ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



دیسک بوت تعمیر و بازیابی - Active Boot Disk Suite 6.5

Rating: 5 - 32 votes

دانلود دیسک بوت تعمیر و بازیابی

Active@ Boot Disk Suite 6.5

 

 

این لحظه را تصور کنید:

ویندوز شما دچار مشکل شده و راه اندازی نمیشود. فایل های مهمی نیز روی دسکتاپ یا در سایر قسمت های ویندوز دارید که در صورت نصب مجدد ویندوز از بین خواهند رفت. دیسک شما با خطا مواجه شده و امکان تعمیر و بازیابی ویندوز هم وجود ندارد...

 

قطعا این یک کابوس است. کابوسی که شاید هر کدام از ما حداقل یک بار آن را تجربه کرده باشیم.

 

در چنین مواقعی، هیچ چیز مثل یک CD بوت قدرتمند و کامل نمیتواند مشکلات را حل کند. مخصوصا اگر این CD محیطی کامل و گرافیکی با ابزارهای مورد نیاز در اختیار کاربر قرار دهد که بتواند از اطلاعات خود بکاپ بگیرد و مشکلات سیستم را برطرف نماید.

 

نرم افزار Active@ Boot Disk Suite میتواند یک ابزار بوت حرفه ای در اختیار شما قرار دهد. در ادامه میتوانید جدیدترین نسخه آن را دانلود کنید.



 

توسط نرم افزار Active@ Boot Disk Suite میتوانید یک CD یا DVD یا حتی یک USB قابل بوت (بوتیبل) با امکانات کامل برای تعمیر و بازیابی ایجاد کنید. سپس آن را در محل مناسبی نگهداری نمایید تا در مواقع ضروری بتوانید با کمک آن مشکلات پیش آمده را برطرف کنید.

 

برخی از قابلیت هایی که دیسک بوت نهایی در اختیار کاربر قرار میدهد عبارتند از:

- ابزارهای لازم برای رفع مشکلات دیسک و پارتیشن ها

- ابزار بازیابی اطلاعات پاک شده و یا آسیب دیده

- ابزار بازیابی پارتیشن پاک شده یا آسیب دیده

- امکان اتصال به شبکه از محیط بوت شده

- امکان بکاپ گیری و رایت CD یا DVD

- امکان حذف (Reset کردن) پسورد ویندوز

 

این ابزار حرفه ای بوت فقط برای تعمیر و بازیابی نیست. اگر کامپیوتری در اختیار شماست که به هر دلیل امکان نصب ویندوز و یا دسترسی به سیستم عامل در آن وجود ندارد، میتوانید آن را به راحتی توسط این ابزار بوت کرده و از آن استفاده کنید و به اطلاعات موجود در آن دسترسی داشته باشید.

محیط بوت شده بسیار شبیه به ویندوز Live یا ویندوز PE است.

 

 

جدیدترین نسخه از این ابزار بوت حرفه ای، یعنی Active@ Boot Disk Suite 6.5 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 176 مگابایت


( 15 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (15)

  1. محمد

    عرض سلام و خسته نباشید. ویندوز 8.1 روی لپ تاپم دارم و خواستم ویندوز آپدیت کنم که مشکلی پیش اومد و ویندوز کامل آپدیت نشد. و وقتی سیستم روشن میکنم بالا میاد اما روی صفحه ولکام گیر میکنه و وارد دسکتاپ نمیشه و اطلاعات مهمی هم دارم که نمیخوام پاک بشه. خواستم بدونم این نرم افزار میتونه مشکل ویندوز رو حل کنه یا خیر. ممنون میشم راهنماییم کنین!

     

    سرزمین دانلود:

    بله با کمک یک دیسک نجات (مثل همین نرم افزار) میتوانید سیستم را بوت کنید و از اطلاعات مهمی که در درایو C دارید یک کپی روی درایو دیگری بگیرید، و سپس ویندوز جدید نصب کنید یا ویندوز فعلی را تعمیر کنید.

    اما با توجه به اینکه در حال حاضر به ویندوز خود دسترسی ندارید، نمیتوانید با کامپیوترتان دیسک نجات را بسازید. بنابر این باید با کامپیوتر دیگری این کار را انجام بدهید، و یا این دیسک نجات را از روش دیگری تهیه کنید و با آن سیستم خود را بوت کنید.

    ضمنا اگر اطلاعات مهمی روی درایو C نداشته باشید، با نصب مجدد ویندوز مشکلی برای اطلاعاتی که در سایر درایوها دارید پیش نمی آید.

