو تدوین کنم و قسمت هایی از فیلم رو حذف یا وصل کنم و صدا گذاری و متن گذاری کنم. لطفا یه نرم افزار پیشنهاد بدید که کار باهاش زیاد سخت نباشه ممنون.

     

    سرزمین دانلود:

    یکی از ساده ترین نرم افزاها برای این کار، Wondershare Filmora است.

  1. mojtaba

    با سلام و خسته نباشید، من یه نرم افزار خوب و ساده برای کم کردن کیفیت فیلم و تغییر در مشخصات فیلم (ابعاد و کیفیت و اینجور چیزها) می خواستم. لطفا معرفی کنید؟ یه سوال دیگه این چیز هایی که در details های فیلم هست مثل frame width و frame height و... چی هستن و هر کدام چه کار بردی داره؟ لطفا همشون رو توضیح بدید. ممنون

  1. مونا

    سلام یه سوال داشتم. من میخوام با این نرم افزار یه حدوا 45 تا فیلم دابسمش رو کنار هم بزارم و یه دابسمش کلی بشه و روش هم اهنگ مورد نظر رو بزارم که بشه یه دابسمش کلی. با این نرم افزار چجوری میتونم؟

  1. بهاره

    سلام. ببخشید این برنامه رو نصب کردم ولی یه سری کد رو گفته کپی کن و.. ولی انقدر صفحه نمایش این برنامه بزرگه که من نمیتونم قسمت پایین برنامه رو ببینم.. چیکار کنم؟

     

    سرزمین دانلود:

    رزولوشن (اندازه تصویر) مانیتور خود را روی مقدار بالاتری تنظیم کنید.

  1. سعید

    سلام. بیزحمت نرم افزاری معرفی کنید که یک فیلم را بتوان در گوشه یک فیلم دیگر نشان داد (مثل پخش بازی دو فوتبال هم زمان). ممنون

     

    سرزمین دانلود:

    Primiere, Pinnacle Studio, Video Studio

  1. سیما

    سلام. یک برنامه حرفه ای ویرایش فیلم میخواستم که متن فونت های مختلف فارسی رو به راحتی بخونه و متحرک سازی شون کنه. پیش از این از برنامه ی AVS VIDEO EDITOR 5 استفاده می کردم و این قابلیت رو فوق العاده اجرا می کرد اما به تازگی ورژن 7 اش فقط فونت فارسی Arial و Thoma رو میاره و فونت هایی مثل Yekan و میترا رو بالا نمیاره متأسفانه. می تونم خواهش کنم نرم افزار بهتر و حرفه ای تر با این کارآیی معرفی کنید. AVS واقعا عالی بود حتی چند رنگ بودن متن و سایه و ... که در اختیار قرار می داد عالی بود چون محیط کاربری ش هم ساده و جذاب بود برعکس Edius که محیط شلوغی داره

  1. ملکی

    با تشکر فراوان از برنامتون. میخواهم نوشته های روی فیلم را پاک کنم

  1. على

    تا اونجايى كه من ديدم تنها يك گزينه اى كه توش كلمه ى avi باشه موجوده و گزينه ى ديگه اى موجود نيست. ميشه لطفا راهنمايى كنيد كه چطور تشخيص بدم كدك قبلى قبل از اينكه لوگو رو روى فيلم قرار بدم چى بوده؟ و اينكه چطور كدک avi ساخته شده توسط اين نرم افزار رو تغيير بدم به همونى كه قبلا بوده تا دوباره دستگاه دى وى دى پلير قادر به خوندنش باشه؟ واقعا از پاسخگویی تون سپاسگزارم

     

    سرزمین دانلود:

    این دو روش را امتحان کنید:

     

    - استفاده از یک نرم افزار برای تبدیل فرمت مجدد: دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم

     

    - ساخت DVD Video استاندارد: آموزش ساخت یک DVD Video استاندارد

  1. على

    سلام خسته نباشيد ، من با استفاده از نرم افزار aoao watermark يك لوگو به يك فيلم اضافه كردم و بعدش ريختم روى يك دى وى دى. ولى بعد از اضافه كردن لوگو توى دستگاه دى وى دى پلير خونمون نميخونه و فقط توى كامپيوتر خونده ميشه. ولى قبل از اضافه كردن لوگو هم روى يك دى وى دى ريخته بودمش و توى دستگاه دى وى دى پلير ميخوند و مشكلى نداشت. فرمتش هم تغيير ندادم و همون avi بود و هست. ميشه راهنمايى كنيد كه چى كار كنم كه با لوگو هم توى دى وى دى پلير بخونه. با تشكر از شما

     

    سرزمین دانلود:

    نرم افزارهای مختلف از کدک های گوناگون برای ساخت AVI استفاده میکنند.

    (مثل DivX, XviD, ...)

    احتمالا کدکی که این نرم افزار برای ساخت AVI استفاده میکند توسط دستگاه شما پشتیبانی نمیشود. بررسی کنید که آیا مدل های دیگری از AVI هم در هنگام ذخیره سازی قابل انتخاب هستند یا میتوانید کدک دیگری انتخاب کنید یا خیر.

  1. Roman Empire

    سلام و خسته نباشید. میخوام به ابتدای فیلم هایی که دارم یه عکسی که میخوام اضافه بشه و سه ثانیه بمونه. باید با کدوم نرم افزار این کار رو انجام بدم؟

     

    سرزمین دانلود:

    این کار نیاز به نرم افزارهای حرفه ای تر ویرایش فیلم دارد.

    مثل پیناکل استودیو، پریمیر، کمتازیا استودیو

  1. فربد

    با سلام و تشکر بابت سایت عالی تان. ببخشید یک سوال داشتم و آن اینکه من فیلمی دارم که زمان آن سه ساعت است.. یک صوتی دوبله فارسی هم برای آن دارم که زمان آن کمتر است.. می خواستم این صوت را با این فیلم هماهنگ کرده و جاهایی که صوت فارسی وجود ندارد می خواستم همون صوت اصلی فیلم باشه، آیا با این نرم افزار امکان چنین کاری وجود دارد؟ باتشکر

     

    سرزمین دانلود:

    این نرم افزار چنین قابلیتی ندارد. شما باید از نرم افزاری استفاده کنید که تایم لاین های مجزا برای کانال صدا و تصویر داشته باشد. یعنی بتوانید فیلم را در یک کانال و صدا را در یک کانال وارد کنید و سپس صدا را با فیلم هماهنگ کنید.

    نرم افزارهای حرفه ای تری مثل پیناکل استودیو و ویدیو استودیو این قابلیت را دارند.

نمایش همه کامنت ها (49)




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------