  1. Badran

    شاید این متن بی ربط باشه ، ولی اگه میشه به من کمک کنید. دیسک بوت خراب شده ، و من اصلا نمی دونم دیسک بوت چیه. احتمالا دیسک ما خارج شده. تو ی سایتی رفتم (قبلا) بهم گفت برای افزایش سرعت رم باید بخشی از فضای هارد دیسک رو به رم اختصاص دهید ، و من هم تو درایو e این کار رو کردم. آیا مشکل از اونجاست ؟ می توان حلش کرد؟ بدبخت شدم کمک کنید. لطفا لطفا لطفا اینم اروری ک میده : Disk boot failure, insert system disk and press enter لطفا کمک کنید خواهش می کنم ثوابم داره کارتون.

     

    سرزمین دانلود:

    این خطا به دلیل خرابی ویندوز و پاک شدن اطلاعات بوت ویندوز از درایو C است. سیستم خود را توسط DVD یا فلش مموری ویندوز بوت کنید و ویندوز نصب کنید. اگر روش نصب ویندوز را نمیدانید از کادر جستجوی بالای سایت کمک بگیرید.

  1. مهدی

    سلام. می خواستم ببینم که این نرم افزار چقدر قابلیت ریکاوری داره... سیستمی دارم که اشتباهی ویندوز روش نصب شده و مطالب قبلیش پاک شده... الانم خیلی تغییری ندادم به مطالب داخلش.... میخواستم ببینم اگر با ویندوز لایو ریکاوری صورت بگیره فرق داره؟ چون با ریکاوری های داخل ویندوز که به نتیجه نرسیدم... لطفا کمکم کنید..

     

    سرزمین دانلود:

    اگر اطلاعات مورد نظر شما در درایو C (درایو ویندوز) بوده و مجددا در همان درایو ویندوز جدید نصب کرده باشید، شانس کمی برای بازیابی اطلاعات وجود دارد. چون بخش زیادی ار سطح دیسک بازنویسی شده است.

    اما اگر اطلاعات در سایر درایو ها بوده، احتمال زیادی برای بازیابی آن وجود دارد.

  1. محمد

    سلام. ویندوز 7 داشتم صفحه ابی داد. درایوی که ویندوز توش بود فرمت کردم ویندوز 10 ریختم. باز موقع رفتن تو ویندوز صفحه ابی داد ارور ntfs file system داد. میشه راهنمایی کنید؟

  1. erfan

    سلام خدمت شما و تشکر از سایت خوبتون. من دیروز قصد عوض کردن ویندوز داشتم. سی دی ویندوز و گذاشتم و بوت کردم و نصب. اما وقتی سیستم بالا اومد تو My Computer پارتیشن هارو نشون نمی داد. تو Disc Managment حجم زیادی از هارد رو Unallocated Space مشخص کرده بود. با کمی سرچ در اینترنت نرم افزار MInitools رو دانلود کردم و تونستم پارتیشن های گم شده رو پیدا کنم. اما موقعی که می خواستم Finish رو بزنم ارور The Selected Partition Type is Invalid میده.

    با کمی آزمون و خطا و برداشتن و گذاشتن تیک ها متوجه شدم مشکل از درایو C هست. حالا سوال من اینجاست که این ویندوز لایو قابلیت اجرای برنامه ها از روی هارد رو داره یا چنین ابزاری برای ریکاوری داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید دارم بدبخت میشم

     

    سرزمین دانلود:

    این دیسک بوت دارای ابزارهای مختلف برای بازیابی پارتیشن ها است. نیازی هم به نصب ندارد. فقط کافیست سیستم خود را با این دیسک بوت کنید و از ابزارهای آن استفاده کنید.

  1. سید

    با سلام و خسته نباشید. من ویندوزم پرید و اطلاعاتی روی صفحه دسکتاپ دارم. این اطلاعات رو بازیابی کردم. ولی متاسفانه من برنامه ای رو این سیستم دارم که نمیشه حذف بشه و یا لایسنس این نرم افزار گیر نمیاد. الان احتیاج به این نرم افزار دارم و دقیق رو درایوی که ویندوز نصب شده هست. لطفا راهنمایی کنید که من چطور این نرم افزار رو انتقال بدم که هیج صدمه به این نرم افزار و اطلاعات اون وارد نشه. با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    متاسفانه در هنگام خرابی ویندوز نمیتوان از نرم افزارهای نصب شده بکاپ گرفت یا آنها را منتقل کرد.

    اگر هنوز درایو ویندوز را فرمت نکرده اید و ویندوز خراب شما باقی مانده است، سیستم را توسط DVD همان ویندوز بوت کنید و از گزینه Repair یا Upgrade استفاده کنید. این قابلیت در اکثر موارد میتواند ویندوز را تعمیر کند و ویندوز قبلی شما دوباره بوت خواهد شد.

  1. کاظم

    با سلام. هنگام نصب ویندوز 7 میخواستم از قسمت پارتیشنبندی حجم درایو c رو افزایش بدم. به همین دلیل درایو d رو فرمت و سپس دلیت کردم. نه تنها نتونستم دو درایو رو ادغام کنم درایو d رو هم از دست دادم و غیر فعال شده. چیکار کنم. پنجاه گیگ از هاردم رو از دست دادم. تو رو خدا کمکم کنین. مرسی

     

    سرزمین دانلود:

    بعد از نصب ویندوز یک نرم افزار پارتیشن بندی نصب کنید و از آن برای ساخت یک درایو جدید و یا ادغام این فضای خالی با درایو C استفاده کنید.

  1. هادی عمرانی

    سلام وقت بخیر. یکسری از فایلهام را پاک کردم بودم می خواستم ریکاوری کنم با برنامه Active Partition Ricovery . در حال اسکن بود فقط برای چند لحظه هواسم نبود پسر شیطونم نمی دونم چکار کردم کلا سیستم ری استارت شد. صفحه اومد که بله شما باید ویندوز نصب کنی حتما. یا با نمایندگی لپتاپ سونی تماس برقرار کنی. حالا من اطلاعات بسیار بسیار مهم دارم. جدی می گم خدمتتون خیلی مهم نمی خوام هم بیرون یا جای نامعتبر بدم حتی به نمایندگیش مگر مجبور بشم.. سرتون درد اوردم حالا دنبال یک نرم افزار قابل بوت بودم که سایت شما دیدم و یک سایت خارجی که آخرین آپدیتش گذاشته www.boot-disk.com می خواستم ببینم می تونم این سی دی قابل بوت با آخرین ورژن خریداری کنم؟ البته تا یادم نرفته به همراه لب تاپ که hp هست گارانتی صاایران داشته یک ایمیج سیدیش همراهش بوده. می تونم با اون کار کنم اطلاعاتم برگردونم؟ با تشکر

     

    سرزمین دانلود:

    اگر فایل های مهم شما در درایوری غیر از درایو C بوده، میتوانید لپتاپ را توسط DVD ویندوز بوت کنید و مجددا ویندوز را در درایو C نصب کنید. به این ترتیب اطلاعاتی که در سایر درایوها داشتید باقی خواهد ماند (دقت کنید که دسکتاپ و Documents هم جزو درایو C هستند و اگر ویندوز نصب کنید پاک خواهند شد)

    در غیر این صورت میتوانید از یک DVD ویندوز لایو برای دسترسی به فایل های مهم خود بدون نصب ویندوز استفاده کنید. ویندوز لایو را میتوانید از فروشگاه های معتبر نرم افزاری خریداری کنید (البته از سرزمین دانلود هم میتوانید دانلود کنید. ولی چون به لپتاپ خود دسترسی ندارید شاید برایتان سخت باشد)

    ضمنا ریکاوری لپتاپ با ایمیج اصلی خودش فقط ویندوز را برمیگرداند و احتمال دارد همه فایل های شما حذف شوند.

  1. رمضانی

    با سلامی مجدد تشکر از پیغامتان. کامنتها رو مطالعه کردم و بوسیله ی یه لپ تاپ دیگه و یه فلش تونستم فلش بوتیبل درست کنم و سیستم رو بالا بیارم. اما وقتی روی درایو ها کلیک میکنم اونها رو خالی نشون میده! در حقیقت قبل از خراب شدن لپ تاپ، موقعی که تصمیم داشتم ویندوز رو عوض کنم و xp نصب کنم به اشتباه روی یکی از درایو ها کلیک کردم و کلید C رو زدم و دیدم همه درایوها با هم یکی شدن و دیگه ویندوزی هم نصب نمیشه. اما درایوها فرمت نشدن. اطلاعاتم خیلی برام مهمه. اگر براتون مقدوره یا خودتون یا هرکس دیگه ای که به کارش اعتماد دارین بهم معرفی کنین که یا سیستمم رو بیارم پیشش.

     

    سرزمین دانلود:

    اگر بعد از بوت با این دیسک و در محیط ویندوز لایو میتوانستید همه درایوها را مشاهده کنید و حجم آنها هم درست بود یعنی پارتیشن های شما حذف نشده است. در این صورت پیشنهاد میکنیم سیستم را توسط DVD ویندوز بوت کنید و ویندوز را در درایو C نصب کنید. سپس یک نرم افزار بازایبی اطلاعات نصب کنید تا فایل های پاک شده از درایوها را برگردانید.

    اما اگر هیچ درایوی وجود ندارد، احتمالا به اشتباه آنها را حذف کرده اید. تنها راه بازیابی اطلاعات از پارتیشن های حذف شده این است که آنها را مجددا پارتیشن بندی کنید تا بتوانید ویندوز نصب کنید و از یک برنامه بازیابی کمک بگیرید. در این صورت پیشنهاد میکنیم درایو C را با کمترین حجم ممکن (مثلا 5 گیگ) ایجاد کنید تا فایل های حذف شده قابل بازیابی باشند.

     

    در صورت نیاز به خدمات تخصصی بازیابی اطلاعات، از جستجوی گوگل استفاده کنید و شرکت های خدمات دهنده را پیدا کنید. با توجه به حساسیت موضوع و عدم اطلاع از تخصص شرکت ها نمیتوانیم مرکز خاصی را به شما معرفی کنیم.

  1. آرش

    سلام نرم افزار خوبیه. اما مشکلش اینه که نسخه دمو هست که با دادن پسورد هم تغییر نمی کنه و بعد از 7-8 بار استفاده از کار می افته و expire میشه. در ضمن به همین علت امکان کپی فایل و paste اون رو نمیده

  1. علی

    روی 8.1 هم کار میکنه؟ پسوردمو یادم رفته.. اطلاعات مهمی هم دارم که نمیخوام پاک شه. کمک کنید...

     

    سرزمین دانلود:

    این برنامه به صورت دیسک بوت است و ارتباطی با سیستم عامل موجود در کامپیوتر شما ندارد.

    یعنی هر سیستم عاملی روی سیستم شما نصب باشد یا نباشد این دیسک میتوانید سیستم را راه اندازی کند و اجازه دسترسی کامل به اطلاعات هارد دیسک را بدهد.

  1. مجتبی

    سلام. من محدودیت دسترسی یوزر به درایوهام ایجاد کرده بودم. موقع تعویض ویندوز فراموش کردم محدودیت را بردارم. حالا که ویندوز 7 جدید رو ریختم دیدم دسترسی به درایوها ندارم. تو security یوزر Mojtaba رو مجددا برای درایوها تعریف کردم اما متاسفانه در هر درایو از 30 فولدر فقط 10 فولدر رو نشانم میدهد و مابقی نیستند. شنیدم با ویندوز live میشه محدودیت ها رو برداشت. راهنماییم میکنید؟ ممنون میشم

     

    سرزمین دانلود:

    در تنظیمات Security و Sharing درایو مورد نظر، تمام تنظیمات امنیتی را بردارید و گزینه Everyone را برای دسترسی اضافه کنید. اگر باز هم مشکل برطرف نشد با استفاده از یک دیسک بوت اضطراری (مثل همین نرم افزار) میتوانید به محتویات درایوها دسترسی پیدا کنید و آنها را در محل دیگری کپی بگیرید.

  1. داود

    درود بر شما. میشه به صورت کامل توضیح بدید این فایل Setup رو چیکارش کنم؟! یعنی چجوری میره روی CD ؟ با نرو رایتش کنم ؟! بوتیبل یا غیر بوتیبل ؟! سپاس


    سرزمین دانلود :
    فایلی که از سایت دانلود کرده اید را اجرا کنید تا از حالت فشرده خارج شود. در محتویات آن، فایل ISO ، برنامه رایت، و راهنمای رایت ISO وجود دارد. اگر طبق راهنما عمل کنید، در نهایت یک CD بوتیبل خواهید داشت.
  1. Javad

    ممنون. فقط یه چیزی امکانش هست... یه آموزشی از این نرم افزار هم بزارید؟


    سرزمین دانلود :
    توسط این نرم افزار، باید دیسک بوت را روی CD یا DVD یا حافظه USB ایجاد کنید. سپس در مواقع ضروری کامپیوتر خود را با آن بوت کرده و از ابزار مورد نظر خود در آن استفاده کنید. این دیسک بوت حاوی ده ها ابزار مختلف است. اگر در مورد ابزار خاصی سوال دارید دقیق تر بفرمایید.
  1. پرویز

    با سلام. لطفاً نرم افزاری معرفی کنید که بتواند مانند برنامه فوق در حالت بوت، پسورد کامپیوتر موجود در شبکه محلی (پسورد Domain) را حذف یا ریست نماید. نرم افزار فوق فقط پسورد سیستم های خارج از شبکه را ریست می کند.


    سرزمین دانلود :
    چنین چیزی امکان پذیر نیست. برای این کار باید حتما دسترسی فیزیکی به سیستم مربوطه وجود داشته باشد.




نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------